Moderátor: Moderátori
perets napísal:Treba si zase aj povedať, že koľko sa vyberie € z dopravy na: dani z mazív a palív cca 1500 € mil ročne, mýto 200€mil, e-známky 70 €mil, cestná daň... neviem koľko , nemyslím si že takáto suma ide celkovo do dopravy aj EÚ fondami(kde dostávame nejaké to € navyše ako platíme do spoločnej kasy). Celkovo myslím aj so železnicami (aj elektrifikované ktoré neprispievajú ani daň z palív) aj s dotáciami na VHD.
jarino napísal:Krásno - Čadca je nefinancovateľné z EU fondov... Síce ŽSR disponujú DSP, už ani neuvažujú so zachovaním reginálky, ale je im na dve veci. Skrátka ten projekt má pri tých nákladoch nízke prínosy. Dokonca nie je schopný ani len zarobiť na svoju prevádzku.
Koncept aktuálneho riešenia autobusovej dopravy predpokladá nasledovné:
V rámci pilotného územia regiónu Kysúc skrátiť alebo pretrasovať vybrané spoje autobusových liniek tak, aby nadväzovali na vlaky (osobné i zrýchlené) v staniciach Čadca (mimo pilotný projekt), Krásno nad Kysucou (zo smerov Oščadnica a obcí Bystrickej doliny)...
... autobusové chrbticové linky nadväzujú na železničné v prestupných bodoch Čadca, Krásno nad Kysucou, Martin, Sučany, Ružomberok a Liptovský Mikuláš.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.