Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:Železničná revolúcia pod Tatrami
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12295
*úseky okolo Popradu
*pridané aj ortofotomapy
mino napísal:tak to uz ano...
Následkom toho vzniklo na Slovensku dosiaľ nerealizované riešenie – celé západné zhlavie stanice sa umiestni do nadväzujúceho železničného tunela Štrba.
nerozumiem celkom ako chcu to zhlavie napasovat do dvojruroveho tunela...
aquila napísal:
ako bolo uz povedane, NR tiez nema nejake napojenie na koridor a existuje ..
Čavo napísal:Kolajnice budú na podklade (betón), ktorý bude pevne ukotvený do zeme (základy), nie len na betónových podvaloch položených na štrkovom lôžku.
Čavo napísal:Kolajnice budú na podklade (betón), ktorý bude pevne ukotvený do zeme (základy), nie len na betónových podvaloch položených na štrkovom lôžku. Aby kolajnice menej pružili. Pri veľkých rýchlostiach by to mohlo byť dosť nebezpečné.
Možno sa mýlim. Nezaoberám sa tým profesne.
mino napísal::arrow: Maximálna traťová rýchlosť v úseku Poprad – Štrba je 200 km/h, v úseku Štrba – Važec 160 až 170 km/h.
Dĺžka preložky je 12,7 km, pôvodná trať sa po ukončení stavby odstráni.
V tuneloch a k nim priľahlých úsekoch bude použitý bezštrkový
železničný zvršok, tzv. pevná jazdná dráha. Dĺžka trate s pevnou
jazdnou dráhou bude 6635 metrov, teda takmer polovica z celkovej
dĺžky preložky.
papes.sk napísal:Mna by zaujímalo prečo sa nestavali aj iné úseky(napr. BA-NM) na rýchlosť viac ako 200km/hod.??? Zaujímavé že pod Tatry dajú až "dvestovku".
A tých 6635 metrov sa ráta asi v obidvoch smeroch...
Andrej napísal:ENrico, cisto teoreticky: ZSSK by nakupila naklapacie supravy typu ICE, Pendolino... Dalo by sa v useku BA-NM jazdit 200 km/h?
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.