Moderátor: Moderátori
richie napísal:v skladbe samotneho telesa trate (podla mna) uz rozdiel nie je
Slovensko.....zásadný problém - chýba koncepcia a systémové riešenia pre dlhodobý výhľad. To platí pre všetky odvetvia ... obzvlášť pre výstavbu ciest, diaľnic a železníc.
BA - ZA sa pri tých investíciách mala robiť min. na 240 (300) ... na novom samostatnom telese s tým aby čas do ZA bol cca 1hod. ZA - KE na 240 tiež na novom telese. Pôvodná trať mohla ostať na osobne vlaky a rýchliky čo stoja každých 20-40 km.
Rekonštrukcia, ktorá sa robí teraz BA-ZA je zas len polovičaté riešenie, okolite krajiny rekonštruujú na 240-300. My ked sme premeškali roky, tak by sme mali ísť už na aktuálne stupne modernizácie. Sú to premrhané peniaze i čas.
Vceliak napísal:richie napísal:v skladbe samotneho telesa trate (podla mna) uz rozdiel nie je
Keď som to pochopil správne, ak to terén umožňuje, vyjde to na rovnaké náklady!
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.