Moderátor: Moderátori
DrX napísal:BTW, Rakusko a Rusko sa stale snazia o dotiahnutie sirokeho rozchodu do Viedne. Idealna moznost pre nas skombinovat to s rychlou tratou KE-BA, kludne aj uplnym juhom pozdlz hranice: http://tass.com/economy/1008084
..The project is aimed at creating a new Eurasian transport corridor by extending the broad gauge railway from Kosice (Slovakia) to Bratislava with access to Vienna and establishing an international logistics center in the Vienna - Bratislava area...
pohodak napísal:no tu by som si tym nebol celkom isty ci je vyhodnejsie mat prekladisko v CnT nez VRT z viedne do KE...druha vec je ze ten projekt by mal pre nas vyznam iba ak by 95% vsetkych prac zaplatila EU, inak to je ciste vyhadzovanie penazi
DrX napísal:Koridoru brani to, ze jednoducho v Ciernej su velmi male prepravne toky. A tie prepravne toky dokazu zabezpecit velki hraci, ako ruske zeleznice alebo rakusania/nemci. A potom, ked tie toky budu (napr 10x viac nez dnes), tak praveze nikomu nebude branit, aby v Kosiciach al Ciernej ponukli lepsie komercne podmienky nez vo Viedni, a prekladku a dalsiu distribuciu tovaru po Europe sme robili u nas. A ak sa podari uchmetnut len 30% tych dopravnych tokov, tak to bude 3-nasobny narast prekladky. A o tom, ze Slovensko si bude uctovat za tranzit, ani netreba rozpravat. A ak by sme popri tom spravili zeleznicnu trat, ktorou by boli KE-BA spojene do 3 hod, tak to by malo pre Slovensko obrovsky ekonomicky prinos. A vela toho by sa dalo robit za EU peniaze, kedze AU+SK(+coskoro UA) by o to mali zaujem.
fh napísal:Tak mohli by posilniť spoje v dobe prijazdov vlakov na Vinohrady a Predmestie. Ráno sú tam eliny vždy plné ☺️
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.