ŽSR Modernizácia trate Bratislava, Vajnory - hranica SR/MR

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Re: ŽSR Modernizácia trate Bratislava, Vajnory - hranica SR/

Odoslaťod Kvík » 17. Nov 2023 15:41

Kde máš od Šurian po Levice rovinu? Tam by to bol samý tunel, viadukt, zárez a násyp aj na o dosť nižšie rýchlosti, než 200 km/h.

A inak si si nevšimol, väčšina chcela Fica, zvolila Fica a dostala Fica, takže na akékoľvek zbližovanie sa s civilizovaným svetom môžeš rovno zabudnúť a byť rád aj za 80 km/h a lokomotívu bez viditeľného plameňa.
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 273
Obrázky: 3
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: BA

Re: ŽSR Modernizácia trate Bratislava, Vajnory - hranica SR/

Odoslaťod budamar » 17. Nov 2023 19:25

ved hej tiez sa toho obavam, vlada co chce tahat nasilu nezmyselnu uz zamietnutu RC cez donovaly nema vsetkych 5 pokope.. navyse to je jasny dokaz ze tu nemozno cakat nic od nich urcite akurat tak tunely im vlastne, co uz ostava verit v predcasne volby a preklopenie misky vah na opacnu stranu.. a zas ten Tebou spominany usek Surany Levice sice kopce nejake tam su ale nic strasne, trat sa da aj posunut nemusi kopirovat v tejto casti povodnu trasu , ona je prave v tomto useku aj celkom dost nevyhodne postavena toci sa obchadza par kopcov,skor by sa hodila uplna prelozka trochu dalej a mozno jeden dva tunely dat kludne by sa to takto poriesit dalo https://www.google.com/maps/@48.1343603 ... &entry=ttu
budamar
diskutujúci
 
Príspevky: 87
Založený: 17. Nov 2023 01:06

Re: ŽSR Modernizácia trate Bratislava, Vajnory - hranica SR/

Odoslaťod Kvík » 19. Nov 2023 13:07

Ak by mala byť stavaná na 200 km/h, to by už ani nebola preložka, ale skôr kompletne nová trať, je to v kuse samý oblúk. A v takom prípade by som čakal, že sa ju skôr oplatí viesť cez Nitru priamo na Zvolen a nie cez pahorky od Šurian po Levice, kde je to dlhšie a pritom tam dokopy nič nie je.

Ale ani z toho nič nebude, tu sa nedá zrekonštruovať na rýchlosť hodnú 21. storočia ani takmer dokonale rovinatá trať 120 medzi BA a PU. Na východ od Žiliny sa dožijeme tiež iba krátkych kúskov na 160 km/h a nič viac. BA-KE pod štyri hodiny nebude.
A za koreň problému považujem to, že celková ekonomická výkonnosť obyvateľov, ktorí by tú trať hypoteticky využívali, to nikdy nedovolí a tie trate by sa proste nezaplatili.
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 273
Obrázky: 3
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: BA

Re: ŽSR Modernizácia trate Bratislava, Vajnory - hranica SR/

Odoslaťod budamar » 20. Nov 2023 13:59

suhlasim, cez Nitru by to malo asi lepsi vyznam trat by spajala ovela zaujimavejsie a dolezitejsie lokality , zaplatili, nezaplatili vec nazoru.. ja mam na to kus iny nazor, treba brat do uvahy predovsetkym eu a eurofondy na ktorych to u nas ajtak vzdy stalo sami by sme nikdy na taketo ani podobne modernizacie nikdy nemali a nedokazali mat, klasicke pozicky si v tejto ekonomickej situacii len tazko mozme dovolit cize jednonacne eu fondy, ako CEF , integrovana infrastruktura a podobne tadial pre nas vedie jedina cesta ,Brusel navyse priamo dotuje zelenu dopravu poskytuje najviac zaostalym statom v doprave (co my aj sme- asi na tom najhorsie spomedzi eu dovolim si tvrdit,najma stavom zeleznicnej siete) co najviac na rozvoj tohto typu dopravy takze je tu sanca a nadej na taketo a pod projekty aj do buducna ..ale zarovn suhlasim, pri vlade zlodejov a mafianov to bude len tazko ,aby sme nedopadli jak madarsko ktoremu vsetky fondy stopli.. dost mozne kedze kracame presne ich cestou
budamar
diskutujúci
 
Príspevky: 87
Založený: 17. Nov 2023 01:06

Predchádzajúca

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 50 hostí.