Moderátor: Moderátori
devil napísal:lebo je to uzol.
Pokiaľ si ja ešte pamätám, tak sa ReX-y míňajú v Trebišove.devil napísal:a pokial viem protiduce vlaky REX sa prave tam minaju.
pa3ck napísal:Križujú sa v Bánovciach, preprah bol jednu dobu v Trebišove.
V každom prípade, počty cestujúcich tam asi nebudú veľké (stanica je v poli medzi malými dedinami)
DrX napísal:Super, aj ked skoda, ze to nerobia aspon po Roznavu.
Co som konkretne prekrutil v tomto pripade? Tak to som zvedavý...DrX napísal:Problem s tvojimi argumentmi som ti uz vysvetlil vela krat: prekrutis neico co niekto iny povedal a potom s tym "bojujes" ako don kichot s veternymi zamkami.
DrX napísal:Tu som ti jasne odpovedal, ze ma netrapi, ci by sa po dotiahnuti drotov do RV tam viedli osobaky.
Zas "argumenty". Elektrifikovat treba celu 160ku, cize ak by sa z toho spravilo 60km po Roznavu, je to viac ako 30km po Moldavu. Ci a ako sa to bude vyuzivat najblizsich 5 rokov, je kratkozrake rozmyslanie. Zeleznice sa stavaju pre dlhodobu potrebu.
DrX napísal: Ale je mi stopercentne jasne, ze ak by sa elektrifikovalo KE-RV teraz, tak cele KE-ZV ma sancu byt elektrifikovane mozno o desiatky rokov skor, ako ked sa to teraz nespravi.
MuelMI napísal:Co som konkretne prekrutil v tomto pripade? Tak to som zvedavý...
MuelMI napísal:Kde si to konkretne odpísal???
MuelMI napísal:Pokial viem, tak na to nie je príprava, cize by si chcel cakat s elektrifikaciou do Moldavy (cca. 8 rokov), kym by sa urobila priprava po RV?
DrX napísal:MuelMI napísal:Co som konkretne prekrutil v tomto pripade? Tak to som zvedavý...
Napisal som "skoda, ze to nerobia aspon po Roznavu", cize som nehovoril nic o tom, ci a kde pojdu nejake osobaky, a zacal si argumentovat osobakmi a TIOPom ako dovodom preco to netreba, aj ked ja som mal na mysli, ze to treba lebo treba celu 160ku.
DrX napísal:MuelMI napísal:Kde si to konkretne odpísal???
Presne tam. Ked som ti na tu otazku odpovedal, ze nejake kratkodobe problemy toho, co sa udeje s TIOP ma netrapi, ale trapi ma dlhodoby plan zlepsit celu 160ku.
DrX napísal:MuelMI napísal:Pokial viem, tak na to nie je príprava, cize by si chcel cakat s elektrifikaciou do Moldavy (cca. 8 rokov), kym by sa urobila priprava po RV?
Jasne, lebo teraz sa tam 20 rokov nebude robit nic. Ale ak nahodou hned teraz rozbehnu pripravu Moldava-Roznava-Tornala, tak je to tiez OK. AK!
MuelMI napísal:Ked to elektrifikujes po RV, tak mas dve moznosti: bud tam pojdu osobaky (alebo aj ReXy), alebo tamad pojdu len rychliky. Ku obidvom som ja uviedol svoju argumentaciu, cize som ti nic nevlozil do ust.
Argument s TIOPom si nijako nevyvratil.
DrX napísal:MuelMI napísal: Elektrifikovany a dvojkolajny juzny tah BA-KE neverim, ze bude do 2060.
DrX napísal:MuelMI napísal:Ked to elektrifikujes po RV, tak mas dve moznosti: bud tam pojdu osobaky (alebo aj ReXy), alebo tamad pojdu len rychliky. Ku obidvom som ja uviedol svoju argumentaciu, cize som ti nic nevlozil do ust.
Argument s TIOPom si nijako nevyvratil.
Ked elektrifikujes po RV, mas aj dalsie MINIMALNE 3 moznosti:
- Ex/IC PO-KE-RV-LC-ZV-LV-BA realizovane jednotkou s kombinovanym diesel-elektrickym pohonom,
- to iste realizovane na dva preprahy: PO-RV a potom ZV-BA elektricky
- prerobit v ramci toho uz konecne stanicu v RV, aby bola blizsie ke mestu, aby mohli tie osobaky pripadne ist aj do Dobsinej, a potom tam mozu posielat osobaky aj vsetko ostatne (bez toho RV jednoducho nie je konkurencieschopna pre osobaky).
DrX napísal: Argument s TIOPom nie je ani argument: ak sa kvoli tomu, ze nam na to niekedy dala EU 7mil EUR ma zastavit rozvoj celeho juzneho tahu, tak pri tych nakladoch, co sa vyhadzuju na zeleznice, je to uplny trapas. Kolko krat a za ake peniaze sa uz od padu komunizmu prerobila BA-Trnava. A kolko doteraz stal upgrade BA-ZA? To je v miliardach, takze 7mil hore dole nemoze hrat ziadnu rolu (a ak hra, kludne im ich stat moze vratit).
Inak ale suhlasim, ze nech sa teraz sustredia na ZV-Filakovo.
regiopanter napísal:suhlasim s DrX ,treba juh elektrifikovat cim skor, uz vcera bolo neskoro a po 12tej! jednoznacne minimalne po roznavu a nielen elektrifikovat ale aj zdvojkolajnit a subezne s tym upravit trat aspon na 200,je tam skoro sama rovina (az na sorosku a par dalsich miest ovela lepsie vytvorene podmienky na vyssie rychlosti ako na severe),skor ci neskor to budu robit tak ci tak ci uz z eurofondov (tam je velka sanca kedze EU podporuje zelenu ekonomiku a dopravu vo velkom) alebo inych zdrojov
elektrifikuje sa a zvysuje rychlost skoro vsade v eu, skor ci neskor zacne EU aj nas v tomto tlacit dopredu ,modernizacii a vyraznejsej sa nevyhneme tak ci tak ,v eu vsade uz idu na 250 niekde aj na 350 kde je na to vhodny teren a my ani len tu hlupu 200ku nedokazeme ist robit..
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 43 hostí.