Moderátor: Moderátori
JoHnZ napísal:Dostal sa mi jedenzo starších vydaní KCP ešte vtedy ČSD, konkrétne z roku 1987. A našiel som v ňom túto zaujímavosť:
Ex 105 Ostravan v roku 1987 prešiel trasu Praha-Masarykovo nádraží - Ostrava hlavní nádraží 210 minút.
V súčasnej dobe IC 587 Jan Perner (zastavujúci vo všetkých staniciach, v ktorých pred 19 rokmi stavil Ostravan) potrebuje na zvládnutie vzdialenosti Praha hl.n. - Ostrava hl. 235 minút (cez Vítkov je to z hlaváka do Libne na rovnaký čas ako z Masaryka ...)
Takže napriek nasadeniu rýchlejších vozňov, rekonštrukcii rady 150 na 151 a koridoru postavenom na 95% tejto trasy došlo ku predĺženiu jazdnej doby vlaku vhej kategórie z Prahy do Ostravy o celých 20 minút ...
Dy napísal:V ČR sa zruší trať bez postavenia novej kvôli ťažobným aktivitám Severočeských dolov.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3306
Jaroslav Štemberk napísal:Nevím, zda už zde byl link na tento článek k navrhovanému novému spojení Praha - Beroun: http://www.silnice-zeleznice.cz/index.php?clanek=465 ?
Zajímavá je varianta 3 (celá trasa v tunelu), kde je navrhován ke zvážení tunel budovaný kombinovaně: Od Prahy TBM, od Berouna NRTM a mezi nimi v údolí Loděnice hloubený.
aquila napísal:jedine nechapem, preco chcu stavat len jednu ruru .. chapem, ze nehccu kvoli obmedzeniam stavat dvojkolajovy jednorurovy tunel, ale jednorurovy a jednokolajovy uz mi nejako nejde do hlavy ...
mapman napísal:aquila napísal:jedine nechapem, preco chcu stavat len jednu ruru .. chapem, ze nehccu kvoli obmedzeniam stavat dvojkolajovy jednorurovy tunel, ale jednorurovy a jednokolajovy uz mi nejako nejde do hlavy ...
Moment v článku z odkazu sa v kapitole záver hovorí o súčasnej výstavbe dvoch jednokoľajných rúr švajčiarského typu....
mapman napísal:aquila napísal:jedine nechapem, preco chcu stavat len jednu ruru .. chapem, ze nehccu kvoli obmedzeniam stavat dvojkolajovy jednorurovy tunel, ale jednorurovy a jednokolajovy uz mi nejako nejde do hlavy ...
Moment v článku z odkazu sa v kapitole záver hovorí o súčasnej výstavbe dvoch jednokoľajných rúr švajčiarského typu....
Lenny napísal:Zajímavé stránky o železničních koridorech:
http://www.k-report.net/koridory/
Na těchto stránkách je velmi pěkně popsána výstavba koridorů, obsahuje i slovenskou sekci.
http://koridory.wz.cz/
Velmi pěkné a přehledné mapky s jednotlivými stavbami, které se právě staví.
Dy napísal:Nové spojení se může otevřít s ročním předstihem.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3613
Jaroslav Štemberk napísal:Speciálně výstavbě Nového spojení je věnován poměrně často aktualizovaný web: http://www.novespojeni.cz/
Dy napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Speciálně výstavbě Nového spojení je věnován poměrně často aktualizovaný web: http://www.novespojeni.cz/
Jaroslav, 1. príspevok v tejto téme ten odkaz má a je viackrát opakovaný.
Jaroslav Štemberk napísal:ČD prý mají nakoupit v nejbližších letech postupně 30 nových "ešusů" ( http://pajez.webzdarma.cz/471.htm ), které mají nahradit dosluhující "pantografy". Podle kamaráda, který s tím jezdí, způsobuje software u těchto souprav podobné problémy, jako byly na Pendolinech, jen se o tom zdaleka tolik nemluví a nepíše.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.