Dialniciar napísal:To pripomína Slovensko ..
Chvalabohu celkom nie. Setri sa totiz kupodivu aj na manazmente a to dokonca aj na vrcholovom, takze zamestnanci su aspon akotak namotivovani aby nieco robili. A na vyplaty ani na nadcasy sa nesiahlo, takze zatial su ludia akotak spokojni.
A aj na tych lakoch sa setrilo vacsinou na nakladnych masinach, tak uvidime ako dopadneme tento rok. Roboty na najblizsie roky mame vela. Po celej republike sa znova planuju velke vyluky a rekonstrukcie, takze grafikon (v ktorom je este viac spojov nez po minule roky) bude dostavat riadne zabrat.
Thomas: Sorry, poplietol som si citacie. Vystupom vyvoja 169 by mala byt rada 380, ktora z nej pouzije velke casti pojazdu (v tej dobe naskutku revolucneho), koncepciu trakcnych motorv (ktore by nemali rusit nic a nikde), CRV (hoc s modernejsou elektronikou) + AVV a technologiu vyroby bocnic karoserie ...
Inac sudiac skodovku podla rady 471, tak by to asi aj tak nebolo bohvieco. Z tych jednotiek pravidelne tretina stoji ... ale je to ciastocne aj vinou udrzby, prebehy boli velke, prehliadky sa mierne odrbavali a na EVy sa dostali po dvojnasobku prebehnutych kilometrov, nez mali mat ...