Moderátor: Moderátori
aquila napísal:adoas, tak ako si myslim, ze pre rakuske letisku nebude dobry rakusky investor to iste si myslim pri zelezniciach.
a pri nich tym duplom ...
ano DB maju problemy ale nie zrovna v cargo ..
johhan napísal:Celá reorganizácia železníc je postavená na hlavu. železnice sa mali rozdeliť hneď na prvý krát a nie na 4 razy ako sa to robí.
A to na:
- dopravnú cestu
- osobnú dopravu
- nákladnú dopravu 1
- nákladnú dopravu 2
- servisné podniky
Potom sprivatizovať ND1 a ND2.
johhan napísal:Celá reorganizácia železníc je postavená na hlavu. železnice sa mali rozdeliť hneď na prvý krát a nie na 4 razy ako sa to robí.
A to na:
- dopravnú cestu
- osobnú dopravu
- nákladnú dopravu 1
- nákladnú dopravu 2
- servisné podniky
Potom sprivatizovať ND1 a ND2.
aquila napísal:http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=651
aquila napísal:koksoklam, ide hlavne o dividendy, nic ine ... preto je idealne pre stat mat v takychto firmach 34%. zrieka sa zodpovednosti, ale stale ma pristup ..
koksoklam, tie 3x vyssie zisku u SPP po predaji ako pred predajom su vysledkom sukromneho vlastnika. vies ako to bolo za statne, ake zmenky sa podpisovali a tak dalej ... stat z toho ma v konecnom dosledku viacej ako pred privatizaciou zo zisku plus povinne odvody, ale to sme uz OT
Lenny napísal:Stát je skoro vždy špatný vlastník, soukromé podniky hospodaří lépe oproti státním. Je to dáno vlastnictvím, kde u státního je všechno všech a zároveň nikoho naproti tomu u soukromého, chce majitel vidět zisk. Ve Francii za vlády socialistů s komunisty byly v 80. letech znárodňovány velké podniky, dopadlo to tak, že po deseti letech stáli skoro všechny na pokraji bankrotu.
Lenny napísal:Stát je skoro vždy špatný vlastník, soukromé podniky hospodaří lépe oproti státním. Je to dáno vlastnictvím, kde u státního je všechno všech a zároveň nikoho naproti tomu u soukromého, chce majitel vidět zisk. Ve Francii za vlády socialistů s komunisty byly v 80. letech znárodňovány velké podniky, dopadlo to tak, že po deseti letech stáli skoro všechny na pokraji bankrotu.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 44 hostí.