Stránka 4 z 7

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2006 16:32
od jano.z
aquila: Nebude to tym, ze je tam kusok odtial krizovatka a samotny VÚZv a nebolo by mozne sa tam s mimourovnovym krizenim "vytocit"? Tam je vyhodnejsie zapojit PZZ do krizovatky, len sa naraza na typicke slovenske problemy (iny je pan krizovatky, iny priecestia a ti sa akosi nevedia dohodnut) ...

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2006 19:47
od aquila
co ja viem, keby sa chcelo, vyriesit sa to da :)

OdoslaťOdoslané: 13. Sep 2006 22:48
od jano.z
Dá, ale za akú cenu (kompletná prestavba tej križovatky a zbúranie polovice VÚZv)?

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2006 15:04
od Dialniciar
Prievidza - Rekonštruujú priecestie. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4904

Dôvod: Uskutočňuje sa tu výmena priecestnej konštrukcie a to z dôvodu jej zlého technického stavu - takže je jasné, že to nie je jediné priecestie na Slovensku, ktoré nevyhovuje.

Ale je to nekonečná vojna medzi mnou a a JoHnZ, kde víťaz nebude nikdy. Kto má pripomienku k cestám v blízkosti železničných priecestí, vyjadrujte sa prosím sem: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4615 .

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2006 10:39
od jano.z
Priecestnú konštrukciu vymenia, ale dôležitejšiu vec (zabezpečenie) nechajú tak ...

Toto priecestie je totiž zaujímavé jednou vecou. Jeho dohľad bol na hlásnici v úseku Prievidza - Nedožery. Po t.č. zastavení osobnej dopravy túto hlásnicu zrušili a už ju viac neobnovili. Tzn. na priecestie nie je dohľad a tak sa berie, že nefunguje, aj keď funguje viacmenej stopercentne. A tak tade napriek jeho funkčnosti prechádzajú vlaky 10km/h za stáleho húkania ...

(aká zas vojna ... daj s tým už pokoj!)

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2006 19:38
od fred
JoHnZ napísal:Priecestnú konštrukciu vymenia, ale dôležitejšiu vec (zabezpečenie) nechajú tak ...

Toto priecestie je totiž zaujímavé jednou vecou. Jeho dohľad bol na hlásnici v úseku Prievidza - Nedožery. Po t.č. zastavení osobnej dopravy túto hlásnicu zrušili a už ju viac neobnovili. Tzn. na priecestie nie je dohľad a tak sa berie, že nefunguje, aj keď funguje viacmenej stopercentne. A tak tade napriek jeho funkčnosti prechádzajú vlaky 10km/h za stáleho húkania ...

(aká zas vojna ... daj s tým už pokoj!)


aky typ zabezpecenia na nom je?

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2006 20:28
od jano.z
Vyzera to byt na standardne "socialisticke releove" priecestne zabezpecovacie zariadenie 1. kategorie (zabezpecne priecestie nechranene = s blikacmi a bez zavor) typu mozno AZD78 (vystrazniky tomu nasvedcuju) Podstatne je vsak, ze nie je splnena zakladna podmienka funkcnosti PZZ 1. kategorie, teda nie je dohlad na stav priecestia. Teda nie je osoba, ktora by videla na kontrolku toho, ci priecestie funguje ... a ked nie je mozne spolahlivo overit cinnost PZZ je to ako keby nefungovalo ...

OdoslaťOdoslané: 24. Okt 2006 22:47
od aquila
neni to uplne o zeleznicnych priecestiach, ale o bezpecnosti.

slovenska republika je jedna za najbezpecnejsich krajin co sa zeleznic tyka. na hustotu zeleznicnej siete a celkovy pocet vykonov sme v podstate absolutne spicka.

je zaujimave, ze v ceska republika spolu s polskom je na presne opacnom konci. najviac mrtvych na zelezniciach vobec.

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ ... 006-EN.PDF

inak je tam aj pekne vidno, ze samotni pasazieri alebo obsluha zeleznice su obetami len velmi vynimocne. z 1483 osob, ktori prisli o zivot pri zeleznicnych nestastiach v ramci EU 25, to bolo len 84 pasazierov/obsluhy zeleznic. z toho v SK zomrelo "len" 10 ludi. na porovnanie, v CR to bolo az 232 ludi.

tunak je inak pekna stranka ceskeho besip-u

http://www.prejezdy.cz/

koridor...

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2006 22:03
od Nick
:: na inom webe odznela informáca, že sa teraz robí (asi opätovne) štúdia realizovateľnosti výstavby koridoru (V.) medzi N.Mestom n.V. a Čiernou n.T., dajú sa niekde získať ďalšie informáce??? thanx...

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2006 23:41
od aquila
nejake veci som videl na enviroportali, konkretne tam boli useky medzi kysakom a kosicami a aj s neja velke prelozky som tam videl, nielen trate, ale aj hornadu.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2006 19:12
od wazari
uz sa tusim mali pripravovat konkretne projekty na tieto useky (po Kosice)

Re: koridor...

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2006 00:04
od johhan
Nick napísal::: na inom webe odznela informáca, že sa teraz robí (asi opätovne) štúdia realizovateľnosti výstavby koridoru (V.) medzi N.Mestom n.V. a Čiernou n.T., dajú sa niekde získať ďalšie informáce??? thanx...


Nick bolo to dokonca aj vo vestníku .. :-)

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 11:58
od Dialniciar
Oprava priecestia na Trstínskej (Trnava) v nedohľadne! :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5613

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2006 13:55
od Dialniciar
Dialniciar napísal:Oprava priecestia na Trstínskej (Trnava) v nedohľadne! :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5613


Komu patria železničné priecestia v meste Senica :?:

OdoslaťOdoslané: 15. Dec 2006 14:19
od jano.z
Správcovi trate ... teda ak je to na trati Kúty - Trnava tak ŽSR ak je to na vlečke tak majiteľovi vlečky ...

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 12:51
od Dialniciar
JoHnZ napísal:Správcovi trate ... teda ak je to na trati Kúty - Trnava tak ŽSR ak je to na vlečke tak majiteľovi vlečky ...


Hmhm, tak to potom je veľmi, ale veľmi zlá správa pre motoristov, lebo to vlastní ešte bývalá chemička, aj keď boli tam nejaké prenájmy/predaje, čo som čítal novej firme Arcelor - novému priemyselnému parku, ... ale aj tak nepredpokladám, že by sa to opravilo.

Mimochodom pozná niekto číslo, že koľko stojí priemerná oprava žel. priecestia :?:

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 21:15
od jano.z
Presne neviem, ale keďže súčasťou nie je ZabZar, pohybovať by sa to mohlo okolo pol milióna korún, asi by záviselo na tom, čo všetko treba urobiť ...

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2007 20:50
od Dialniciar
JoHnZ napísal:Presne neviem, ale keďže súčasťou nie je ZabZar, pohybovať by sa to mohlo okolo pol milióna korún, asi by záviselo na tom, čo všetko treba urobiť ...


Koľko stojí úprava toho (nepoznám presné názvy :oops: ) toho, čo je priamo medzi cestou a koľajami, tá guma, ktorá sa tam dáva :?:

Lebo v podstate to je dosť veľký problém v SR, každé 2 roky by sa to malo na frekventovaných miestach obnovovať a verím tomu, že závory a svetelná signalizácia je OK.

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2007 22:26
od jano.z
To je toho asi pol miliona ...

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2007 22:29
od Dialniciar
JoHnZ napísal:To je toho asi pol miliona ...


A to je na jednu koľaj alebo viacero :?:

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2007 00:21
od jano.z
Na jednu kolaj.

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2007 17:35
od Dialniciar
JoHnZ napísal:Na jednu kolaj.


Existuje nejaká tabuľka k tomu, koľko žel. priecestí sa ročne opraví alebo za akú cenu sa opravujú :?:

V koho správe sú železničné priecestia (mimo súkromných firiem) :?:

OdoslaťOdoslané: 20. Jan 2007 03:06
od jano.z
Neviem o ziadnej tabulke, rekonstruuje sa "co treba", priecestia na statnych tratiach patria (a ma ich aj v sprave) logicky spravcovi statnej drahovej infrastruktury teda ZSR.

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2007 12:20
od Dialniciar
Mladí ohrozujú vodičov na priecestiach! :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6510

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2007 21:10
od jano.z
To je ale volajakasi blbost ... mincou sa nezatvaraju priecestia ale zhadzuje cervena na navestidle ... na priecestie treba bud mincu a v dalsom oddieli vlak, alebo tyc ... ledazeby boli na oddieli vyhybky a pani tratmajstri nemali riadne odizolovane srdcovky ... potom by sa to pochopit dalo ...