Stránka 15 z 18

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2015 14:03
od perets
Praha
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... odchod.jpg
je to úplne bežné že tabuľa v pochode je až priamo vo výklenku pri schodoch na jednotlivé peróny

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2015 15:30
od Peterman
Tam sú iné priestorové pomery, šírkové a tuším aj výškové.
U nás je to iný "kamrlík" a preto to aj tak hlúpo vyzerá

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 11. Mar 2015 20:17
od jarino
Ale z funkčného hľadiska je to ok.
Čo sa týka otázky ako to vyzerá, tak to by som sa odvážil odpovedať, až keď by som to videl na vlastné oči. Z fotky vyzerá ten podchod troška úzky, ale to môže len vyzerať. Keby si spravil krok dozadu, tú tabuľu by si už ani nevidel. Až keď by si bol pri schodisku na nástupište, by si ju videl celú a vtedy je pre Teba aj tá informácia vhodná.
Napr. v Žiline ešte v podchode pri schodišti na prvé nástupište je hlavná tabuľa, kde sú uvedené aktuálne odchody všetkých vlakov z nástupíšť prístupných podchodom. Táto tabuľa je v podstate dodatočná.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 21. Apr 2015 15:31
od a.b
mino napísal:Skoda ze novinari zacali do toho rypat ked je uz 'po funuse':
http://www.teraz.sk/slovensko/pravda-zeleznica-unia-platby/116854-clanok.html


SR ani nebude žiadať preplatenie z eurofondov z tohoto program. obdobia. Skúsim dohľadať článok, správu som zachytil pred cca 2 týždňami tuším na SRO.
Ďakujeme :evil:

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2015 22:23
od jarino
Prebieha kolaudácia stavby Beluša - Púchov.
Mieste zisťovanie bolo pred tromi dňami, t.j. 23.9.2015

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2015 17:33
od bonik-r

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2016 08:27
od rybana1

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 02. Feb 2016 13:56
od jarino
Nový termín pre trať cez Trenčín by mal byť 30.11.2016.
Oficiálnym dôvodom sú povodeň, inžinierske siete vedené inak ako v dokumentácii, problémy s identifikáciou inžinierských sietí ktoré neboli v projekte zaznačené a pod.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 02. Feb 2016 14:12
od aquila
uvidime, ci sa to ozaj stihne do noveho grafikonu, lebo roboty je tam hodne

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2016 19:09
od jarino
Zaujalo. Link: viewtopic.php?f=35&t=21213
Európska komisia nám nechce uhradiť modernizáciu úseku Zlatovce – Trenčianska Teplá. Neexistuje už žiadna šanca, že by sme vedeli túto modernizáciu zaplatiť z eurofondov?
Existuje. Momentálne prebiehajú súdne spory, ktoré vyplývajú z verejného obstarávania, ktoré prebiehalo naprieč tromi vládami. Keď sa ukončí celý právny problém, tak si myslím, že nie je vôbec problém zaradiť celý tento projekt do financovania z eurofondov.

Máme ešte v novom programovom období miesto pre tento úsek?
V nových eurofondoch na modernizáciu železníc ešte máme peniaze. Tam ten projekt je zaraditeľný.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 15. Máj 2016 13:29
od jarino

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2016 17:00
od Majkl
Odkladova agonia v Trencine pokracuje. Podjazdy Vlarska a Pred Polom mozno uz v maji budu konecne otvorene :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=21442

DOKONČENIE PODJAZDU PRED POĽOM SA POSÚVA
Ako informoval zhotoviteľ, termín dokončenia podjazdu sa presúva na koniec mája 2016. Dôvodom je dodatočná rekonštrukcia časti plynovodu a potrebná výmena nevyhovujúceho podložia komunikácie

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2016 06:59
od bonik-r

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2016 12:33
od milan_KM
Nové foto z budovania železničného mosta v Trenčíne. Smer ZA-BA je už hotový, prebieha budovanie pevnej jazdnej dráhy. Je položená izolácia a na Zlatovskej strane už aj osadený a zašalovaný koľajový rošt. Čo sa týka opačného smeru tak tam prebieha betónáž posledného spojovacieho záberu. Taktiež sa doarmovávali a betonovali posledné časti oporného múru (vane) na Zlatovskej strane. Foto je z minulého týždňa 17.5.2016 (nemal som kedy to tu dať skorej :-) )
Začiatok tu: http://dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=33532

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2016 13:24
od random
Vyzera to na take 3-4 mesiace do spustenia prvej kolaje... celkove dokoncenie nie skor ako o rok (odhad)

kolko im trvalo vybetonovat tie dva mosty? Iny dokazu urobit jeden zaber za 1-2 tyzdne...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2016 14:37
od aquila
skor ten betonovy "nasyp" je divocina, ale celkovo tento projekt je priklad zleho projektu .. on soo many levels...

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2016 14:46
od mjk
on all levels

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2016 08:45
od mino
aquila napísal:skor ten betonovy "nasyp" je divocina, ale celkovo tento projekt je priklad zleho projektu .. on soo many levels...


myslis tie riesenia podjazdov, nasypov a pod.?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2016 08:50
od aquila
hej presne, tam to bolo podla mna nejako dost divoko od papiera a google maps urobene, pricom fakt tam stalo urobit par zmien a ja aj clovek co nema nic s trencinom vidim, ze sa dalo kopu veci riesit radovo lepsi.. ale to je uz skoda reci, sme to tu uz X krat preberali. ten projekt ozaj zbabrany od zaciatku az cez tender az po realizaciu ..

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2016 23:33
od Tomas PO
aquila napísal:skor ten betonovy "nasyp" je divocina, ale celkovo tento projekt je priklad zleho projektu .. on soo many levels...

ktory betonovy nasyp?

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2016 11:46
od mjk
Mezi mostom cez Váh a nadjazdom nad ul. M. Rázusa.

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2016 23:52
od Tomas PO
myslel som ze to vidiet niekde na fotografii

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2016 00:55
od mireceq
myslel som ze to vidiet niekde na fotografii


gallery/image_page.php?album_id=53&image_id=33332

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2016 08:29
od random
betonovy nasyp = betonova rampa ;)

Re: ŽSR, modernizácia železničnej trate Nové Mesto n/V-Púcho

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2016 12:18
od bonik-r
Ako trencan Ti garantujem, ze to nieje rampa, ale cinsky mur tiahnuci sa stredom mesta s vyskou miestami viac ako 5m (bez protihlukovych stien). Toto mohol vymyslet len idiot. Ked uz, tak tam mala byt estakada. Financne by to vyslo rovnako mozno aj lascnejsie, bolo by to krajsie a netvorilo by to barieru.
- Podjaz na Mladeznickej ulici so svetlou vyskou 3m - to neviem podla akej normy navrhli - mozno podla Bulharskej pre kolobezky...
- Na podjazde Vlarska jednostranny chodnik sirky 1,75m (podla STN ma byt minimalne 2m (podla cestnej) resp. 2,5m (podla zeleznicnej) pre zhruba 5000 ludi byvajucich za tratou. Naviac chodnik nejde priamo, ale vybocuje cca 100m do bocnej ulice. Takze kym doteraz z bodu A do bodu B bolo 300m, po novom to bude 500. Sirka ochranneho ostrovceka pre chodcov 70 cm (nastastie na toto sa prislo tesne pred asfaltovanim, tak sa to opravilo). Hlavne ze na ceste su osadene odvodnovacie zlaby so zatazou vhodnou pre letiska (tr. F)
- Svetla vyska cyklochodnika na pravobreznej hradzy = 75 cm. Hradzu samozrejme nejde znizit, takze sa musi dobudovat obchadzka - ved pesim a cyklistom sa obchadza najlasie...
A takto by som mohol pokracovat este hodiny