Andrej,
za 1. nehnevaj sa na mna, ale da sa uplne vsetko.
Filialka sa s Hlavnou stanicou spojit neda, pretoze Hlavna st.je polozena o cca 60 m vyssie a na takom kratkom useku by tam zeleznica z Filialky nevystupala... navyse by bol obrovsky problem - ze prepojenie by muselo ist tunelom hlboko popod mesto.
Da sa to spojit, len by sa museli zasadnym sposobom modernizovat aj Hlavna stanica aj Filialka. A zasiahlo by to aj do podoby mesta BA medzi tymito stanicami. A cena by bola dost vysoka, ale tak v takom pripade tu treba raz v buducnosti postavit jednu trasu rychloelektricky.
Inak, na Hlavnej stanici by mozno stacilo zmodernizovat len zopar objektov - tecuce strechy na nastupistach, zvecsit cakaren (alebo viac laviciek na celej stanici), upravit kolajnice-vyhybky tak, aby vlaky nemuseli ist posledne 2-3 km 30-kou, do prevadzky dat viac predajni na listky... takychto drobnosti by sa naslo vela a mnohe z nich by dost zkulturnili a zefektnivnili cestovanie vlakom
Ja som na Vasej Hlavnej stanici bol a nie raz.
Kde zacat? Treba skutocne opravit zeleznicne objekty - budovy, nastupiste - vsetkych 5-6, ich strechy, zlepsit system stankov, viac laviciek atd.
Stanica je miesto kadial nemusia ist vlaky rychlo, ale tie kolaje by potrebovali vymenit podla mna, alebo aspon tie kamene atd. A boli tam este aj drevene klady namiesto betonovych.
Vnutri priamo na stanici ... je to dost taka socialisticka podoba. Ja som potreboval ist na WC - tak tam by to potrebovalo zasadnu modernizaciu.
Spokojny som bol s mnozstvom stankov, bufetov atd. - to keby som potreboval noviny alebo FAST FOOD tak problem nebol.
Predajne listkov - nekupoval som, ale videl som cca. 5 velmi velkych rad a cca. 3-4 okienka boli zatvorene. Bol den.
A este nieco. Problem, ktory je v mnohych statoch ale na Hlavnej stanici v Bratislave je to dost vyrazne - vela "pochybnych ludi" sa tam prechadzalo a chybalo tam viditelne aspon 2-4 zeleznicni policajti.
Ale toto bolo este minuly rok. Mozno sa to uz zmenilo.