Stránka 2 z 4

OdoslaťOdoslané: 17. Jan 2008 09:52
od Dialniciar
Do PPP projektu sa prihlásil iba člen skupiny VINCI, ktorý realizuje výstavbu a prevádzku diaľnic cez PPP a to francúzska firma Vinci Concessions S.A., ktorej tržby sú na úrovni cca. 4 mld. EUR a zisk 1,7 mld. EUR. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9103

Krajiny, v ktorých sa podieľa na cestných PPP projektoch: Francúzsko, Veľká Británia, Kanada, Portugalsko, Grécko.

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2008 12:03
od Dialniciar
Dialniciar napísal:Do PPP projektu sa prihlásil iba člen skupiny VINCI, ktorý realizuje výstavbu a prevádzku diaľnic cez PPP a to francúzska firma Vinci Concessions S.A., ktorej tržby sú na úrovni cca. 4 mld. EUR a zisk 1,7 mld. EUR. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9103

Krajiny, v ktorých sa podieľa na cestných PPP projektoch: Francúzsko, Veľká Británia, Kanada, Portugalsko, Grécko.


Vinci a Skanska postúpili do 2. kola, kde už sú len dve konzorciá.

Vinci okrem toho do konca r. 2008 posiela na MDPT ponuku na výstavbu D4 cez PPP s prednostným právom začať nultý obchvat a tiež druhú ponuku na vytvorenie súkromnej diaľničnej spoločnosti, ktorá by bez tieňového mýta postavila D4 a podvariant D4+NO s prenajatím D1 BA-TT a D2 BA-MA, o ktoré by sa aj starala a rozšírila ich.

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2008 12:35
od Dialniciar
Vinci posiela do 11/2008 tiež ponuku na výstavbu R7 cez PPP bez tieňového mýta na úseku BA-DS s koncesiou 30 rokov vrátane výstavby na plný profil s prednostným právom na pokračovanie po Levice v horizonte začiatku výstavby do 11 rokov od prevádzky prvého úseku. Toto je "ošemetné" ... aby ste boli v obraze, znamená to, že ak by si vláda spomenula, že chce stavať skôr ako o 11 rokov ďalší úsek (bez ktorého nemá význam pokračovať ďalej), tak buď dá priamu ponuku pre koncesionára alebo vyhlási tender, kde koncesionár bude mať možnosť "prednostné právo" predať a to za svoju cenu. :idea: :idea: Ide o zváženie časových ponúk ...

... môj názor ...

OdoslaťOdoslané: 29. Jan 2008 12:41
od Dialniciar
Ide o zámer ovládnuť Bratislavu a blízky región s nadradenou dopravnou infraštruktúrou. :idea:

D1 BA-TT
D2 BA-MA
D4 (príp. NO)
R7 BA-DS (neskôr po LV)

+ príp. úseky v súčasných tendroch na D1/R1

V súčasnosti sa sleduje aj snaha zaradiť do výstavby cez PPP aj D3, tu táto firma zrejme povie "nie" a neprihlási sa do tendrov.

Firma zvažuje tiež prevádzku a správu ciest I. triedy v celej oblasti.

Max. suma vyčlenená pre Slovensko v rámci investícií predstavuje: 5,7 mld. EUR na horizont do r. 2030 (zač. výst. NO v r. 2020). Väčšina D/RC bez tieňového mýta a to väčšina z hľadiska dĺžky aj nákladov.

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2008 22:25
od Dialniciar
Spoločnosť Vinci sa prihlásila aj do tendra na výstavbu R1 cez PPP a tentokrát nie so Skanskou, ale s holandským partnerom ABN Amro Highway B.V. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9321

OdoslaťOdoslané: 01. Máj 2008 11:31
od konstrukt
Konzorcium Novarka zložené z firiem Bouygues a Vinci vybuduje ochranný oceľový plášť, ktorý prekryje súčastný oceľový sarkofág v elektrárni Černobyľ v náklade 432 mil. eur.

OdoslaťOdoslané: 08. Máj 2008 16:39
od konstrukt
konstrukt napísal:Konzorcium Novarka zložené z firiem Bouygues a Vinci vybuduje ochranný oceľový plášť, ktorý prekryje súčastný oceľový sarkofág v elektrárni Černobyľ v náklade 432 mil. eur.
:arrow: http://www.vinci-construction.com/vinci ... rojets.htm

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2008 17:32
od Peter Olejár
konstrukt napísal:
konstrukt napísal:Konzorcium Novarka zložené z firiem Bouygues a Vinci vybuduje ochranný oceľový plášť, ktorý prekryje súčastný oceľový sarkofág v elektrárni Černobyľ v náklade 432 mil. eur.
:arrow: http://www.vinci-construction.com/vinci ... rojets.htm
toto bude platit ukrajinska vlada alebo pomoze aj EU? :?:

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2008 22:22
od konstrukt
Peter Olejár napísal:
konstrukt napísal:
konstrukt napísal:Konzorcium Novarka zložené z firiem Bouygues a Vinci vybuduje ochranný oceľový plášť, ktorý prekryje súčastný oceľový sarkofág v elektrárni Černobyľ v náklade 432 mil. eur.
:arrow: http://www.vinci-construction.com/vinci ... rojets.htm
toto bude platit ukrajinska vlada alebo pomoze aj EU? :?:
Vačšina finančných prostriedkov pôjde z Európskej banky pre obnovu a rozvoj.

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2008 22:10
od Dialniciar
Takmer 5 min. videoprezentácia spoločnosti VINCI :arrow:

http://www.youtube.com/watch?v=DPm7o4jNKB0

*v odkazoch realizované projekty :wink:

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2009 22:02
od Dialniciar
VINCI začína nové projekty aj napriek kríze. :arrow:

Predĺženie siete metra vo francúzskom meste Lyon
*line B from Stade-de-Gerland out to Oullins
*jeden tunel, metóda TBM s priemerom 9m
*hodnota kontraktu: €108m
*štart prác: júl 2009

Taká ČR má kontrakt až za €25m. :P

Viac: http://www.vinci.com/vinci.nsf/en/new-contracts.htm

A keby tam pribudlo aj Slovensko s 2. balíkom na R1, tak SR je skoro na 1. mieste (myslím, že 2 miesto). 8)

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2009 22:04
od Dialniciar

OdoslaťOdoslané: 20. Jan 2009 20:51
od Dialniciar
Spoločnosť VINCI použila z rezervného finančného balíka vo výške cez 54 mil. EUR v priebehu druhého polroka 2008 takmer 49 mil. EUR na nevyhnutnú finančnú pomoc svojim členom, ktorí utrpeli straty alebo značné meškania platieb z dôvodov finančnej a hospodárskej krízy. Takmer 1/10 z tejto pomoci smerovala na Island, kde prišlo k totálnemu prepadu domácej meny, čím všetky firmy, ktoré v tejto menej uzatvárali kontrakty prerobili a dostali sa do vážnych problémov, pričom miestni dodávatelia až do existenčných problémov, čo by zabraňovalo nejakému ďalšiemu rozvoju, hoci o 3-4 roky. Poskytnuté financie nemuseli byť posledné a vrátené budú neskôr, v lepších finančných časoch tými, ktorí finančnú pomoc dostali. K 6.1.2009 bola evidovananá nevyhnutná finančná rezerva na tieto účely (pomoc členovi) na 9 ročnom minime, cca. 5 mil. EUR.

OdoslaťOdoslané: 04. Feb 2009 20:27
od Dialniciar
VINCI pozná čiastočné hospodárske výsledky za rok 2008:

Celkové tržby: 33,5 mld. EUR (rast o 10% voči r. 2007)
4.Q: 8,8 mld. EUR (na finančnú krízu vo svete je to úspech)

Začaté objednávky: 23,2 mld. EUR (rast o 8% voči r. 2007)

Práce vo Francúzsku: 21 mld. EUR (rast o 3,8% voči r. 2007)
Práce mimo Franc.: 12,5 mld. EUR (rast o 16,8% voči r. 2007)

... podrobný rozpis všetkých aktivít podľa členských firiem ... :arrow:

http://www.vinci.com/vinci.nsf/en/press ... 3-1745.htm

OdoslaťOdoslané: 08. Feb 2009 18:36
od Dialniciar
VINCI zamestnáva aktuálne viac ako 164.000 ľudí v 90 štátoch sveta. :arrow:

http://www.vinci.com/vinci.nsf/en/press ... 5-2105.htm

A už sa oficiálne neradí len k najväčšej stavebnej skupine, ale k najväčšej koncesionársko-stavebnej skupine sveta.

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2009 18:39
od Dialniciar
Akcionárska štruktúra VINCI k 30.6.2008 :arrow:

Obrázok Obrázok Obrázok

Aktuálna hodnota akcií na burze je 13 957 140 210 €, čo predstavuje vyše 420 mld. SKK.

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2009 21:18
od Dialniciar
Najvýznamnejší projekt v Perzskom zálive: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=84172#84172 .

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2009 17:17
od Dialniciar

OdoslaťOdoslané: 05. Mar 2009 18:08
od Dialniciar
Investície zvolené do parkovacích domov prinášajú prvé ovocie. Parkovanie je hold biznis. Dcérska spoločnosť VINCI Park priniesla z EU, USA a CA do tržieb skupiny za r. 2008 cez 600 mil. €

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2009 22:23
od Dialniciar
ASF (Autoroutes du Sud de la France) successfully launches a €650 million, 10-year bond issue :arrow:

http://www.vinci.com/vinci.nsf/en/press ... 2-2208.htm

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 17:50
od Dialniciar
Spoločnosť VINCI zvíťazila v 2. balíku PPP na Slovensku na dostavbu R1 a severného obchvatu Banskej Bystrice. Zmluva je podpísaná. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=85267#85267

:P 8) :P

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 20:05
od Dialniciar
Krátka tlačová správa (originál po anglicky) najväčšej stavebnej skupiny sveta k výstavbe R1 na Slovensku. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=85306#85306

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2009 22:30
od Dialniciar
Dialniciar napísal:Aktuálna hodnota akcií na burze je 13 957 140 210 €, čo predstavuje vyše 420 mld. SKK.


Prešiel 1 mesiac a aktuálna hodnota akcií na burze je 14 563 715 661 €, čo predstavuje vyše 438,7 mld. SKK, čo znamená rast o takmer 4,5%. A to ešte nebola známa správa o výstavbe R1 na Slovensku, čo je jeden z TOP kontraktov tohto roka a zatiaľ jednoznačne najvyšší za mesiac marec.

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2009 09:36
od Dialniciar
Dialniciar napísal:
Dialniciar napísal:Aktuálna hodnota akcií na burze je 13 957 140 210 €, čo predstavuje vyše 420 mld. SKK.


Prešiel 1 mesiac a aktuálna hodnota akcií na burze je 14 563 715 661 €, čo predstavuje vyše 438,7 mld. SKK, čo znamená rast o takmer 4,5%. A to ešte nebola známa správa o výstavbe R1 na Slovensku, čo je jeden z TOP kontraktov tohto roka a zatiaľ jednoznačne najvyšší za mesiac marec.


Stock market capitalisation 04/02/2009 ... 15 085 623 560 €

Hodnota akcií na burze je takmer 454,5 mld. SKK, čo je rast voči pôvodnej sledovanej hodnote o 8,2%.

Pod výsledky sa podpisujú stále nové a väčšie kontrakty na celom svete a prevažujúce finančné aktivity v dopravnej, energetickej a školskej infraštruktúre formou PPP.

OdoslaťOdoslané: 18. Apr 2009 17:49
od Dialniciar
Hodnota akcií neustále rastie. 17. apríl 2009 uzatvorila 1 akcia hodnotu 32,49 €, takže kapitalizácia spoločnosti narástla na 16 149 321 564 €, čo je v prepočte cca. 486,5 mld. SKK. :idea:

Vinci Concession taktiež založila pre II. balík dcérsku spoločnosť Granvia, a.s. Tá je koncesionárom celého projektu. Generálnym zhotoviteľom Granvia Construction, s.r.o., ktorá je dcérskou spoločnosťou Eurovia CS, .a.s., ktorá je nástupcom po SSŽ v ČR, nakoľko od 1.4.2009 si SSŽ zmenili meno na Euroviu. Dodávam, že Eurovia je priamo dcérskou spoločnosťou skupiny VINCI. Obidve firmy s názvom Granvia boli založené v r. 2009 pre potreby PPP na Slovensku. :idea: :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11806