Je treba si uvedomiť, že existujúca cesta I/6 sa prebuduje na rýchlostnú komunikáciu, t.j. dostavia sa akoby druhý polprofil a potom sa bude musieť zase prestavať súčasná komunikácia, t.j. nie je to stavba na zelenej lúke, ale stavba za plnej premávky.
Myslím, že prekládať fakty nemusím ...
Hlavní trasu stavby tvoří 4120 metrů dlouhý úsek přeložky silnice I/6, směrově rozdělená rychlostní komunikace se středním dělicím pásem šířky 3 metry a návrhovou rychlostí 100 kilometrů za hodinu. Současně s hlavní trasou bude vybudováno i několik přeložek komunikací II. a III. třídy, místních komunikací a polních cest.
Začátek hlavní trasy je situován přibližně 1000 metrů západně od obce Libkovice s provizorním napojením na stávající silnici I/6. Ve výhledu zde bude napojena na připravovanou stavbu R6 Lubenec – obchvat. Dále pokračuje ve stopě stávající silnice I/6, jižně míjí obec Libkovice a stoupá údolím směrem k obci Bošov, kterou míjí rovněž jižně. V oblasti obce Bošov trasu mimoúrovňově kříží přeložka silnice II/194 Nová Teplice–Bošov–Vrbice. V tomto prostoru je navržena mimoúrovňová křižovatka Bošov. Přibližně 250 metrů západně od obce Bošov hlavní trasa končí a napojuje se provizorním sjezdem na stávající silnici I/6. Nová komunikace prochází ve své trase přes dva mostní objekty – v km 80,700 most přes místní komunikaci Libkovice a v km 81,250 most přes polní cestu a vodoteč. Pod třetím mostem trasa podchází, a to v km 82,970 v prostoru mimoúrovňové křižovatky se silnicí II/194.
No a samozrejme, český štátny rozpočet je mimoriadne napnutý a škrtá sa (aktuálne vypadlo 5 mld. Kč z výstavby D/I. tr.), takže aj toto má určitý vplyv, že to potrvá tak dlho, ale max. 1 rok. (môj názor)