Stránka 1 z 3
D6 Praha - Karlovy Vary - Cheb - Německo
Odoslané:
28. Apr 2006 12:20
od Jarda
Z celkové délky 167 km:
v provozu plném profilu:
- Pavlov - Nové Strašecí (21 km ve Středočeském kraji)
- Karlovy Vary průtah 1. stavba (3 km)
- Kamenný Dvůr - MÚK Cheb (12 km v Karlovarské kraji)
v provozu v 1/2 profilu: MÚK Cheb - hranice SRN (8 km)
ve výstavbě:
- Praha (R1) - Pavlov (10 km, od jara 2005, zprovoznění 2009-10)
- Karlovy Vary průtah 2. stavba (5 km, od 09/04, zprovozňování postupně 2006-8 )
Zbytek trasy je v pokročilém stadiu přípravy, další stavby budou zahajovány v závislosti na přidělených financích.
Úsek Karlovy Vary - Kamenný dvůr se má budovat rovnou v plném profilu, Nové Strašecí - Karlovy Vary nejprve v 1/2 profilu.
Odoslané:
02. Máj 2006 10:12
od Lenny
Celý úsek Nové Strašecí - Karlovy Vary má zpracovanou dokumentaci pro územní rozhodnutí, na některé stavby je už územní rozhodnutí vydáno.
Karlovy Vary - Německo
4 stavby jsou v provozu, jedna ve stavbě, letos by se měla zahájit stavba Tisová - Kamenný Dvůr a příští rok Sokolov - Tisová a Nové Dvory - Sokolov.
Předpoklad dostavby R6 je rok 2015.
Odoslané:
02. Máj 2006 18:58
od Jarda
Zajímavostí stavby R6 Praha - Pavlov bude hloubený tunel, kterým bude řešena kolize komunikace s ochranným pásmem vzletové dráhy letiště Praha - Ruzyně.
Odoslané:
10. Máj 2006 23:13
od Lenny
Zastaví dvě důležité stavby?
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=22330#22330
Stavby se nezastaví, způsob financování se najde. Jaký? To je jen mezi investorem a zhotovitelem.
Jinak rozpočet na obchvat NB byl minulý měsíc navýšen.
Odoslané:
10. Máj 2006 23:22
od Lenny
Za půl roku bude otevřen průtah Karlovými Vary v polovičním profilu
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=22332#22332
Dne 11.5. se bude konat na stavbě segmentového mostu v Karlových Varech den otevřených dveří
Odoslané:
11. Máj 2006 08:26
od Lenny
Odkaz na stránky stavby, které dobře dokumentují průběh výstavby
http://www.prutah-kvary.cz/
Odoslané:
11. Máj 2006 10:40
od Lenny
Rozpočet stavby Karlovy Vary - západ 2. st. byl posílen v dubnu o 135 mil. na 680 mil. Kč.
Rozpočet stavbyTisová - Kamenný Dvůr byl posílen v dubnu o 55 mil. na 102,5 mil. Kč, což na zahájení stavby stačí.
Odoslané:
19. Máj 2006 15:00
od Lenny
11. května 2006 proběhl den otevřených dveří na stavbě segmentového mostu v Karlových Varech
http://www.silnice-zeleznice.cz/index.php?clanek=494
Odoslané:
23. Máj 2006 16:16
od Lenny
Zajímavý odkaz na stavby v Karlovarském kraji, mimojiné se tam dá najít i R6.
http://stavby.karlovarska.net
Odoslané:
04. Aug 2006 14:48
od Jarda
Podle
http://www.ceskedalnice.cz/ byla zahájena další stavba na R6, a to Tisová - Kamenný Dvůr. Jde o úsek v délce 7,5 km v kategorii R24,5, který navazuje na již dokončený úsek u Chebu. Ke zprovoznění by mělo dojít na podzim 2009, cena stavby je 2,4 miliardy korun (pro letošní rok by měl SFDI poskytnout cca 10% z uvedené ceny).
Odoslané:
17. Sep 2006 17:27
od Jarda
Jaroslav Štemberk napísal:Podle
http://www.ceskedalnice.cz/ byla zahájena další stavba na R6, a to Tisová - Kamenný Dvůr. Jde o úsek v délce 7,5 km v kategorii R24,5, který navazuje na již dokončený úsek u Chebu. Ke zprovoznění by mělo dojít na podzim 2009, cena stavby je 2,4 miliardy korun (pro letošní rok by měl SFDI poskytnout cca 10% z uvedené ceny).
Další informace o této stavbě např.:
http://www.mosty.cz/index.asp?module=Ac ... entID=2222
R6 Karlovy Vary - západ
Odoslané:
17. Okt 2006 11:08
od bobikboobika
Jak již avizoval Lenny," koncem měsíce listopadu bude zprůjezdněna jedna polovina nového průtahu stavby „Silnice I/6 Karlovy Vary -západ“. Na nové komunikaci budou z hlediska bezpečnosti dopravy osazeny v celé délce stavby dopravní zábrany, které rozdělí komunikaci - bez možnosti předjíždění, tak, aby se předešlo možným tragickým střetům, které byly v roce 2003 při otevření jedné poloviny dálnice D5 kolem Plzně. Maximální rychlost bude omezena na 70 a mimo město na 80 km/hodinu."
Proč proboha se u nás musí u všech nových úseků polovičních profilů dělat takovéhle obstrukce? Jak dlouho už funguje v 1/2 profilu D3 Veseli nad Luž. - ČB bez zákazu, ale kvůli jedné špatné zkušenosti ( D5) se zákazy dávají automaticky. Tohle přeci není normální v žádné evropské zemi.
Odoslané:
17. Okt 2006 12:52
od mapman
S tím nemůžu nic jiného neýž souhlasit, taky to nechápu. Ještě k tomu, na D5 šlo o shodu několika negativních faktorů, zima, zatáčka, zářez, blbost šoféra a svoji roli tam hrálo i to, že lidi rozjetí ze 130ky si prostě neuvědomili že mají brzdit a to tady teda fakt nehrozí.... Prostě taky to nechápu....
Re: R6 Karlovy Vary - západ
Odoslané:
17. Okt 2006 16:02
od Lenny
bobikboobika napísal:Jak již avizoval Lenny," koncem měsíce listopadu bude zprůjezdněna jedna polovina nového průtahu stavby „Silnice I/6 Karlovy Vary -západ“. Na nové komunikaci budou z hlediska bezpečnosti dopravy osazeny v celé délce stavby dopravní zábrany, které rozdělí komunikaci - bez možnosti předjíždění, tak, aby se předešlo možným tragickým střetům, které byly v roce 2003 při otevření jedné poloviny dálnice D5 kolem Plzně. Maximální rychlost bude omezena na 70 a mimo město na 80 km/hodinu."
Proč proboha se u nás musí u všech nových úseků polovičních profilů dělat takovéhle obstrukce? Jak dlouho už funguje v 1/2 profilu D3 Veseli nad Luž. - ČB bez zákazu, ale kvůli jedné špatné zkušenosti ( D5) se zákazy dávají automaticky. Tohle přeci není normální v žádné evropské zemi.
Bo úřednická blbost nezná mezí a je nekonečná. Úředník si myslí, že jen on sám ví, co je pro ostatní dobré a na názory lidí kašle, tolik k tomu.
Odoslané:
17. Okt 2006 16:03
od Lenny
Na úseku N. Strašecí - křiž. I/27 probíhá zpracování DSP na jednu ze staveb
Odoslané:
24. Okt 2006 10:42
od Jarda
Web o stavbě Tisová - Kamenný Dvůr:
http://www.r6-tisova.cz/
Odoslané:
28. Nov 2006 16:24
od Jarda
Na R6 byla 28.11.06 zprovozněna na 1/2 profil stavba Karlovy Vary - průtah západ (5,5 km; druhá 1/2 je ve stavbě).
viz též:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=31562#31562
Odoslané:
28. Nov 2006 22:24
od Jarda
Generální ředitel ŘSD ČR Petr Laušman:"Na nové komunikaci budou z hlediska bezpečnosti dopravy osazeny v celé délce stavby dopravní zábrany, které rozdělí komunikaci. Vše bez možnosti předjíždění, aby se předešlo možným tragickým střetům, které byly v roce 2003 při otevření jedné poloviny dálnice D5 kolem Plzně. Maximální rychlost bude omezena na 70 a mimo město na 80 km/hodinu."
Celá zpráva ŘSD:
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/5BB1D68 ... 340048389B
Odoslané:
11. Jan 2007 12:57
od pp21
Na dalnice-silnice.cz je překledová mapka úseku Karlovy Vary - Cheb, včetně předpokládaných ternmínů.
http://www.dalnice-silnice.cz/mapy/R6_zapad.pdf
Odoslané:
11. Jan 2007 19:58
od Jarda
Obchvaty Sokolova a Nového Sedla nejsou podle mého názoru tak špatné, že by je bylo nutno přestavovat na čtyřpruh už v mapce uvedených termínech. (Úsek Tisová - Kam. Dvůr, který se začal stavět, ten ovšem potřebný je, neboť stávajícví I/6 tam nemá vyhovující parametry).
Odoslané:
19. Feb 2007 18:10
od Jarda
Jarda napísal:Generální ředitel ŘSD ČR Petr Laušman:"Na nové komunikaci budou z hlediska bezpečnosti dopravy osazeny v celé délce stavby dopravní zábrany, které rozdělí komunikaci. Vše bez možnosti předjíždění, aby se předešlo možným tragickým střetům, které byly v roce 2003 při otevření jedné poloviny dálnice D5 kolem Plzně. Maximální rychlost bude omezena na 70 a mimo město na 80 km/hodinu."
Celá zpráva ŘSD:
http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/5BB1D68 ... 340048389B
Na začátku (od centra KV) jsou ovšem ty zábrany postaveny tak, že nedávno, když jsem tudy jel, mne zmátly a místo na zprovozněnou levou 1/2 jsem vjel na staveniště pravé poloviny a musel jsem se otáčet.
Odoslané:
08. Apr 2007 16:13
od Dialniciar
Lenny napísal:Předpoklad dostavby R6 je rok 2015.
Osobne si myslím, že pred r. 2020 to nebude.
Aj to zrejme na niektorých úsekoch budú len 1/2 profily.
Nie je možné, aby do r. 2015 ČR dostavala aj R6 aj R7. Problémy boli už na D5 a D8.
To by musela ČR dávať len na výstavbu diaľnic a rýchlostných ciest min. 60 mld. CZK ročne, aby sa plnili aj ostatné, ešte väčšie priority. Pričom dnes ČR dáva necelých 50 mld. CZK na komplet celú dopravu. Zdroje z privatizácie výrazne klesli, okrem toho treba celkovo šetriť a PPP sa pomaly rozbieha na D3.
Odoslané:
09. Apr 2007 10:20
od mapman
R6 je potrebné dostavať na úseku Karlovy Vary - Cheb - Německo a potom úsek Praha - Pavlov. Na zvyšku trasy by pomohol aj len polovičný profil, lenže na to nie je v ČR norma, R sa skrátka stavia na plný, niečo ako R11,5 neexistuje, zavrhlo sa to zrejme kvoli určitým problémom na stávajúcich polprofiloch...
2020 je správny triezvy odhad.
Odoslané:
15. Aug 2007 13:57
od Jarda
Odoslané:
21. Aug 2007 17:32
od Jarda
Na stavbě Tisová - Kamenný Dvůr panuje čilý stavební ruch, nová (budoucí doprovodná) komunikace u Zlaté, na kterou má být za nedlouho provizorně převedena I/6, má už na většině trasy asfaltový povrch, dodělává se most a napojení na stávající I/6.