Stránka 5 z 7

Soud zastavil hloubení tunelu na D8 přes Středohoří

OdoslaťOdoslané: 05. Máj 2008 19:42
od Marty
Soud zastavil hloubení tunelu na D8 přes Středohoří

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=70631#70631

Stát nesmí stavět dálnici. Odkládá se dokončení D8?

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2008 13:05
od Marty
Stát nesmí stavět dálnici. Odkládá se dokončení D8?

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=70896#70896

... a pak nemají být dálnice předražené ... kdo zaplatí tyto vícenáklady ??? Jakožto daňový poplatník odmítám !

A jak to celé dopadne ??? Chudáci lidi co přijdou mezitím na provizorních objížďkách zbytečně o život či zdraví...

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2008 13:06
od Marty
prosím o přesun do kategorie D8 - už jsem se zase "netrefil"...

mapman: přesunuto, upraveno

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2008 20:00
od Marty
Stát uspěl u soudu. Může stavět D8 přes Středohoří

viz.: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=72656#72656

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2008 19:58
od Die Autobahn
Nevíte někdo jak to vypadá s odstraněním hraničních budek na bývalém přechodu do Německa?
V Schengenu jsme už přes osm měsíců a na dálnici u našich východoněmeckých soudruhů je stále omezení na 20km/h, přičemž odstranění těch dvou kontejnerů může být práce tak na tři dny maximálně.
Vím, že stojí na německém území, takže to není v kompetenci našich orgánů, ale přesto - nemá někdo info, na čem to vázne?

OdoslaťOdoslané: 05. Aug 2008 22:39
od eucitizen
Neviem ale mozem ti povedat ze dnes som isiel do Brna z BA a na byvalom prechode bola obchadza, pretoze cesi burali strechu a odstranovali budky, zatial co slovaci nic neurobili na svjej strane. Myslim ze to co sa tyka D8 tak tie budky su na nemeckej stran tak to musia nemci odstranit

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2008 08:56
od Thomas
Otázka spíš zní, proč by to měli odstraňovat. Smlouvy jsou i o tom, že výjimečných situacích se kontroly mohou zavést znovu. Proto nemusí být důvod buddky odstraňovat. Mimochodem, když jsem před několika lety jel přes přechod Lindau/Bregenz (D/A), tak tam sice část přechodových zařízení byla odstraněná, část zůstávala. Na druhou stranu na místě bývalého přechodu I/A na rakouské A2 jsem si nevšiml ničeho.

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2008 09:01
od Jarda
Die Autobahn napísal:Nevíte někdo jak to vypadá s odstraněním hraničních budek na bývalém přechodu do Německa?
V Schengenu jsme už přes osm měsíců a na dálnici u našich východoněmeckých soudruhů je stále omezení na 20km/h, přičemž odstranění těch dvou kontejnerů může být práce tak na tři dny maximálně.
Vím, že stojí na německém území, takže to není v kompetenci našich orgánů, ale přesto - nemá někdo info, na čem to vázne?


Také nevím, ale záměr Němců byl původní areál celnice zprivatizovat k přestavbě na odpočívadlo s motorestem a nevím, v jakém stádiu je realizace tohoto záměru.

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2008 09:02
od Thomas
To je taky řešení.

OdoslaťOdoslané: 07. Aug 2008 09:06
od aquila
na slovensku sa to tak planuje .. minimylne velke dialnicne odpocivadla v kutoch a v jarovciach maju byt na toto prebudovane .. na ostatnych sa ze vraj chystaju velke zachytne parkoviska..

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2008 20:50
od joe1024
Co mozme realne ocakavat na tomto useku do leta 2009 ?

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2008 21:43
od Thomas
pokračující výstavbu, ale pomalejším tempem, než se plánovalo

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2008 21:44
od Thomas
tedy: míněn úsek Lovosice - Řehlovice

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2008 13:00
od joe1024
Takze do leta 2008 (cerven/srpen) tu nebude sprejazdneny ziaden mensi usek ? Takze v sucasnom stave to zostane az do doby, dokym sa nedostavia komplet zvysok ? Je leto 2010 realne, kedze rozpocet na dialnice na dalsi rok bol zosekany ?

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2008 16:53
od Thomas
žádný menší úsek zprovozněn určitě nebude, protože výstavba je na začástku. Vloni se začaly některé mosty, letos zemní práce na hlavní trase. Nikde uprostřed není žádná návaznost na silnici, která by něco vyřešila, nota bene úsek sám se dost špatně objíždí. Předčasně se dá udělat první asi 3 km za Lovosicemi, které jsou v souběhu se stávající I/8. do 2010 by se vzhledem ke zpomalení snad mohl snad ještě udělat půlprofil, ale to asi ještě neví ani ti kdo o tom rozhodnují.

Na druhou stranu bych řekl, že tento úsek je jeden z těch, které hodně spěchají a zpomalení by tu nemuselo být tak výrazné (šetřit se dá víc např. na R7, R6, R4). Uvidíme

OdoslaťOdoslané: 02. Sep 2008 18:06
od Jarda
Zprovoznění koncem r. 2010 na plný profil zatím stále vypadá reálně, nestihne se ale do konce r. 2010 úplné dokončení, jak bylo původně plánováno.

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 07:24
od Thomas
To jsou právě ty rozporuplné informace :wink:

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 10:12
od joe1024
Tak ono aj polprofil by dost pomohol, kedze by dost odlahcil hlavnu cestu. Otazka je, ci aj v Cechach fandite otvaraniu usekov na polprofil (u nas je to zakladom otvarania dialnic).
3 km za Lovosicemi samozrejme nic neriesia (aj keby teoreticky to bolo kde napojit), obzvlast pri 1000km ceste z dalekeho vychodu z KE :-) A v r.2011, ked uz to hadam bude stat, uz bude aj u nas ina situacia s dialnicami, takze mozno zvolim uplne inu trasu.
Vtedy by uz tiez mal byt spojazdneny celkom slusny usek A4ky v Polsku (hadam).

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:08
od Thomas
I u nás jsou stavby na 1/2 profil - na D3 (postavené na konci 80. a začátku 90. let mezi Veselím nad Lužnicí a ČB), na R7 (např. obchvaty Loun, Postoloprt a Slaného), 1/2 profil se použil i na D11 k rychlejšímu svedení dopravy ze strané cesty rok před dokončením. MOžná se 1/2 využije i na D47/D1 na stavbách 4705 a 4706, aby došlo k rychlejšímu napojení staveb sousedních. Ale stavby se u nás dělají skoro vždy na celý profil. Je to dáno tím, že jsou u nás v průměru vyšší intenzity.

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:13
od joe1024
Tie polprofily na D3 su este stale polprofilmi aj po vyse 15 rokoch ? Hadam nie. Alebo sa iba na zaciatku rychlo sprevadzkovali a neskor dostavali ?

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:24
od Thomas
Ne je to I/3 (stále na 1/2). Pokud je chceš najít, jsou to 2 úseky, první začíná na esíčku severně od obce Borek (esíčko je vlastně dočasné napojení) a končí severně od Ševětína a druhý je obchvat Veselí nad Lužnicí, začíná na napojení na I/3 na jihu a končí zatáčkou za mostem přes obchovat pro silnici Žíšov - Veselí n. L.

Všechny mosty přes mají 2 pole, asi 2 dálniční mosty jsou pro plný profil, ale na nedostavěném profilu je dočasné odpočívadlo, MÚK Ševětín je víceméně připravena pro natažení druhého pruhu bez větší přestvaby napájecích ramp. V MÚK Veselí nad Lužnicí jih je dokonce asfalt nadruhém pruhu jako odstavná plocha. Na jižním úseku je hotový pruh pro jízdu k ČB, na obchvatu Veselí je hotový pruh ku Praze.

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:26
od joe1024
To tam nie su take intenzity ani po 15 rokoch, ze by to slo vyssie v prioritach financovania ?

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:36
od Thomas
Na přestavbu na dálnici jsou tyhle úseky, tak říkajíc, právě na řadě. Na druhou stranu, dálnice v parametru D26,5/120, když je na 1/2, tak je z ní vynikající silnice I. tř., která má velmi vysokou kapacitu - jel jsem po ní ve špičce a nejel jsem méně než 100 km/h :wink:

intenzity v r. 2005 mezi 10-12 tis.

Zdroj http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/a3eda25d0 ... ty2005.jpg

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:41
od joe1024
10k v r.2005 ?
:-) To by ma potom zaujimalo, kto si to koncom 80-tych rokov vydobyl Urcite je to (ne)verejne tajomstvo. :-)

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 13:44
od joe1024
BTW, velmi chutna mapka, vdaka ;-)