Stránka 4 z 7

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 15:06
od mapman
To je sice pravda, oficiálne, ale v zásade tam pojde komunikácia v šírke 26,5m, v podstate až na strašne malé odchylky dialničné parametre... To je to čo sa nepáči viacerým, takisto ako D11/R11 do Poľska ;))) Ja by som bol radšej za D3 až do Rakúska...

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 15:08
od Dialniciar
mapman napísal:To je sice pravda, oficiálne, ale v zásade tam pojde komunikácia v šírke 26,5m, v podstate až na strašne malé odchylky dialničné parametre... To je to čo sa nepáči viacerým, takisto ako D11/R11 do Poľska ;))) Ja by som bol radšej za D3 až do Rakúska...


Ja len upozorňujem na nepresnosť, nič viac a nakoniec, ty si mi to vo svojich prvých 4 slovách aj potvrdil. 8)

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 15:15
od Jarda
To je pravda, kategorie D27,5/120 má končit u Třebonína (MÚK Krasejovka) a odtud má pokračovat do Rakouska jako R3 v kategorii R26,5/120.
Správně by tedy měl být nadpis "D3 Praha - Tábor - České Budějovice - Třebonín + R3 Třebonín - Dolní Dvořiště (A)".
Totéž se týká i D11, která v kategirii D má být ukončena na MÚK Jaroměř - sever a odtud pokračovat do Polska jako R11.

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 15:20
od mapman
Však ja som len vyjadril svoj názor na to že mne osobne to nevadí ;) uznaj že je to nezmysel aby cesta uprostred krajiny z ničoho nič zmenila kategóriu, na zhruba 20 km... Najmä keď ide stále o ten samý ťah...

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 21:48
od jkjk
vzhledem k tomu, ze priadna R3 se zacne stavet v idealnim pripade v roce 2009 je to celkem zbytecna debata.
Jinak zmena kategorie v dane MUK neni uplny nesmysl, protoze na MUK Krasejovka bude zacinat privadec smer II/159 tudiz Cesky Krumlov. Navic z rakouske strany se take nebude stavet plnohodnotna dalnice.

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 21:49
od jkjk
oprava: MUK Trebonin
(skoda ze nejde editovat prispevky)

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2006 21:55
od mapman
No aby jsi se nedivil, příprava R3 je dál než D3 u Prahy a počítá se s ní... Když už jsme u toho, začíná tam dnes I/39, 159ka tam byla před přečíslováním, a to už je pár let... Takže ten argument beru. Jde mi jen o koncepčnost a jednotu... Primárně tu existovalo rozdělení na D a R proto, že D měly být hlavní celorepublikové a tranzitní tahy a síť R je měla doplňovat ve vedlejších směrech. To že se D a kousek před hranicemi usekne je nejen mimo tuhle koncepci ale i to ztrácí smysl, jediné pozitivum budou nějaké ty ušetřené peníze, ale v těhle parametrech co bude tahle R nestojí ani mnohé evropské dálnice...

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2006 00:14
od Jarda
Ve schvaleném ÚP VÚC Pražský region došlo k mírné změně trasování u obce Libeř, kde byl zamítnut návrh na tunel Spáleniště a místo něj byl schválen hloubený tunel západně od Libeře při zvětšením oblouku kolem obce (úprava varianty ZZ, která měla původně vést těsně za hranicí intravilánu, od obytné zástavby oddělena jen protihlukovými stěnami).

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 13:45
od Dialniciar
jkjk napísal:vzhledem k tomu, ze priadna R3 se zacne stavet v idealnim pripade v roce 2009 je to celkem zbytecna debata.
Jinak zmena kategorie v dane MUK neni uplny nesmysl, protoze na MUK Krasejovka bude zacinat privadec smer II/159 tudiz Cesky Krumlov. Navic z rakouske strany se take nebude stavet plnohodnotna dalnice.


Nie je to zbytočná debata, pretože jednoducho téma nezodpovedá realite. :!:

Okrem toho, česká R3 je v lepšom štádiu pripravenosti než D3 a na obe chýbajú financie.

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 14:04
od Jarda
Dialniciar napísal:Okrem toho, česká R3 je v lepšom štádiu pripravenosti než D3 a na obe chýbajú financie.

Ano. Kdyby se nepodařilo zapojit PPP, tak výstavba D3+R3 reálně nebude financovatelná před dostavbou D1(D47), D8 a jižní části R1, které mají vyšší prioritu.

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 15:00
od Jarda
Připraven je úsek Tábor - Bošilec, který by se v případě zajištěného financování mohl začít stavět. Doufejme tedy, že tendr na PPP proběhne rychle a úspěšně. Tento úsek je nyní na D3 nejdůležitější, protože současná I/3 tam je v nevyhovujících parametrech a silně přetížená.

OdoslaťOdoslané: 19. Jan 2007 21:49
od Dialniciar
Postaviť českú diaľnicu D3 a slovenskú diaľnicu D4 prejavilo záujem izraelsko-grécko-britské konzorcium finančných a stavebných spoločností.

V priebehu nasledujúcich mesiacov by sa mala táto informácia dostať aj von z daných kruhov a zverejnia sa aj konkrétne plány. Čo viem tak v prípade slovenskej D4 je záujem bez tieňového mýta, v prípade českej D3 to bez tieňového mýta pôjde len ťažko. Horšie je, že slovenská D4 nie je zaradená do možnej výstavby cez PPP ...

Skupina je ochotná natrasovať+postaviť+prevádzkovať+odovzdať s koncesiou na českej D3 na 30 rokov, na D4 v SR na 25 rokov od dátumu otvorenia.

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2007 10:04
od Lenny
Úsek dálnice D3 Tábor – Bošilec bude dokončen metodou PPP do roku 2010 :arrow:

http://www.mdcr.cz/cs/Media/Tiskove_zpr ... 22-tk1.htm

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2007 00:56
od Die Autobahn
Sice jsou na trase nějaké mosty, ale přesto: není 15 miliard za 30 km dálnice tak trochu moc???

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2007 01:28
od Jarda
Ta cena, myslím, odpovídá těm cenovým relacím, ve kterých byly nedávno otevírané úseky D8 a D11. Soukromý investor to možná pořídí o něco málo levněji.
Jak ale ze zprávy vyplývá, tak zahájení výstavby má (nejméně) další rok skluz, protože dle nedávných předpokladů ŘSD tendr na PPP měl proběhnout v r. 2006 a nyní ten úsek už měl být ve výstavbě.

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2007 18:57
od Honda
Die Autobahn napísal:Sice jsou na trase nějaké mosty, ale přesto: není 15 miliard za 30 km dálnice tak trochu moc???


Je to presne 0,5 miliardy Kč na 1 km. Je to určite viac než keby to postavil štát. Otázka ale je kedy by to postavil štát. A stále platí pravidlo že min. 60% z ceny dialnice sa vráti do 10 rokov - menej nehod, vačší záujem o región.

Táto cena je jedna z tých lepších.

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2007 22:03
od Jarda
Honda napísal:
Die Autobahn napísal:Sice jsou na trase nějaké mosty, ale přesto: není 15 miliard za 30 km dálnice tak trochu moc???


Je to presne 0,5 miliardy Kč na 1 km. Je to určite viac než keby to postavil štát. Otázka ale je kedy by to postavil štát. A stále platí pravidlo že min. 60% z ceny dialnice sa vráti do 10 rokov - menej nehod, vačší záujem o región.

Táto cena je jedna z tých lepších.


Je to hrubým odhadem stanovená předpokládaná cena, jaké budou skutečné cenové nabídky investorů PPP, jestli vyšší nebo nižší, to se ukáže teprve v tendru, který by měl být vyhlášen někdy v létě 2007 (podklady pro jeho vyhlášení a posuzování nabídek nyní zpracovává poradenská firma Mott MacDonald).

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2007 18:33
od Lenny
Tak bylo zahájeno stavební řízení na stavbu 0305/II Nová Hospoda Mezno.

OdoslaťOdoslané: 01. Feb 2007 18:39
od Jarda
Lenny napísal:Tak bylo zahájeno stavební řízení na stavbu 0305/II Nová Hospoda Mezno.


Myslíš, že se to stihne do konce roku postavit :?:

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2007 16:51
od Honda
Jarda napísal:Je to hrubým odhadem stanovená předpokládaná cena, jaké budou skutečné cenové nabídky investorů PPP, jestli vyšší nebo nižší, to se ukáže teprve v tendru, který by měl být vyhlášen někdy v létě 2007 (podklady pro jeho vyhlášení a posuzování nabídek nyní zpracovává poradenská firma Mott MacDonald).


Máš pravdu. :wink:

Ale je to prvý krok k výstavbe D3. Podľa mňa D3 nebude dostavaná skorej jako v r. 2020. Súvisle od Prahy až po Rakúsko (R3).

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2007 11:17
od Dialniciar
Honda napísal:
Jarda napísal:Je to hrubým odhadem stanovená předpokládaná cena, jaké budou skutečné cenové nabídky investorů PPP, jestli vyšší nebo nižší, to se ukáže teprve v tendru, který by měl být vyhlášen někdy v létě 2007 (podklady pro jeho vyhlášení a posuzování nabídek nyní zpracovává poradenská firma Mott MacDonald).


Máš pravdu. :wink:

Ale je to prvý krok k výstavbe D3. Podľa mňa D3 nebude dostavaná skorej jako v r. 2020. Súvisle od Prahy až po Rakúsko (R3).


D3 nie je vo svojej celej dĺžke pripravená na výstavbu, tieto procesy by mohli trvať do r. 2010-2011. Potom nie je problém hoci aj naraz celú diaľnicu do 6 rokov postaviť. Takže optimálny, najskorší možný termín je rok 2016. Pre finančné problémy, respektíve pre fakt, že sa stavajú ešte dôležitejšie úseky ako obchvat Prahy a diaľničná sieť na Ostrave a D3 je stále len 3. v poradí, tak jednoducho nie je možné začať všetko naraz stavať. Varianta je PPP, ale zatiaľ to nie je v požadovanom rozsahu, preto sa hovorí v odborných kruhoch, že D3 bude dostavaná najskôr v r. 2020.

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 21:28
od Jarda
Na jižním konci provozovaného úseku u Tábora počítejte ve špičkách s dlouhými pomalu popojíždějcími kolonami, což je způsobeno výstavbou okružní křižovatky na I/19.

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 21:37
od Jarda
Byla zpracována EIA na I. etapu od Prahy (od R1 - po přivaděč k Benešovu) s předpokladem výstavby 2010-13. (II. etapa, kterou by mělo být dokončeno dálniční spojení Praha - České Budějovice, by měla být o cca 3 roky později).

OdoslaťOdoslané: 14. Aug 2007 21:44
od Jarda
Jarda napísal:
Lenny napísal:Tak bylo zahájeno stavební řízení na stavbu 0305/II Nová Hospoda Mezno.


Myslíš, že se to stihne do konce roku postavit :?:


Staví se teď poměrně intenzivně, na většině trasy už se budují konstrukční vrstvy vozovky, ale ještě nejsou dokončeny mostní konstrukce, stihnout zprovoznění ještě letos tedy není nereálné, ale ruku do ohně bych za to nedal.

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2007 22:20
od Jarda
Investor a zhotovitel slibují, že se to stihne. viz: http://www.dalnice-d3.cz/index.php?t=ar ... u-2007-125