Stránka 8 z 8

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 15:08
od Dialniciar
wizard112, ty tu k tomu pristupuješ systémom: pravdu mám len ja a keď nie ja, tak istotne nikto :idea: :arrow:

wizard112 napísal:Napriek tomu si stojím za tým, že Tatra je v kritickejších situáciách lepšie riešenie ako Mercedes


V poriadku (kritické situácie áno, lebo mercedesy aj many aj ivecá len ťažko idú aj so šípovým pluhom na naše pomery), ale PRAX dnešných dní sú staré liazky ... takže ? :wink:

wizard112 napísal:keď je 8 cm utlačená vrstva snehu, pneumatika si prerazí cestu až na asfalt a zaberá tak?


Samozrejme, že na asfalt neprerazí. Ale dá sa tak ešte stále jazdiť s plne naloženým kamiónom, bez toho aby mal tendenciu skrížiť sa. Lebo skríženie je následok zle upravenej cesty. Takže v praxi odpoveď na tvoju otázku: Áno, ešte stále áno. :D Však to je aj bežná hrúbka na naších horských cestách, priechodoch a úžinách. Je to veľmi bežná situácia, že hrúbka je do 8cm. Ale keď už je 12cm, spôsobuje to problémy, lebo sa má sneh tendenciu vtláčať, čím to nie je jedna hmota, nehovoriac o vystupovaniach kusoch ľadu.

wizard112 napísal:cesty I., II., III. triedy v BA a KE vlastní mesto alebo ich len spravuje?


Non-stop na to odpovedám v CS. 8) Čo tak raz vyhľadať si to ? :x

http://www.ssc.sk/files/documents/cestn ... a_2008.pdf

Naposledy: Cesty I.-III. triedy v BA a v KE sú vo vlastníctve aj správe miest BA a KE. :idea:

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 16:50
od i15
Podla toho mesto Kosice nevlastni/nespravuje ziadne cesty I. triedy. Pokial viem, spravuje ich NDS...

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 16:58
od Dialniciar
i15 napísal:Podla toho mesto Kosice nevlastni/nespravuje ziadne cesty I. triedy. Pokial viem, spravuje ich NDS...


ano moja chyba, bol som nepresný :cry: ... :roll:

http://www.ssc.sk/files/documents/konce ... _cesty.pdf

BA - cesty I.-III. triedy vo vlastníctve a správe mesta
KE - cesty II. a III. triedy vo vlastníctve a správe mesta

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 17:06
od i15
vpoho, nebolo to myslene ako provokacia ;)

Pre BA je mozno aj trochu smola, ze o cesty I. triedy sa musi starat sama...

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 17:13
od Andrej
devil napísal:ano, ale aby boli naozaj porovnatelne treba porovnatelne parametre+porovnatelnu intenzitu, cez certovicu aj sturec prejde 700 nakladiakov a cez donovaly 2.000, je to E tah = viac zahranicnych aj balkanskych ktori casto kalsu na vybavenie. soroska ma podobne intenzity, aj horsie zakruty ale je par 100 metrov nizsie a na vrchu je planina, takze v zime je tam menej problemov, biela hora a pezinska baba su na 4-500 metroch, branisko neviem ale tam je to uz bezpredmetne....je kopa prechov kde prejde par stovak aut aj viac ale nie 2.000 nakladiakov denne. ukaz mi horsky prechod s takou dlzkou a s takymi stupaniami ako na donovaloch a zaroven s tolkymi nakladiakmi a nebudem mat namietky.

este nieco, ja sa tu nebavim o tunely a ani nan nenarazam len mi neda ked niekto porovnava neporovnatelne, popri tom vsetkom si myslim ze ta situacia nie je tragicka.

Myslel som to ohladom zimnej udrzby, tam je situacia naozaj porovnatelna a ked to porovnas s inymi krajmi, tak BB je na tom na kazdom z tych prechodov horsie.

OT: Btw, co tak vsetky diskusie o donovaloch presunut do 1 temy? Je to uz porozhadzovane na fore snad v 50 temach :roll:

OdoslaťOdoslané: 30. Dec 2008 17:21
od Dialniciar
Andrej napísal:Myslel som to ohladom zimnej udrzby, tam je situacia naozaj porovnatelna a ked to porovnas s inymi krajmi, tak BB je na tom na kazdom z tych prechodov horsie.


Ďalší, ktorý pozná situáciu aj inde po SVK alebo sleduje správy. :wink:

Re: Najpotrebnejsi tunel

OdoslaťOdoslané: 09. Okt 2010 17:27
od williams
no visnove jednoznacne

Re: Najpotrebnejsi tunel

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2010 17:42
od LubosG
Áno, určite k tým najpotrebnejším patrí tunel Višňové, no bohužiaľ aj keď "prejde" (v čo dúfam) PPP3, tak skoro postavený nebude. Takmer určite ho predbehnú tunely Čebrať a Šibenik - ten bude pravdepodobne postavený a sprevádzkovaný ako ďalší v poradí/"najbližší", Čebrať bude asi o niečo neskôr, no ktorý z týchto dvoch aktuálne naplánovaných do výstavby v najbližšom polroku je potrebnejší (viac porieši)...ťažko povedať, no našťastie nie je to tak podstatné, dôležité keďže do výstavby pôjdu obidva skoro naraz.

Re: Najpotrebnejsi tunel

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2010 11:26
od duli
lubos. tazko povedat ktory s tychto dvoch je traba viac. cebrat riesi ruzomberok, sibenik zase levocu. z mojich skusenosti by som bol radsej za cebrat ale ten ma vyse 2km sibenik zas len nieco cez 600m takze skor bude asi sibenik.