Stránka 1 z 8
Najpotrebnejsi tunel
Odoslané:
04. Jún 2007 18:37
od haluska
V podstate to iste ako v predoslej mojej teme
tentoraz vsak o tuneloch.
Moj favorit je Visnove
Odoslané:
04. Jún 2007 18:39
od Jurislav
Najpotrebnejsie su Sitina, ale tu coskoro otvoria, a Visnove, podla mna.
Odoslané:
04. Jún 2007 18:59
od sergej
Bez debaty Višňové...
Odoslané:
04. Jún 2007 19:02
od mirkobb
Hiadelske sedlo, Sorozka, ...
Odoslané:
04. Jún 2007 19:05
od pohodak
visnove z hladiska bordelu pod strecnom, korbelka z hladiska porovnania s povrchovym variantom...hiadelske sedlo by som dal na posledne miesto aj s 2. rurou v Horelici
Odoslané:
04. Jún 2007 22:00
od Andrej
Sitina, Visnove, Cebrat, Karpaty, Presov, Korbelka (+ prisluchajuce tunely), Sibenik, Ovciarisko (+Zilina)...
Odoslané:
05. Jún 2007 08:07
od devil
samozrejme ze Sitina. najvacsia vytazenost, hlavne mesto, tranzit k najdolezitejsim hranicnym prechodom.
Odoslané:
05. Jún 2007 08:25
od fh
Višňové, pretože cesta pod Strečnom v prípade nehody, alebo odstávky nemá alternatívu, Sitina - zlepšenie pomerov v Bratislave, Ovčiarsko plus Žilina - napojenie na Višňové a zabránenie dopravného kolapsu v Žiline, Soroška - zlepšenie bezpečnosti premávky. Višňové pre mňa vedie o niečo aj nad Sitinou, ale tá je pred dokončením, o Višňovom sa rozpráva a rozpráva a rozpráva
Odoslané:
05. Jún 2007 08:50
od Milos
Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem
Odoslané:
05. Jún 2007 09:02
od Andrej
Milos napísal:Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem
Prave ten vyraz "akceptovatelna alternativa" nie je zrovna najstastnejsie riesenie, lebo s takymto pristupom sa nikdy nevybuduju dolezite tunely na obchvatoch miest ako BA (Sitinu ako obchvat neratam, myslim tunel Karpaty), RK, PO, ZA...
Odoslané:
05. Jún 2007 09:10
od Milos
Andrej napísal:Milos napísal:Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem
Prave ten vyraz "akceptovatelna alternativa" nie je zrovna najstastnejsie riesenie, lebo s takymto pristupom sa nikdy nevybuduju dolezite tunely na obchvatoch miest ako BA (Sitinu ako obchvat neratam, myslim tunel Karpaty), RK, PO, ZA...
Maš úplnú pravdu, ale žiaľ ja som už akosi zmierený s tým, že u nás sa veci riešia až vtedy (zvlášť ak ide o tunely), keď je situácia už neúnosná
Odoslané:
05. Jún 2007 11:55
od johhan
1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty
Odoslané:
05. Jún 2007 15:07
od kvalitná dialnica
môj chart : 1. Višňové
2. Šibeník
3. Dargov
4. Prešov
5. Havran
Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km
Odoslané:
05. Jún 2007 15:17
od Andrej
kvalitná dialnica napísal:Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km
Klasicky vychodnar
Sitina sice teraz troska odlahci velku cast BA, ale este podstatne viac by tu vyriesila D4 s tunelom Karpaty, ktora bude dufam realizovana cez PPP bez tienoveho myta
Odoslané:
05. Jún 2007 15:45
od kvalitná dialnica
Keď si pozrieš koľko stavali Branisko s 5 km tak ti hneď zmyzne úsmev....
A rozdeľovanie na východniarov a ešte neviem akých nemám rád lebo všetci ak viem rozprávame rovnakým jazykom...
A ja sa na to pozerám v celku... myslím si že peniaze by sa mohli použiť lepšie niekde inde kde je to potrebnejšie....
Odoslané:
05. Jún 2007 15:50
od Andrej
Zase tema BA vs. Vychod... a to ani nie som z BA. Aj keby sa to nerealizovalo cez PPP (co by stat nestalo ani korunu), tak by si D4 BA zasluzila. A verim tomu, ze pri realizacii nebudu ziadne väcsie problemy
Odoslané:
05. Jún 2007 16:13
od kaviarista
johhan napísal:1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty
suhlas s johhanom, aj ked ja osobne by som asi vymenil 2. za 1.
Podla mna by mali mat prioritu tunely, ktore alternuju horske prechody. Visnove aj Presov alternuju cesty 1.triedy bez stupania a klesania. Z logistickeho hladiska robi sarapatu horsky prechod a nie rovinata cesta aj ked s vyssimi intenzitami.
Odoslané:
05. Jún 2007 16:27
od johhan
kaviarista napísal:johhan napísal:1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty
suhlas s johhanom, aj ked ja osobne by som asi vymenil 2. za 1.
Podla mna by mali mat prioritu tunely, ktore alternuju horske prechody. Visnove aj Presov alternuju cesty 1.triedy bez stupania a klesania. Z logistickeho hladiska robi sarapatu horsky prechod a nie rovinata cesta aj ked s vyssimi intenzitami.
Višnove je špecifické tým že na Strečne je intenzita aka je a druha vec je že k strečnu neexistuje žiadna normalnejšia obchadzkova trasa
Odoslané:
06. Jún 2007 11:14
od rastislav5
Andrej napísal:kvalitná dialnica napísal:Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km
Klasicky vychodnar
Sitina sice teraz troska odlahci velku cast BA, ale este podstatne viac by tu vyriesila D4 s tunelom Karpaty, ktora bude dufam realizovana cez PPP bez tienoveho myta
Pri D4 su 2 protichodne zaujmy. Bratislavsky region je centrom hospodarstva SR, vycnieva nad ostatnymi regionmi a D4 by mu vyrazne pomohla a teda aj celej SR. Cize investicia do D4 ma racionalny zaklad. Na druhej strane kedze objem financi je obmedzeny (ani eurofondy nie su nekonecne), naklady na vystavbu budu chybat v inych regionoch. Tu bude navratnost nizsia ako v Bratislavskom regione. Tym sa regionalne rozdiely este prehlbia. Je tu teda volba - mat super prosperujucu Bratislavu s okolim, kde D4 pritiahne dalsich investorov a aj z pohladu SR ako celku to bude vynosna investicia, ale popri tom zaostavanie ostatnych regionov sa zvacsi. Druhou volbou je investovat do ostatnych regionov (napr. BB-KE), aby Bratislavu dobiehali. V tom pripade sa v Bratislave nebude dat pohnut a ludia budu z Bratislavy skor odchadzat ako do nej prichadzat. Pre SR ako celok to bude sice horsia investicia, ale regionalne rozdiely sa znizia. Je samozrejme vela moznosti medzi tymito dvoma volbami, ale ja sa priklanam viac k druhej volbe - rovnomernejsie rozvinutemu Slovensku
Odoslané:
06. Jún 2007 11:25
od pohodak
ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta
Odoslané:
06. Jún 2007 11:25
od Andrej
rastislav5 napísal: Je samozrejme vela moznosti medzi tymito dvoma volbami, ale ja sa priklanam viac k druhej volbe - rovnomernejsie rozvinutemu Slovensku
Ja by som sa priklonil k 3. volbe - eurofondy a statny rozpocet dat na vystavbu D a RC v ostatnych krajoch a celu D4 nechat postavit PPP
A budu spokojni vsetci
Odoslané:
06. Jún 2007 11:37
od devil
ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta
ja som tiez za tuto moznost. myslim si vsak ze problemy v BA nesposobuje chybajuci obchvat, pretoze ludia idu do centra. BA cez D1 a D2 sa uz o par dni bude dat plynulo prejst. BA centrum historicky nebolo tak stavane aby to zvladalo. chcelo by to ponuknut alternativu individualnej automobilovej doprave zo sidlisk aj okolia BA vo forme kvalitnej hromadnej dopravy. rychloelekticka by mala viest nielen z petrzalky ale aj inych casti.
Odoslané:
06. Jún 2007 12:27
od pohodak
osobne si myslim ze hlavna zataz na dopravu v BA niesu ludia z BA ale primestski...ja sa im necudujem ze idu do prace do BA radsej autom...vlaky od TT meskavaju uz 6 rokov (za prestavbu tej trate by som podaktorych ludi kopal pekne daleko), teraz to uz rastie do uplneho extremu; autobusy zo smeru PK,SC su uplna tragedia, kedze sa zamotavaju do rannych a popoludnajsich zapch...
osobne si nemyslim ze tychto primestskych ludi dostanes z aut naspat do mestskej a primestskej dopravy, to by sa musela _radikalne_ zmenit co sa samozrejme nestane
jedina moznost je dialnica, zvlast ked aj business centra zacinaju vyrastat +/- v okrajovejsich castiach, ktore su lahsie dosiahnutelne dialnicou...
Odoslané:
06. Jún 2007 12:27
od Andrej
devil napísal:ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta
ja som tiez za tuto moznost. myslim si vsak ze problemy v BA nesposobuje chybajuci obchvat, pretoze ludia idu do centra. BA cez D1 a D2 sa uz o par dni bude dat plynulo prejst. BA centrum historicky nebolo tak stavane aby to zvladalo. chcelo by to ponuknut alternativu individualnej automobilovej doprave zo sidlisk aj okolia BA vo forme kvalitnej hromadnej dopravy. rychloelekticka by mala viest nielen z petrzalky ale aj inych casti.
To mas pravdu, ze v BA je na rozdiel od ostatnych miest MHD v katastrofalnom stave, nehovoriac o primestskej doprave. D4 vsak pomoze odlahcit Pristavny most a uz dnes preplnenu dialnicu Mierova-Senecka
Odoslané:
06. Jún 2007 12:33
od Andrej
pohodak napísal:osobne si myslim ze hlavna zataz na dopravu v BA niesu ludia z BA ale primestski...ja sa im necudujem ze idu do prace do BA radsej autom...vlaky od TT meskavaju uz 6 rokov (za prestavbu tej trate by som podaktorych ludi kopal pekne daleko), teraz to uz rastie do uplneho extremu; autobusy zo smeru PK,SC su uplna tragedia, kedze sa zamotavaju do rannych a popoludnajsich zapch...
osobne si nemyslim ze tychto primestskych ludi dostanes z aut naspat do mestskej a primestskej dopravy, to by sa musela _radikalne_ zmenit co sa samozrejme nestane
jedina moznost je dialnica, zvlast ked aj business centra zacinaju vyrastat +/- v okrajovejsich castiach, ktore su lahsie dosiahnutelne dialnicou...
S tymto nazorom sa uplne stotoznujem, kedze sam cestujem do BA kazdy den, na okrajovu cast, cize musim prechadzat cez centrum.
Inak modernizacia zel. trate bude po Piestany tento rok hotova, takze meskania uz takmer nebudu. Ak by zaviedli nove modernizovane supravy s pravidelnymi odchodmi, plno ludi by zacalo chodit vlakom