Stránka 6 z 10

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 14:46
od aquila
Stat. Rozdiel medzi povrchovym a korbelkou je skor teoreticky. Prakticky moze nakoniec byt drahsi povrchovy.

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 14:47
od Dialniciar
aquila napísal:Stat. Rozdiel medzi povrchovym a korbelkou je skor teoreticky. Prakticky moze nakoniec byt drahsi povrchovy.


Ano, ale pochop systém: ak najprv štát postaví dlhší variant, tak prečo by mal potom stavať kratší, respektíve prečo by mal stavať dva varianty ?

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 14:59
od aquila
A kto tu hovori o stavano dlhsieho variantu.

usek turany hubova sa moze stavat kludne ako posledny na D1. Vdaka trojuholniku mt - rk - dk, su tam relativne nizke intenzity a niejke to tam kriticke.

radsej par rokov pockat a nech sa to postavi poriadne a aj so specinym mytom, ako povrchovy variant.

verim, ze EU na povrchovy variant neda $$$ kvoli ZP

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 15:00
od Dialniciar
aquila napísal:A kto tu hovori o stavano dlhsieho variantu.

usek turany hubova sa moze stavat kludne ako posledny na D1. Vdaka trojuholniku mt - rk - dk, su tam relativne nizke intenzity a niejke to tam kriticke.

radsej par rokov pockat a nech sa to postavi poriadne a aj so specinym mytom, ako povrchovy variant.

verim, ze EU na povrchovy variant neda $$$ kvoli ZP


ty:

aquila napísal:osobne si aj myslim, ze kopu ludi by korbelku vyuzivalo aj z dovodu vyrazneho skratenia trasy ...

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 15:18
od aquila
Ale ty mi vkladas nieco co som nepovedal. Ja som nikde nehovoril o pozemnom variante :) ale oproti stavajucej trase, kde by korbelka vyrazne skratila dlzku a stalo by to ludom aj za extra myto :)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 15:23
od Dialniciar
aquila napísal:Ale ty mi vkladas nieco co som nepovedal. Ja som nikde nehovoril o pozemnom variante :) ale oproti stavajucej trase, kde by korbelka vyrazne skratila dlzku a stalo by to ludom aj za extra myto :)


Nepresne si sa vyjadril, nepresne som to pochopil. That´s all.

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 15:29
od Milos
aquila napísal:Ale ty mi vkladas nieco co som nepovedal. Ja som nikde nehovoril o pozemnom variante :) ale oproti stavajucej trase, kde by korbelka vyrazne skratila dlzku a stalo by to ludom aj za extra myto :)


No, neviem, či by im to stálo za extra mýto, ale napr. v prípade Korbelky by aj taký variant R3 cez Švošov bol len malou zachádzkou. Ak by išla D1 povrchovo popri Kraľovanoch, tak by ten rozdiel bol značný

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 18:27
od aquila
2 dialniciar: ja som sa vyjadril presne, len ty si mi vlozil do ust nieco co som nikdy nepovedal

2 milos: urcite by im to stalo, a ako som hovoril, uvazujem len o stavbe korbelky a nie povrchoveho variantu.

co sa tyka R3, tak ani to by nebol problem, vsak po turany je tak ci tak planovany privadzac, cize to by nemalo ziaden vplyv

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 18:31
od Dialniciar
Ak sa bude stavať povrchový variant, Korbelka padne.

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 18:33
od aquila
to je nam vsetkym jasne, ale o tom som sa tu nebavil ;)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 18:34
od Dialniciar
aquila napísal:to je nam vsetkym jasne, ale o tom som sa tu nebavil ;)


Nie som v škôlke.

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 18:57
od aquila
a tvrdil som to niekde ? :)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 18:58
od Dialniciar
aquila napísal:a tvrdil som to niekde ? :)


Nepriamo ano.

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2007 20:17
od Milos
aquila napísal:2 milos: urcite by im to stalo, a ako som hovoril, uvazujem len o stavbe korbelky a nie povrchoveho variantu.

co sa tyka R3, tak ani to by nebol problem, vsak po turany je tak ci tak planovany privadzac, cize to by nemalo ziaden vplyv



Pre variant, že by R3 išla z DK popri Komjatnej na Švošov (a na D1 by sa predsa len podarilo presadiť Korbeľku), je privádzač Turany irelevantny, v smere od Martina by sa jazdilo cez tunely Korbeľka a Havran a križovatka D1xR3 by bola pri Švošove.

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2007 21:09
od aquila
hm, to mas pravdu ak by to islo na komjatnu a svosov tak hej, ale tym padom by bola korbelka svojim sposobom duplom vyhodna, ak by sa to napojilo na MUK hubova ...

aspon tak to vidim, ale mozem sa mylit.

ale mas pravdu, ze privadzac turany by v tom pripade stracal do istej miery zmysel, ak by R3 prisla az do svosova ...

i ked kedy to bude ?

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 11:03
od lopo1
random napísal:a keby sa urobil tunel korbelka a podzemna krizovatka s bocnym tunelom ustiacim pri kralovanoch :)) ... asi by to bol svetovy unikat ...

PS: berte to iba ako nejaku fantasmagoricku haluz ... :D

vo Viedny uz maju taketo nieco postavene tunel sa vola aj ked je to kvazi len zakryta dialnica nedavno som bol vo Viedny na sprave a udrzbe ciest ide o tunel Kaisermühlen na dialnici A22, zaujimave na tejto stavbe je ze 3/4 nakladov pokryli z predaja pozemkov kotre vzniky zakrytím dialnice a teraz tam stoja výskove obytne domy .....cize podlaha pivnice je strop tunelu.... zaujimavostou ale je ze tunel sa staval za prevadzky dialnice kde je denná intenzita dopravy okolo 160 az 180 tis voz/den

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 11:41
od random
no len tento tunel by sa mal nachadzat tak 100m pod povrchom ... a aj mnou vymyslena krizovatka by bola v takejto hlbke ... naozaj si neviem predstavit nieco take .. teda nieco take na Slovensku! ale dost bolo o Korbelke uz je to iba fikcia ... stavat sa nebude co je isto velka skoda :(

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 12:56
od aquila
nieco podobne planovali aj v ramci variantneho riesenie S1 kde mala byt krizovatka podobnych rozmerov nielen pod zemou ale aj pod dunajom :) ale zislo z toho ;)

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 17:28
od magnus
O Korbelke su famy na NDS, ze mozno ju predsa len prehodnotia...
Mimochodom, k tym podzemnym krizovatkam, staci sa zajst pozriet do Prahy na mrazovku, tam je krasne podzemne dielo aj s rozpletom. Nie su to teda fantazmagorie - iba nasim projektantom zatial chyba odvaha s niecim podobnym vyrukovat. A samozrejme chyba schopnost prijat taketo napady na NDS.

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 17:32
od aquila
bodaj by to bola pravda .. nech by sa radsej useky HP - LL a ZA, strazov - brodno nestavali aj 30 rokov ...

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 17:36
od magnus
neviem nic urcite, ale mozno im zacina dochadzat, kolko komplikacii by predstavoval povrchovy variant s tromi tunelmi a estakadami. Vid usek HP - Strazov. A ten je relaticne pristupny.
Ved uvidime.

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 17:53
od pohodak
podla mna to je az prilis pekne na to aby to bola pravda 8)

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 18:26
od magnus
Ja som tiez skeptik, kedze par lui odtial poznam

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 19:43
od Dialniciar
aquila napísal:bodaj by to bola pravda .. nech by sa radsej useky HP - LL a ZA, strazov - brodno nestavali aj 30 rokov ...


30 nie, ale 8 by počkali.

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2007 18:19
od kaviarista
Dialniciar napísal:
aquila napísal:bodaj by to bola pravda .. nech by sa radsej useky HP - LL a ZA, strazov - brodno nestavali aj 30 rokov ...


30 nie, ale 8 by počkali.


vsak im napis list.
ked ti za list stalo vojenske cvicenie v grecku s dosahom na jeden mesiac zmeny okoliteho zivota, tak hadam by stalo za namahu pokusit sa zmenit a prehodnotit neefektivnejsie riesenie na stovky rokov dopredu.