Stránka 1 z 4

D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2006 15:25
od Adaios
Tento tunel sa bude nachadzat na useku D1 Hubová - Ivachnová. Jeho dlzka je 1,97 km.

Viac info najdete tu: http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... 16&lang=sk

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2006 10:44
od Branco
Na stránke NDS je údaj: Výstavba tunela pozostáva z razenej a hĺbenej časti.

Je potrebné budovať prieskumnú štôlňu, alebo bude stačiť geologický prieskum?

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2006 22:00
od Lenny
Vzhledem k jeho poměrně velké délce 1,97 km, by bylo lepší vyrazit průzkumnou štolu na zjištění skutečných goelogických poměrů a možných postupů technologie ražby

OdoslaťOdoslané: 05. Júl 2006 22:02
od Dialniciar
Lenny napísal:Vzhledem k jeho poměrně velké délce 1,97 km, by bylo lepší vyrazit průzkumnou štolu na zjištění skutečných goelogických poměrů a možných postupů technologie ražby


Lepšia je prieskumná štôlňa aj preto, že potom môže slúžiť ako úniková rúra. :?:

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2006 09:41
od random
Dy ...
nemaju byt vsetky tuneli pod 2km 2rurove?

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2006 14:11
od Branco
No, je možné, že prieskumná štôlňa sa raziť nebude... , od začiatku roka sa však robí inžinierkogeologický prieskum:http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj05.php?rok=05&vcislo=all&tabulka=vysl05&retazec=dia%B5nice&aalebo=a cez firmu Geotechnika, ale cena za práce - 36 mil. Sk... za tú cenu sa priekumná štôlňa v rámci geologických prác asi robiť nebude...

OdoslaťOdoslané: 06. Júl 2006 22:49
od Dialniciar
random napísal:Dy ...
nemaju byt vsetky tuneli pod 2km 2rurove?


Toto nesledujem, je to možné.

Avšak bavili sme sa o prieskumnej štôlni a ja som len povedal, že keď už by stála prieskumná štôlňa, tak by sa potom mohla pre zvýšenie bezpečnosti využiť ako aj úniková rúra, čo je na tomto zlé :?:

OdoslaťOdoslané: 07. Júl 2006 07:10
od random
nie niee ... dobre si povedal ... ale to bola moja otazka ;)

cebrat

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2006 14:00
od mmaros
Inzinierskogeologicky prieskum bol uz dokonceny, robili sa dlhe vrty z terenu (150m) v miestach oboch portalov. Prieskumna stolna sa nebude robit vzhladom na to, ze geologicky je masiv homogenny, tunel je planovany ako dvojrurovy, kde je unikova chodba nadbytocna, kedze sa da pouzit na unik druha rura.

Re: cebrat

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2006 14:10
od Koksolam
mmaros napísal:Inzinierskogeologicky prieskum bol uz dokonceny, robili sa dlhe vrty z terenu (150m) v miestach oboch portalov. Prieskumna stolna sa nebude robit vzhladom na to, ze geologicky je masiv homogenny, tunel je planovany ako dvojrurovy, kde je unikova chodba nadbytocna, kedze sa da pouzit na unik druha rura.


Uz sa vie, kto bude stavat tunel a akou formou?
Alebo este neprebehol tender a nevie sa ani sposob financovania vystavby :?: Na stranke NDS som to nenasiel :?

Re: cebrat

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2006 14:28
od Andrej
Koksolam napísal:Uz sa vie, kto bude stavat tunel a akou formou?
Alebo este neprebehol tender a nevie sa ani sposob financovania vystavby :?: Na stranke NDS som to nenasiel :?


Tender prebehne najskor v buducom roku. Najprv vsak musi prebehnut analyza, ci je PPP v tomto useku vyhodne - to sa zisti zrejme az po zacati pilotneho projektu PPP Lietavska Lucka-Turany. Ak sa zisti, ze vyhodne nie je, bude sa staviat z eurofondov. Ja vidim zaciatok vystavby tohoto tunela tak v 2008-2009.
Sposob razenia - NRTM - vzhladom na dlzku tunela

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2006 15:32
od mmaros
Teraz sa zacina projektovat usek, mali by uz byt zname projekcne firmy. Po skonceni projektu sa moze vybavovat stavebne povolenie a potom aj uskutocnit tender na dodavatela, ale ako pise Andrej nie je iste ci bude PPP alebo eurofondy. Zaujimave je ze aj v pripade PPP dostane vitaz v podstate hotovy projekt podla ktoreho ma stavat, takze to bude asi PP - postav a prevadzkuj.

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2009 00:26
od b.
toš, pripravne prace su v plnom prude :)

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2009 13:49
od Zolohoj
Uz nech sa do toho zahryznu :-P

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2009 13:51
od b.
Zolohoj napísal:Uz nech sa do toho zahryznu :-P


:wink:

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2009 17:19
od Pacho
v stredu som pri západnom portály videl pobehovať neaká auta, asi odlesnovali, a ako keby dačo vŕtali

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 18:35
od LubosG
Zolohoj napísal:Uz nech sa do toho zahryznu :-P


Ak pán boh dá, no hlavne ekonomická situácia a banky, tak snáď v marci, apríli by sa mohol aj tento tunel začať raziť. Ak sa skutočne začnú na jar 2010 hlavné stavebné práce na úplne všetkých úsekoch PPP1, razili by sa naraz koľko, 4 tunely (Rojkov, Havran, Čebrať, Šibenik)? Tak to sme tu ešte nemali a ani skoro asi mať nebudeme.

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 19:56
od Andrej
Pre lepsi prehlad, plan je takyto:

tunel Rojkov
vystavba 1.4.2010 - 11.7.2012
razenie 10.7.2010 - 12.1.2012

tunel Havran
vystavba 1.4.2010 - 10.11.2012
razenie 30.6.2010 - 21.4.2012

tunel Cebrat
vystavba 1.4.2010 - 15.7.2012
razenie 31.12.2010 - 16.1.2012

tunel Sibenik
vystavba 10.3.2010 - 1.6.2011
razenie 22.7.2010 - 4.4.2011

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 20:00
od i15
nepaci sa mi ten datum (1.april), inak pohoda

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 20:38
od Milos
Žeby stihli v tuneli Šibeník za necelé dva mesiace nainštalovať aj odskúšať všetky technologické zariadenia? Tak to pochybujem

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 20:52
od duli
tomu velmi nechapem, ved razenie je len jedna cast prac a to chcu vyrazit a za dva mesiace urobit vsetko potom. ved si len zoberme ine tuneli napr borik, kedy bol prerazeni?? a este stale nieje otvoreny.

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 21:48
od tom
Ak sa tym RAZENIE mysli aj razenie aj kompletna betonaz (sekundarne ostenie, vozovka ...) a zostavajuci cas pripada len na montaz technologii a skusky tak myslim ze je to v poriadku.
Pokial je to len razenie samotne tak sa mi zda tych cca 6 mesiacov malo (ako ktory tunel).

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 22:23
od bystrican
A akými metódami sa budú razit tie tunely??

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2009 22:58
od mino
Detailny harmonogram vystavby tunelov (razenie, montaz technologii...) je rozpisany v prilohach :arrow:
http://www.rokovania.sk/appl/material.nsf/0/CBC9761B7D990E8DC12575A70022134C?OpenDocument

Metody razenia sa tam tusim nespominaju...

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2009 13:13
od Zolohoj
Andrej napísal:Pre lepsi prehlad, plan je takyto:

tunel Rojkov
vystavba 1.4.2010 - 11.7.2012
razenie 10.7.2010 - 12.1.2012

tunel Havran
vystavba 1.4.2010 - 10.11.2012
razenie 30.6.2010 - 21.4.2012

tunel Cebrat
vystavba 1.4.2010 - 15.7.2012
razenie 31.12.2010 - 16.1.2012

tunel Sibenik
vystavba 10.3.2010 - 1.6.2011
razenie 22.7.2010 - 4.4.2011


Pekne, toto sme tu este nemali. A nedajboze by sa k tomu schavlil "Zilinsky" balik a budeme tunelovat o sto sest :D

Len aby sa tie tuneli vrtali spravnym smerom... :!: