Stránka 4 z 12

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2018 14:30
od Lorenc
To by ani nestihli založiť západný portál a už by ho vyrazili od východu za ten rok aj čosi. 8 metrov tak na dve rúry na jednu 4m. Už sa razí týžden po 25 metrov by už mohli mať :-D

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2018 20:45
od eric987
sorry, ale jeden zaber moze mat tusim max. 1,5 m, denne mozno stihnut max. 3 zabery, t. j. 4,5 m. 8 m mi pride naozaj priliz vela, mozno dokopy v oboch rurach

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2018 07:08
od ondrejko_t
sak ja sa nehadam :) ja len pana ministra citujem: „Denne vykopú osem metrov, neskôr práce rozšíria na trojzmennú prevádzku. Nemáme čas na ďalšie prestoje. Najneskorší termín ukončenia je stanovený na koniec roku 2022.“
ale tiez by som povedal ze to scitavaju, rovnako ako tunel visnove sa rata na sucet rur. ak by sli 8m/den tak do konca roka prerazia nieco cez 1200m (matematicky).

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2018 12:27
od atolentak
pred vianocnou prestavkou v razbe (22.12.-6.1.): jtr - 795,5m, str - 766,6m

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 06. Mar 2019 18:42
od garip
uz tu bolo video z mestskej TV RK, ze v obidvoch rurach je vyrazenych cez 1000m, tak pridam este oficialne cisla ku 25.2.2019:

STR: 990,8 TM
JTR: 1028,7 TM
(tieto udaje platia pre kalotu).

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2019 16:11
od garip
stav ku 25.3.2019:

STR: 1127 TM (4,86m/den za predchadzajuci mesiac)
JTR: 1167 TM (4,93m/den za predchadzajuci mesiac)

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2019 18:17
od Lorenc
To idu fajne. Aj nasypy idu tym padom.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 12. Apr 2019 08:34
od Maxx787
aj stavebne povolenie by to chcelo :D :D uz...

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2019 17:55
od garip
stav v tuneli Čebrať (v kalote):
STR (23.5.2019): 1370 TM (4,12m/den od 25.3.)
JTR (24.5.2019): 1398 TM (3,85 m/den od 25.3.)

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 19. Júl 2019 12:19
od garip
dalsie cisla postupu prac v tuneli (kalota):
STR (25.6.2019): 1476 TM (3,21m/den od 23.5.)
JTR (25.6.2019): 1522 TM (3,88m/den od 24.5.)

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 19. Júl 2019 14:11
od rempo
Pekne skôr to prerazia od východu než bude kvôli par pakom stavebné povolenie

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2019 21:52
od Lorenc
Prerazit je jedna vec a stale nemozu robit sekundarne ostenie bez DSP.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2019 13:24
od plš
Rempo, tunelári raziť až po miesto, kde bude západný portál, určite nebudú môcť. Pomerne kilometrový úsek bude pod zvodnenými vrstami v mieste západného portálu. Tu očakávam pri razení určite väčšie riziko narazenia na poruchy v hornine a s tým sprievodného výpadu skál z vyrúbaného tunelového prierezu. Tunelári v prípade závalu by mali mať možnosť utekať na východ aj na západ. Dobre by bolo, ak by toto riziko z geologických máp okomentoval odborník, napr. Magnus.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2019 14:22
od garip
pridavam cisla za dalsi mesiac razenia (kalota):
STR (25.7.2019): 1619 TM (4,77m/den od 25.6.)
JTR (25.7.2019): 1656 TM (4,47m/den od 25.6.)
- takze podla cisel za predchadzajuci mesiac sa nam tempo razenia zvysilo, hlavne v STR, len tak dalej

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2019 14:26
od Lorenc
Ozaj a co priecne rury???

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 10. Sep 2019 15:55
od garip
stav v tuneli Čebrať (v kalote):
STR (25.8.2019): 1681 TM (2,00m/den od 25.7.)
JTR (25.8.2019): 1736 TM (2,58 m/den od 25.7.)

Co mam info, prace boli na par dni pozastavene. Malo to byt kvoli narazeniu na vodu a s tym spojene prace na zabezpeceni dalsich razacich prac.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 13. Okt 2019 16:13
od plš
Ospravedlňujem sa Loe-mu, ale na vlákne tunela Čebrať má jeho príspevok väčšiu cenu, kvôli porovnaniu:
Re: D1 Hubová - Ivachnová
Loe » 13. Okt 2019 15:16
Denník Pravda informuje:
Stav k 9.10.2019:
STR 1798 metrov /odposledna 2,60m/deň/
JTR 1875 metrov /odposledna 3,09m/deň/
https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... p_rightbox

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2019 20:09
od garip
stav v tuneli Čebrať (v kalote):
STR (31.10.2019): 1888 TM
JTR (31.10.2019): 1969 TM

podla tejto foto, pridanej 11.11.2019, dosiahli zrejme v JTR hranicu 2000 TM. https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... ater&ifg=1

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2019 11:18
od Lorenc

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2019 11:45
od metelesku.blesku
Pekná reportáž.

Podľa doterajšej rýchlosti vybavovania územného konania a predpokladanom čase na získanie následného stavebného povolenia tipujem, že stavebko nebudú mať skôr, ako sa dostanú na tú hraničnú hodnotu 3300m, t.j. v mesiaci október 2020.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2019 16:53
od mareks96
S tým termínom... Aby sa ešte nestalo že raziace práce v tuneli skončia na faktúrach ako ťažba v lome pre úsek Likavka-Ivachnová aby sa stíhal termín EÚ.

Verím tomu že nie ale po tom co tu už predviedli je namieste byť skeptický..

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2019 23:36
od plš
Lorenz, vďaka za video. Video dalo odpoveď na všetky naše otázky ako s prepojmi, ako s vodou, dokedy sa bude raziť banská úloha. Netreba otravovať ani Magnusa. K tomu, prečo sa nepracuje mám ako amatér predstavu, že hlavné práce ako terénne úpravy, prístupové cesty, piliere, mostovky sú viac menej hotové. A na dokončovacie práce sa vrhne OHL ŽS na východ a VHS na západ od tunela s plným personálom a mechanizáciou tak, aby práce boli prevedené jedným razom postupne na všetkých objektoch a to do Silvestra 2023. Ináč prerobia aj posledné spodné gate... A na finančné fázovanie z fondov EK treba zabudnúť. Bolo by to už tretie obdobie...

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2019 17:35
od garip
stav v tuneli Čebrať (v kalote):
STR (30.11.2019): 2002 TM (3,80m/den od 31.10)
JTR (30.11.2019): 2079 TM (3,66m/den od 31.10)

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 03. Feb 2020 09:44
od mtatry
Prosím ťa garip, náhodou nové čísla z tunela nemáš? Vopred diki

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 04. Feb 2020 12:31
od plš
Pravda 4.2.2020 https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clanok/541279/
Aktuálne je vyrazených
v JTR .... 2 188 metrov
v STR .... 2 125 metrov