Stránka 3 z 12

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2015 10:01
od Maxx787
otazka: este stale sa v tuneli stoji?

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2015 11:14
od garip
veru ešte stále sú práce pozastavené, možno na jeseň sa bude vedieť, ako ďalej

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2015 08:50
od flakst
Viem, že posudzovanie ako ďalej zaberá istý čas. Každopádne v tomto prípade pol roka hodnotiť a posudzovať mi príde ako veľmi dlhý čas, najmä ak sa už skôr vedelo a upozorňovalo, že sa môže uvedený problém objaviť.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2015 09:24
od yombie

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2015 22:41
od plš
yombie, ak to je resp. bude pravda, je to krok ku racionalite resp. k budovaniu a udržovaniu "rázu krajiny" ako sa to deje na neďalekom území Európy /Rakúsko, Nemecko/. Pôvodné trasovanie vyžadovalo od západného portálu viesť cestu vo výške /násyp, estakáda/ a pred MÚK Hubová hlboký a necitlivý zárez do menšieho kopca.
Dôležitý dľa mňa bude rozdiel vyčíslených nákladov pôvodného a nového trasovania, ako novú situáciu podá MD a NDS podnikateľom zainteresovaným pri stavbe tohto úseku /OHL ŽS a VHS/ a hlavne miera podnikavosti advokátov neúspešných konzorcií. No nie je to vhodné do obdobia zmeny vlády t.j. aj výmeny vedení MD aj NDS.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 10:58
od Tomas PO
z tej mapky je tazsie vyjst, kde mal koncit tunel a kde ma "po novom"?

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 13:41
od ANDi
Vsimni si hrubku ciar;

Cierna tenka je novy tunel. Cierna hruba povrch.
Seda tenka je stary tunel (konci pod pismenom V -tova, resp. za druhym cervenym krizikom).

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 13:45
od Tomas PO
Dakujem. Takze tunel sa znacne predlzi. Ta prva cierna hruba prerusovana dovciarka je vyrazena cast tunela?

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 14:05
od mireceq
To bude asi hranica katastralneho uzemia obce Likavka

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 15:18
od Tomas PO
myslim tu dvojciaru pod fialovym pismenom Z. je trosku hrubsia ako tie dalsie

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 18. Aug 2015 20:06
od ANDi
garip | 17. Mar 2015 napísal:co sa tyka dlzky vyrazenej v obidvoch rurach, tak severena ma spominanych 139,5m a prebiehaju len udrziavacie prace, juzna tunelova rura by mala mat ku dnesnemu dnu vyrazenych 165m a od zajtra by mali aj v nej prebiehat uz len udrziavacie prace az do vyriesenia problemu s trasou.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 17:47
od jolu
Nevie niekto čo je nové ohľadom tunela?

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 17:50
od aquila
je to riesene inde, ale bude sa zrejme dost masivne predlzovat ..

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2016 18:23
od cargobull

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2016 18:42
od olwik
Ako tak vidím tak v NDS sú optimisti :lol: Leto 2017 aj keby traktory padali

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2016 21:00
od Andrej
Zmluvný termín je naďalej 06/2017. Nový zmluvný termín bude možné určiť až po definitívnom rozhodnutí, ako vyriešiť problém so zosuvom v okolí Hrboltovej a následnom podpise novej zmluvy / dodatku.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 13:34
od Lorenc
Nevie niekto ako rýchlo sa bude dať teoreticky tento tunel raziť (za deň) vzhľadom na horninu aká je v Čebrati.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 28. Nov 2016 16:20
od magnus
Maximálny záber pre kalotu v kvalitnej hornine (myslím v danej geológii) je 3 m (vystrojovacia trieda VT-3/1, minimálny záber pre kalotu v zlej geológii je 0,8 m (vystrojovacia trieda VT 7/1). Samozrejme potom je zvyšok medzi týmito dvomi okrajmi. Takže závisí od toho, koľko percent v akej vystrojovacej triede pôjdeme. Podľa toho ako to plánujú baníci tak cca 100 - 120 m/ mesiac (jedna čelba).

Hydrogeologický prieskum na tuneli Čebrať sa ukončí v apríli

OdoslaťOdoslané: 23. Feb 2017 11:41
od KN.SK
Hydrogeologický prieskum na tuneli Čebrať sa ukončí v apríli, pozri viewtopic.php?f=35&t=22254

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2017 23:54
od duro_z_dediny
magnus napísal:Maximálny záber pre kalotu v kvalitnej hornine (myslím v danej geológii) je 3 m (vystrojovacia trieda VT-3/1, minimálny záber pre kalotu v zlej geológii je 0,8 m (vystrojovacia trieda VT 7/1). Samozrejme potom je zvyšok medzi týmito dvomi okrajmi. Takže závisí od toho, koľko percent v akej vystrojovacej triede pôjdeme. Podľa toho ako to plánujú baníci tak cca 100 - 120 m/ mesiac (jedna čelba).


Ak správne počítam, pri najväčšom optimizme sa dá vyrúbať 3500m (150 m už je ) z oboch strán za min. 437 dní. tj. 1 + 1/4 roka. Pri pesimistickom výhľade ...- radšej nebudem spomínať.
Ak bude EIA hotová v auguste - môže byť tunel prerazený v najlepšom možnom prípade - koncom roku 2018, reálne o x mesiacov neskôr. Skôr ako koncom r.2020 to na otvorenie nevyzerá.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2017 08:22
od Andrej
Keďže sa stratil viac ako rok výmenou riaditeľov a nerozhodnosťou ministrov a raziť sa spočiatku môže iba z východného portálu (odkiaľ sa to dá ukryť pod geologický prieskum), tak najoptimistickejší rok otvorenia je aktuálne 2021.

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2017 14:54
od rado
Väčšinou sa tunel Čebrať rozoberal v téme D1 Hub-Iva ale hodím to sem - je to len krátka správička, nie hodná monitoringu:

21.9.2017 15:31 Razenie tunela Čebrať na D1 by mohli obnoviť v januári 2018, práce pri Ružomberku prerušili v roku 2015 pre geologické problémy. Potrebná je nová trasa, aktuálne sa posudzujú dva varianty. (tasr) (zdroj)

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2017 15:17
od Ister

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2018 14:08
od jolu
Máme dajaké aktuálne novinky?

Re: D1 Čebrať

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2018 14:26
od ondrejko_t
podla clanku maju razit z vychodu 8m/den (pan minister povedali :D)
clanok najdes v monitoringu tlace.