Moderátor: Moderátori
devil napísal: visnove vyrazne neovplyvni branisko akurat cast aut nebude chodit cez donovaly/certovicu.
i15 napísal:na D1 má Branisko prioritu č.1, lebo kapacita sa vyčerpá krátko po otvorení Višňového (keď už bude Prešov a Čebrať v prevádzke). 20000 vozidiel na C11,5 pri Ľubochni je menej nebezpečné, ako 20000 v tuneli.
Jano1 napísal:devil napísal: visnove vyrazne neovplyvni branisko akurat cast aut nebude chodit cez donovaly/certovicu.
Suhlasim, uz ani nie je moc co presmerovat, pretoze pri Tornali je na R2 intenzita 4 tisic, takze max. okolo 1000 aut moze kompletna/takmer kompletna D1 odtial stiahnut, vyrazne viac urcite nie.
Vlados napísal:i15 napísal:na D1 má Branisko prioritu č.1, lebo kapacita sa vyčerpá krátko po otvorení Višňového (keď už bude Prešov a Čebrať v prevádzke). 20000 vozidiel na C11,5 pri Ľubochni je menej nebezpečné, ako 20000 v tuneli.
20000 na ceste cez obec je možno bezpečnejšie pre vodičov, ale určite nie je obyvateľov/chodcov. Ak pôjde cez tunel Branisko 20000, tak pri Ľubochni bude 25000 a viac...
pohodak napísal:toto tesat do kamena, ja fakt netusim ake virtualne auta by sa mali presuvat medzi juznou R2 a severnou D1, roky hovorim ze doprava BA/TT - KE/MI (s prilahlym okolim) je max par stoviek vozidiel denne a nejake strasne presuny tranzitu niesu a nebudu lebo nie je z coho...
pohodak napísal:Jano1 napísal:devil napísal: visnove vyrazne neovplyvni branisko akurat cast aut nebude chodit cez donovaly/certovicu.
Suhlasim, uz ani nie je moc co presmerovat, pretoze pri Tornali je na R2 intenzita 4 tisic, takze max. okolo 1000 aut moze kompletna/takmer kompletna D1 odtial stiahnut, vyrazne viac urcite nie.
toto tesat do kamena, ja fakt netusim ake virtualne auta by sa mali presuvat medzi juznou R2 a severnou D1, roky hovorim ze doprava BA/TT - KE/MI (s prilahlym okolim) je max par stoviek vozidiel denne a nejake strasne presuny tranzitu niesu a nebudu lebo nie je z coho...dostavanie visnoveho trochu odlahci donovaly (realny efekt tam ale bude viditelny az ked sa dostava aj cebrat) avsak na branisku to spravi tak 300 aut...nasledne useky co idu do vystavby na R2 (+ soroska) zase stiahnu nejake auta z D1, ale opat to bude tych par stoviek maximalne
i15 napísal:Nie len z južnej R2 sa buú presúvať autá, D1 okolo Prešova pritiahne pár stoviek áut z 547 a poľských dovolenkárov (Krakow-Budapešť bude o 5 rokov výhodnejšie jazdiť cez Poprad-Košice-Miskolc).
Odkiaľ máš, že nebol stavaný ako jedno rúrový? písali v hlavných správachondrejko_t napísal:2025 je plánovaný už dobrých 10 rokov.
ale tu by som prioritu nevidel ani tak kvôli intenzite, ako kvôli životnosti tunela, ktorý nejako nebol plánovaný a pôvodne stavaný ako jednorúrový
ondrejko_t napísal:prieskumna stolna bola razena v trase severnej rury a nasledne z nej mala byt prave severna rura. vzhladom na meskanie a mrte penazi, ktore slo "mimo stavby" sa z nej nakoniec spravila len unikova rura dost velka na to, aby tade presla napr. sanitka.
IDV napísal:https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96061506-branisko-na-niekolko-mesiacov-zatvoria-betonova-cesta-popraskala-a-musi-sa-vyrubat
Toto neviete kedy akoze maju zacat?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.