Chýbajú mi tam jasne definované práce na cestách I. triedy na území západného Slovenska, kde výstavba diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 úplne viazne a štátne cesty kolabujú spolu s regionálnymi II.-dvojkami.
1. Rozšírenie cesty BA-SC.
2. Oprava cesty SC-Sereď (Sládkovičovo).
3. Výstavba napríklad severnej tangenty v Bratislave.
Jedno z tohoto sa realizovať mohlo.
4. Južný obchvat Trnavy.
5. Obchvat Senice.
6. Obchvat obcí Šelpice (logistický park) alebo Jablonice (obchodno-priemyselná zóna).
7. Pokračovanie dostavby obchvatu Holíča.
Aspoň jeden obchvat z trasy sa mohol začať realizovať, respektíve dokončiť.
A klasický scenár, poposúvali sa roky začiatkov ... už z tohoto plánu je jasné, ako na tom bude rozpočet SSC (=biedne) ...