pa3ck napísal:Konkrétne v prípade Karlovej Vsi zatiaľ označenie mestskej časti nemá zmysel, keďže premenné smerové značenie ešte nebolo vymenené, avšak napr. ak idem po D1 popri letisku, tak vidím na smerových predzvestiach a návestiach cieľ Petržalka. Na začiatku Prístavného mostu (administratívne stále v Ružinove) zrazu príde predzvesť, kde Petržalka chýba a je tam odbočenie na Einsteinovu ul. a Dolnozemskú ul. Ak by pred touto smerovou predzvesťou nebola miestna návesť použitá ako predzvesť, vodič by nemusel vedieť, že cieľ Petržalka zmizol, pretože v mieste križovatky, o ktorej hovorí smerová predzvesť, sa už bude nachádzať v Petržalke.
Rozumiem tomu zo systematického hľadiska. Ale úprimne, ak zastavíš 1000 áut, myslíš si, že nájdeš jedného vodiča, ktorý sa tým riadi? Ja som zmiznutie cieľa, do ktorého som nešiel, nikdy neriešil. A cieľ, do ktorého som išiel som spoznal.
Pamätám si moju prvú cestu do Grécka autom v časoch, keď navigácie len vstupovali na trh. Na mape som si pozrel orientačné body: Budapešť, Szeged, Novi Sad, Belehrad, Niš, Sofia, Thessaloniki. Začal som na M1 v Maďarsku smer Budapešť. Akonáhle sa objavil na tabuliach Szeged, Budapešť ma prestala zaujímať. Akonáhle sa objavil Belehrad, prestal ma zaujímať Szeged a potom aj Novi Sad. Občas sa stalo, že na tabuli v Srbsku nebol Belehrad, ale bol Novi Sad. Do Belehradu som vstupoval s tým, že na tabuliach bol Niš. Pred Nišom sa objavili tabule so Sofiou, Niš ma prestal zaujímať. A takto dokola.