Stránka 4 z 19

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2007 07:35
od kvalitná dialnica
A koľko to bude stáť?

A bolo to vôbec treba?, keď o pár km sú v oboch smeroch benzinové pumpy?

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2007 07:53
od Tomas PO
kvalitná dialnica napísal:A koľko to bude stáť?

A bolo to vôbec treba?, keď o pár km sú v oboch smeroch benzinové pumpy?

Netusim kolko to bude stat, ale vyzera, ze dost. Chvalabohu robi sa to pomerne precizne, tak to aspon nejaky ten rok vydzri. Ono na Slovensku sa peniaze stracaju sami od seba, tak je stale lepsie, ze sa aj nieco postavi.
Ze su dalej pumpy, to hej. Pumpy su ale defacto na konci dialnice, zatial co odpocivadlo na zaciatku. Uz sa tu pisalo, ze existuju predpisy, v akych rozpatiach maju byt odpocivadla. Velke tusim kazdych 30 km a male kazdych 15 km. Takze je to podla noriem :). Aj ked pravdu povediac, zbytocne, radsej sa urcite mohlo investovat do oprav zopar diletaciek na mostoch...

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2007 08:19
od kvalitná dialnica
No áno a ten úsek D1 z Ke do Po pred Po je totálne hrozný, určite nespľňa požiadavky diaľnice....poplataná cesta...

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2007 08:29
od Tomas PO
kvalitná dialnica napísal:No áno a ten úsek D1 z Ke do Po pred Po je totálne hrozný, určite nespľňa požiadavky diaľnice....poplataná cesta...

Nuz, niektore useky urcite, ale celkovo myslim vyhovujuce. Urcite lepsie ako na severnej D1 a ceskej D1 :). Hrozne su ale diletacky, vecny problem nasich dialnic.
Ale v najkatastrofalnejsom stave je cesta po vjazde do PO od KE, Petrovanska ulica. A pritom najvytazenejsia cesta v PO, vypadovka na dialnicu. Diletacky su tam uz take vybite, ze znali vodici uz nejazdia v pravom jazdnom pruhu, ale na moste prechadzaju do rychleho pruhu. A co je najsmutnejsie, az do r. 2010 sa neplanuje vobec s rekonstrukciou. Sak naco, male bezvyznamne mesto s tromi autami do dna nic nepotrebuje...

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2007 08:50
od kvalitná dialnica
Viem o tej ceste, aj ja na ňu nadávam ale myslím si, že skôr tie peniaze na opravu Petrovskej by mali ísť na diaľničný obchvat PO... potom bude mať tá cesta menšie čísla a niekedy by ju aj trebalo opraviť... (ja napr. jazdím v tom 3. páse pre kamióny, tam sa ešte nejako dá aj dupnúť :) )

OdoslaťOdoslané: 21. Máj 2007 08:58
od Tomas PO
kvalitná dialnica napísal:Viem o tej ceste, aj ja na ňu nadávam ale myslím si, že skôr tie peniaze na opravu Petrovskej by mali ísť na diaľničný obchvat PO... potom bude mať tá cesta menšie čísla a niekedy by ju aj trebalo opraviť... (ja napr. jazdím v tom 3. páse pre kamióny, tam sa ešte nejako dá aj dupnúť :) )

Vymena koberca je urcite lacnejsia ako vystavba dialnicneho tuneloveho variantu... Inak ten treti "kamionovy pas" mal povodne sluzit ako trolejbusovy pas. V 70-tych rokoch, v case prudkej vystavby trolejbusovych trati sa zatrolejovala ulica Kosicka (od zel. stanice smerom na KE) az po ZVL (krizovatka pred ulicou Petrovanskou - zaciatok 3-pruhovej vypadovky) a planovalo sa aj so zatrolejovanim ul. Petrovanskej. Bohuzial tento projekt sa zrealizovat nepodarilo a trolejbusy jazdili len po ul. Kosickej az do prelomu rezimu, kedy ZVL stratilo na vyzname a trat (ako doteraz jedina v PO) bola zrusena. Pozostatkom, su stply verejneho osvetlenia vo velmi hustom slede, trolejbusovy cestny pas a mimourovnove odbocenie fungujuce aj ako otocka pre trolejbus.
V blizkej buducnosti sa ale planuje s trolejizaciou Sidliska Svaby s moznym trasovanim linkoveho vedenia po trase dnesnej 39-ky cez ulicu Kosicku.

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2007 18:16
od Jurislav
Nerobí sa niekde také, že dajú len jedna benzínka pre obidva smery na diaľnici? Že by sa urobila MÚK a benzínka by bola nad/pod diaľnicou alebo medzi pruhmi (ale to by tam muselo byť veľa miesta :) ). Tuším v Rakúsku som sa stretol s tým, že bol urobený kruhový objazd pri výjazde z benzínky a odbočky boli na jeden alebo druhý smer (neviem naisto, bolo to už dávnejšie a možno to bola odbočka na starú cestu, nie na diaľnicu).

OdoslaťOdoslané: 18. Jún 2007 20:52
od Lermik
Jurislav napísal:Nerobí sa niekde také, že dajú len jedna benzínka pre obidva smery na diaľnici? Že by sa urobila MÚK a benzínka by bola nad/pod diaľnicou alebo medzi pruhmi (ale to by tam muselo byť veľa miesta :) ). Tuším v Rakúsku som sa stretol s tým, že bol urobený kruhový objazd pri výjazde z benzínky a odbočky boli na jeden alebo druhý smer (neviem naisto, bolo to už dávnejšie a možno to bola odbočka na starú cestu, nie na diaľnicu).


V ČR vím o 3 místech (možná o 4). Na D1 by to měla být odpočívka Hvězdonice, pak odpočívka před Brnem směrem od Prahy (bylo/je tam OMV). Pak Rohlenka. Na na D5 u Rozvadova (jak je mcdonald). Na Slovensku mě napadají Dechráre, i když tam se dá dostat k salaši jenom podchodem.

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2007 14:06
od kvalitná dialnica
No tak včera som išel z KE do PO a bol som milo prekvapený stavom odpočívadiel .....

Smerom z KE do PO dávali asvalt a všetky budovy(toalety) už vyzerali dorobené a ešte som si všimol nejakú prácu pod mostom hneď za odpočívadlom....čo ho spevňujú?

Smerom z PO do KE už bol aj asvalt tak vyzerá že už skončili....ale ešte sa tam nedalo odstaviť auto....

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2007 09:12
od Jurislav
No ale tam by sa zišla na KE-PO ešte jedna pumpa v každom smere. Tie Agipy nestoja za nič.

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 09:14
od Tomas PO
Jurislav napísal:No ale tam by sa zišla na KE-PO ešte jedna pumpa v každom smere. Tie Agipy nestoja za nič.

A to uz preco?

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 10:53
od Jurislav
Čo prečo?

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 11:47
od Tomas PO
Jurislav napísal:Čo prečo?

Podla mna tam netreba ani pumpu a Agipky nie su najhorsie.
Mozno ked bude suvisla dialnica, tak ano, ale na tomto useku rozhodne momentalne nie.

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 11:51
od Jurislav
Ja som to nemyslel hneď, ale tak ako píšeš, keď bude súvislá diaľnica (2012-2013).

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 13:05
od kvalitná dialnica
no ani tie odpočívadlá tam niesú teraz potrebné, ale je pravda, že na pumpy sa nedá spoľahnúť. Vidím to v Ke - nejak ich už je tam poriedšie... dnes tam Agipy sú len či aj zajtra :)

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 08:48
od mel
Agip kupil cele Esso na SVK, cize za chvilu bude rebranding pravdepodobne ... s Agipom sa lucit teda netreba.

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 09:47
od aquila
OT: agip uz tusim ale raz odisiel nie ?

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 09:48
od mel
Nie agip, ale avanti odislo ... sa to pletie aj mne

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 09:49
od aquila
a jo mas pravdu :) taliani ako taliani :)

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 18:34
od eucitizen
Avanti nie su taliani, skor si myslim ze su nemci

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 19:27
od aquila
hm a vsak mali takeho kona ako ferrari v znaku.. aj ked mozno marketing. neviem no :)

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 19:55
od eucitizen
tak nakoniec nie s ani nemci, ale rakusania je to podznacka OMV:

http://www.avanti.at

OdoslaťOdoslané: 19. Júl 2007 08:28
od mel
Avanti je povodne rakuska rodinna firma, ktorej stary majitel bol velmi dobry priatel stareho pana Ferrariho. Preto maju "dozivotne" pravo pouzivat ferrari kona vo svojom znaku. V roku 2003 ich kupilo OMV, ktore vyznamne pouziva tuto znacku a prechadzaju na nu aj niektore povodne OMV pumpy.

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2007 08:50
od Majkl
Natrafil som na projektovu studiu motorestu na odpocivadle D1 v Zamarovciach. Podoba sa motorestom, ktore ma Autogrill v Taliansku - ponad dialnicu. Mozno sa raz takehoto typu odpocivadla dockame aj na Slovensku. :wink:

:arrow: http://445architekti.sk/v04/024.html

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2008 23:07
od Dialniciar
Odpočívadlá majú ponúknuť lepšie jedlo, kávu :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9273

Diaľničná spoločnosť si od súťaží sľubuje lepšie služby pre motoristov, ale aj viac peňazí z prenájmov odpočívadiel. Tento rok jej prenájom majetku a služby pre iné organizácie či firmy vyniesli vyše miliardy korún.