Moderátor: Moderátori
okorec napísal:Myslíš tých 10 metrov R5?
devil napísal:Aj bez dokoncenia d3 je spojenie nadstandartne. Tych 5 mil. je na druhej strane, na nasej je to kolko , 500 tisic?
pa3ck napísal:R5 sa mala postaviť ako privádzač spolu s Čadca-Svrčinovec. Teraz sa to už nepostaví nikdy.
cize pocet obyvatelov nema vplyv na objem vyprodukovanych tovarov a sluzieb a teda na prijmy do pokladnice ?? to snad nemyslis vazne ....no a ked porovnas ostatne prepojenia na zahranicie okrem tych 4 dialnicnych (z coho 2 su pri BA, jeden pri KE) tak to nadstandart je...To je úplne jedno koľko je na našej strane. Ale že úplne nepodstatné. Podstatné je koľko grošov a halierov to potenciálne môže priniesť do našej pokladničky.
...a teda.. ehm... asi máme rozdielne predstavy o nadštandarde.
aquila napísal:ono hlavne R5 nemala byt, malo to byt regulerne pokracovanie D3 a naopak do polska mala ist len jednicka (ak vobec). resp D3 do polska nemala nikdy ist. mala sa urobit R3 rovno na plny profil a nesaskovat tu s D3 do polska ..
devil napísal:cize pocet obyvatelov nema vplyv na objem vyprodukovanych tovarov a sluzieb a teda na prijmy do pokladnice ?? to snad nemyslis vazne ....no a ked porovnas ostatne prepojenia na zahranicie okrem tych 4 dialnicnych (z coho 2 su pri BA, jeden pri KE) tak to nadstandart je...To je úplne jedno koľko je na našej strane. Ale že úplne nepodstatné. Podstatné je koľko grošov a halierov to potenciálne môže priniesť do našej pokladničky.
...a teda.. ehm... asi máme rozdielne predstavy o nadštandarde.
ale to mozu povedat vsade. zatial vieme len tolko ze uz desiatky rokov dostavate nadstandartnu starostlivost od statu. to si netreba mylit s potencialom.Práveže to myslím vážne. Netreba sa pozerať len na súčasný stav, ale aj na potenciál. Tomu sa hovorí vízia a na to treba mať odvahu. Ale chápem, že na to tu nie sme zvyknutí. Viem, že som sám začal s tými 5 miliónmi (to malo za cieľ naznačiť veľkosť), ale skôr sa treba zamerať na to slovo priemyselné a tam už dnes samotné počty bojaschopných vojakov nie sú zásadným faktorom.
ale pokial si pamatam bavime sa o cezhranicnom prepojeni cize nie ZA-CA ale ZA-hranica. mozeme povazovat D3 na hranici za lepsiu cestu I. tr. ale na polskej strane je tiez take nieco (a mozno trochu horsie parametre). tie 4 priklady su bud obycajne cesty a k tomu este caste prejazdy dedinami a mestami. a to plati najma na smer sahy a trstena. a mozeme sa bavit o prepojeni (D1)R1-M1 cez komarno kde to ide cez okresne mesta SA, NZ, KN, (dokopy mozno 10 semaforov) k tomu hurbanovo a par dedin. to na kysuciach mame dialnicu, dialnicu v poloprofile, a este I/11 scasti postavenu v parametroch poloprofilu takze nam ostava kusok pri KM s jednou blbou krizovatkou.Drietoma - oveľa väčšia pohoda ako ZA-CA
Makov - väčšia pohoda ako ZA-CA
Šahy - väčšia pohoda ako ZA-CA
Trstená - porovnateľné so ZA-CA
devil napísal:ale to mozu povedat vsade. zatial vieme len tolko ze uz desiatky rokov dostavate nadstandartnu starostlivost od statu. to si netreba mylit s potencialom.Práveže to myslím vážne. Netreba sa pozerať len na súčasný stav, ale aj na potenciál. Tomu sa hovorí vízia a na to treba mať odvahu. Ale chápem, že na to tu nie sme zvyknutí. Viem, že som sám začal s tými 5 miliónmi (to malo za cieľ naznačiť veľkosť), ale skôr sa treba zamerať na to slovo priemyselné a tam už dnes samotné počty bojaschopných vojakov nie sú zásadným faktorom.
devil napísal:ale pokial si pamatam bavime sa o cezhranicnom prepojeni cize nie ZA-CA ale ZA-hranica. mozeme povazovat D3 na hranici za lepsiu cestu I. tr. ale na polskej strane je tiez take nieco (a mozno trochu horsie parametre). tie 4 priklady su bud obycajne cesty a k tomu este caste prejazdy dedinami a mestami. a to plati najma na smer sahy a trstena. a mozeme sa bavit o prepojeni (D1)R1-M1 cez komarno kde to ide cez okresne mesta SA, NZ, KN, (dokopy mozno 10 semaforov) k tomu hurbanovo a par dedin. to na kysuciach mame dialnicu, dialnicu v poloprofile, a este I/11 scasti postavenu v parametroch poloprofilu takze nam ostava kusok pri KM s jednou blbou krizovatkou.Drietoma - oveľa väčšia pohoda ako ZA-CA
Makov - väčšia pohoda ako ZA-CA
Šahy - väčšia pohoda ako ZA-CA
Trstená - porovnateľné so ZA-CA
myslis tie krkahaje cez demandice a nebodaj este aj cez LV po ceste II/564 ? skvela priemerka 60-70 km/h. nemusis mat kolonu ak chytis 1 kamion pri demandiciach tak sa za nim vlecies (bezne 30-50) lebo tam predbiehat je riskovanie zivota. pre mna je nepochopitelne porovnavat siroku rovnu 11,5 a uzku klukatu a cez kopce veducu 7,5, okrem toho kamiony chodia naokolo cez KO sarovce snad okrem tych co idu priamo do LV.So Šahami nesúhlasím, lebo tam je veľká výhoda v tom, že sú tam dve rovnocenné cesty cez Krupinu a cez Levice.
ja som tadial nebol uz davno ale mam pamat. a okrem toho vieme ze cez obce je 50 a vieme si najst cez google aj semafory. na kysuciach viem len o tom jednom pri KM.O Komárne sa môžeš baviť, ale budeš sa musieť baviť s niekým iným. Tam chodím tak raz za rok. A to je málo na to, aby som sa k tomu vyjadroval.
nuz tak sa nezhodneme. ale ty rad obhajujes modernu techniku ale asi len vtedy ked to pride vhod. narazam na google, to je mozno lepsie sledovat ako prejst osobne par krat do roka. parkrat co som sedel v kolone som natukal udaje a vyhodilo mi cas co som spocital ze kedy sa z kolony dostanem...a potom porovnal s realitou. sedelo to prakticky na minutu. o beznych prejazdoch ani nehovoriac. takze ano pre mna su to relevantnejsie argumenty ako ked nejaky nickename tu nieco zacne tvrdit ze osobna skusenost lebo tam bol hoci 10x do roka. rok ma 365 dni v ramci dna mas spicku-sedlo-spicku-sedlo a noc.Tvoje pamäti z jedného prejazdu raz za uhorský rok v kombinácii s cestovaním prstom na mape sú skutočne relevantné argumenty. A preto s tebou ani nemá zmysel diskutovať. Ale to sme si už povedali neraz že.
si dobry diskuter ale strasne ide z teba egoizmus. este aj Pacho je x-krat prajnensi. ked som ti naznacil ze kde su cezhranicne dialnice a ze 500tisic ludi nie je 5 milionov tak si evidentne nepochopil este jednu vec tak to vysvetlim polopatisticky. dialnica vedie do prahy lebo to bolo federalne spojenie a je to spojenie BA-PR a este brno do toho. dialnica z BA je do W a do BP, vsetko uplne zakladne veci, na SK stacilo par km na rovine. dialnica z hu do KE uz len kvoli napojeniu vychodu, tiez stacilo par km R4 na rovine. teraz nechcem pocitat po okresoch a urcite netvrdim ze cely vychod to vyuzije alebo im to prinesie investicie ale urcite sa bavime o viac ako 500k obyv. bez ohladu ci sa tadial budu osobne vozit alebo nie. a teraz do tejto kategorie chces akoze priradit svojich 500k lebo vraj potencial. D3 mas hotovu na 2/3, ale vytiahnes ze na hranici je len 1+1 hoci na polskej strane je tiez 1+1. ten zvysok je siroka rovna cesta aj v parametroch poloprofilu. do toho jeden blby semafor inac slovensky nadstandart. ked budeme mat cesty na hranicu v kvalite ako je I/11 siroke, rovne, mimo miest tak potom mozeme hovorit ze je to vcelku porovnatelne.A pritom nie si hlúpy. Keby si sa vyjadroval len k tomu, čo reálne poznáš a čomu rozumieš, tak by si mohol mať aj nejaký ten rešpekt medzi ostatnými. Takto sa len zaraďuješ do miestnej skupiny exotov, ktorí vyzerajú, že ich životný cieľ je presviedčať celý svet, že za všetko zlé môže ..... (dosadiť podľa potreby).
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 48 hostí.