Moderátor: Moderátori
Neviem posúdiť, čo bude, ale asi viem ako-tak posúdiť, čo bolo alebo ešte je teraz.IceFox napísal:Ach áno. Trať BA - Komárno kde prehrali všetci - štát neušetril a cestujúcim sa zhorší kvalita.
Lose - Lose.
cableguy napísal:k starym sprachnivenym smradlavym ancam z cias komancov? alebo nasadia stare prerobene bagety?
IceFox napísal:Projekty, súťaže, peniaze.
Nefunguje to tak, že v ZSSK jedného dňa niekto zoberie telefón a povie:
ZSSK: Siemens? Potrebovali by sme pár desiatok súprav Velaro (Novo).
Siemens: Jasné, v pohode. Zajtra Vám to stojí v Bratislave hl. st.
---
Najprv treba projekt (a ten sa začne robiť až na niekoho pokyn). Ten projekt tiež niečo stojí. Ďalej treba súťažiť - v tej súťaži môže úplne v pohode zvíťaziť Móricko s jeho črepmi alebo Škoda s ich poltovarmi. A to nespomínam prieťahy v súťaži. RJ ako súkromník si dokáže vlaky zohnať "ihneď" (pokiaľ má na to financie), ale ZSSK nie je súkromník.
Hint 1: Opýtaj sa svojho najsamlepšieho ministra dopravy, či v tomto smere aj niečo vykonal (na rozdiel od jalového a v tomto prípade aj neopodstatneného kydania na ZSSK).
Hint 2: Vďaka tvojmu najsamlepšiemu ministrovi sa Poprad - Ľubovňa vráti:cableguy napísal:k starym sprachnivenym smradlavym ancam z cias komancov? alebo nasadia stare prerobene bagety?
IceFox napísal:Panebože.
a) ZSSK vozí to, čo si štát objednal. Keď štátu nevadia 40 ročné neklimatizované vozne, je to jeho problém
b) ZSSK je 100% štátna. To čo sa bude kupovať/predávať/vylepšovať rozhoduje štát (v tomto prípade MinDop). Na nové vozne/rušne treba peniaze a projekty - ktorých hlavný zdroj je... *ding ding ding* štát.
c) Doležal ani ZSSK nie sú sprostí a presne vedeli, že to bude niečo za niečo (ZSSK sa nenachádza v situácií, že z papradia vyťahuje nové vozne, ale staré). Čakať, že ÖBB príde s Talentmi za lacný peniaz, bolo blúznenie.
ZSSK je možno obviňovať za meškania (záleží na situácií), úbohú údržbu či neefektívnosť. Ale nie za to, že MinDop netrápi železničná doprava a hlavný prím hrajú celý čas len diaľnice.
Ad. Železničná infra:
Ty si vážne myslíš, že ŽSR baví mať na 200km (BA-ZA) tratí cca 10 POTR (prechodné obmedzenie traťovej rýchlosti)?
ŽSR nemá ani na bežnú údržbu nie to ešte na nové trate.
Takže...
Ako je to pri najsamlepšom ministrovi možné?
Ako je možné, že neobjedná priame spoje Prešov - Košice ?
A to je len kvapka v mori. Ja čakám na výsledky. Zatiaľ vidím len samé reči.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 47 hostí.