Možno sa "báli" tohto úseku, preto sa mu chceli vyhnúť, tak jazdili inokade.(?).Jano1 napísal:Branisko sa stavalo pri intenzite 6030 v/24h v roku 2000, ako najnizsia hodnota na trase D1 BA-KE. V tom istom case bola na juznej trase najnizsia hodnota 3936 v/24h. Branisko bolo urcite pre kamiony najhorsie miesto na trase V-Z a preto to bolo treba riesit.
•••
• Nevo, dúfam, že nezávidíš ten novobudovaný most, ktorý je danajským darom mestu, ako to naznačil i Jano. Škoda, že "naši" nezodpovední činovníci sa nezaťali, ako pri VD G-N a netrvali na dodržaní dohôd. Teraz je, mal by, "našťastie" obmedzený tranzit ŤNAD skrz celé mesto pre staručký nevládny Alžbetin most a starý zanedbaný bezvládny Vážsky most, ktoré teoreticky neumožňujú jej prejazd, hoci cez ne nielen naši vodiči kamiónov i tak idú, hlavne sú z PL, BG, RO, HR, BiH, H ai. Zablúdil sem i z IRL. Trošku častejšie, ako predtým, ich zahaltujú policajti. Žiaľ niekedy až po prejazde. Teda ten most nebude iba pre Komárňanov.Jano1 napísal:Tak nieco pozitivne sa deje. R7 je pre Samorin aj DS, pomoze pri cestach do BA aj z KN. Novy most v KN, aj ked obchvat asi tak skoro nebude. Sala vyzera, ze sa tiez konecne pohne, aj ked babranie tendrov ide ako masle. Naprazdno zatial vychadzaju NZ, co by tiez uz sa patrilo pohnut.nevo83 napísal: Madarskeho volica SMK, MOST tak max zaujima co dostane, ale ze na UPLNOM JUHU tj. Komarno, DS, Samorin, Nove Zamky alebo Sala...
• K tým voličom MOSTu-HÍDu - sú, i boli, aj napríklad v Martine, veď tam zvolili exprimátora do NR SR, ktorý bol predtým i na ich kandidačnej listine.
• Ak tým občanom SR maďarskej národnosti, len v dvoch okresoch SR majú väčšinu - v DS a v KN. V mestách Nové Zámky, Šaľa či Levice sú menšine.
1183