Stránka 146 z 261

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 27. Jún 2018 21:31
od Mawerick81
ok,, a co krizovatky? Takcitak by sa museli robit nadjazdy,, a kedze ide o cesty 1. triedy, tak vsetky krizovatky by museli mat mimourovnovu krizovatku,, cize v konecnom dosledku by sa toho neusetrilo vela,, kedze na dialniciach nieje tolko krizovatiek ako na cestach 1.triedy. Dalej cesty idu vela krat cez hory,, ako by si rozsiril napr cestu cez Klak, Skycov, Donovaly, Sturec, Kremnicke bane?

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2018 09:30
od PK
Strecno je uplny extrem. Kolko takych miest mame na Sk? 3 alebo 5?
Takisto horske prechody ktore si vymenoval. Na 80% ich dlzky by bolo rozsirenie bezproblemove. Takze vieme rozsirit, prelozit 80% ciest bezproblemovo a z tych 20% je bezproblemovych 80% dlzky. To je 96% celkovej dlzky ciest. Kvoli tym 4% to nemame robit? Tam si mozme dovolit vyssie naklady a spravit hlbene tunely, tunely, viadukty, mosty.

Preco by museli mat vsetky mimourovnove krizovatky?
Mimourovnove riesit len tak kde sa vyskytuju intenzity nad 700aut/h.
Ostatne riesit:
Do asi 1500aut/h
1. s miestom na cakanie v strede, kde by sa kolmo cez cestu prechadzalo na dvakrat, prvykrat cez smer doprava a potom cez smer dolava.
2. s vyosenymi vedlajsimi cestami. Potom by sa kolmo cez cestu prechadzalo sposobom. Doprava cez pripajaci pruh, po XXm dolava z hlavnej.
Nad 1500aut/h
mimourovnovo

R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2018 10:12
od 1mmortal2
Jako je mozne ze to nie je za 5 mil za km? Sak je to R2!

Re: R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2018 10:40
od fh
Veď aj bude, do toho je zarátaná aj Šoroška 8)

Re: R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2018 11:37
od MartinDT
1mmortal2 napísal:Jako je mozne ze to nie je za 5 mil za km? Sak je to R2!


R2 pri ZV a DT bola drahsia, 10 a viac mil za km

R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2018 12:14
od devil
Jako je mozne ze to nie je za 5 mil za km? Sak je to R2!


turany-hubova, 13 km, 900 milionov, 69 milionov za kilometer.

Re: R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2018 12:17
od fh
drahé, ale tu nikto netrolloval lacné ceny na D1 dopredu ako niekto dookola na R2.
Rovnako nikto netvrdil že do ceny PPP1 a PPP3 sa 30 rokov splátok nesmie započítavať, ako to ty tvrdíš pri Pr1bine a obchvate BB na R1.

Re: R2 Zvolen, západ – Zvolen, východ (obchvat Zvolena)

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2018 15:04
od DrX
fh napísal:drahé, ale tu nikto netrolloval lacné ceny na D1 dopredu ako niekto dookola na R2.
Rovnako nikto netvrdil že do ceny PPP1 a PPP3 sa 30 rokov splátok nesmie započítavať, ako to ty tvrdíš pri Pr1bine a obchvate BB na R1.


Na D1 praveze vsetci trolluju, a to ako datum dokoncenia, tak ceny (vsetko sa nakoniec stavia za horsiu cenu ako sa vysutazi). A co je horsie, o celkovej alebo priemernej cene sa radsej ani nehovori, lebo ta je taka horibilna, ze vsetci sa tvaria akoby o cenu pri D1 ani neslo. Pritom megalomanie ake sa robili a robia na D1 este nikto nikde ani neprekonal.

A k PPP, tak vyrataj priemernu cenu D1 Trnava-Kosice a R1+R2 Trnava-Kosice pri vysutazenej a podpisanej cene za PPP1+PPP2+PPP3. Uz len samotne PPPcka 16mld oproti 3.6mld ti da zakladny obraz. PPP2 ako jedine z nich malo zabezpecene standardne eurofondove financovanie, takze bolo pripravene na stavbu za naklady pre statny rozpocet vo vyske 15% z vysutazenej ceny (kedze zvysok by platilo EU). To PPP1+3 vtedy nemalo, a preto sa PPPcka vobec robili.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2018 22:40
od Yoggy52
=Ruske "dialnice" :lol:

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2018 07:32
od devil
aha takze trollovat dopredu je zle zato klamat ze draheje vlastne lacne je uplne v poriadku, to chce naozaj silny zadudok ...

Rovnako nikto netvrdil že do ceny PPP1 a PPP3 sa 30 rokov splátok nesmie započítavať, ako to ty tvrdíš pri Pr1bine a obchvate BB na R1.


zase polopravda, kludne ju zapocitajme ale potom aj meciarove a dzurindove uvery a vsetky naklady na prevadzku aj udrzbu D1...a to asi nepojde, ze ?

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2018 08:27
od fh
Ziadna polopravda. Splácať 30 rokov cestu a tvarit sa ze to nie je v cene je blbost. Kto kedy tvrdil že draheje lacné? Neklameš? Kľudne zapocitajme úvery. A nezabudni že údržba bude na Pr1bine aj po 30 rokoch nutná ak sa nezačne rovno rozsýpať.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2018 08:36
od fh
Zabudol si napísať že R1 Trnava Nitra sa tiež stavala za Mečiara a teda aj úroky ktoré vtedy boli.

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2018 11:52
od devil
neklamem, tender hubova-ivachnova 15 mil za kilometer (nakoniec to bude SAMOZREJME viac) a buchalo tu sampanske ze ake lacne, na visnove sa tiez nikto nestazoval, dialniciarov ucen Andrej tu pocital ceny tunelovej rury....cize poloprofil hoci stavaju sa 2 rury....to boli vsetko klamstva a prekrucania...potom pstrusa krivan 17 mil za kilometer je zrazu ultradrahe....

Kľudne zapocitajme úvery.


tak nech sa paci, kolko uverov sa od meciarizmu cez dzrurindu az po terajsie stavby minulo na D26,5 aj na to smiesne rozsirenie I/51 na R22,5 bez subeznej jednotky, kolko sa platilo za udrzbu, prevadzku,.......tak ci tak z toho vyjde ze do ZA kraja potieklo nasobne viac pricom nema nasobne viac obyvatelov ani netvori nasobne viac hdp. to je pekne spocitane a kludne urobim korekciu ak mi niekto najde chybu.

A nezabudni že údržba bude na Pr1bine aj po 30 rokoch nutná ak sa nezačne rovno rozsýpať.


zato tunely nebude treba nikdy opravovat, ze.... len servis a udrzbu kratkych tunelov pri PP odhadli na 2,8 miliona na 4 roky. kolko to bude na 25 km tunelov na 30 rokov :?:

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

OdoslaťOdoslané: 30. Jún 2018 12:12
od fh
No veď daj koľko a zároveň aj koľko by stál úsek na Pr1bine bez PPP a koľko údržba bez PPP. Keď tu napádaš Andreja ktorý tu dlho neprispieva alebo Diaľničiara ktorého ste odtiaľto vyštvali to je slušnosť...

Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2018 16:13
od IceFox
Pekne ste si prihriali polievočku. Teraz sa choďte diskutovať ,ktorý úsek s intenzitami 8 tis. vz/24h je dôležitejší na R2. A nezabudnite hovoriť ,že D1 môže za nízke intenzity na R2 (medzi LC - KE) a zároveň aká je cesta na východ cez juh výhodná narozdiel od D1.(preto tá zlá zlá D1 berie tie intenzity na východ)

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2018 19:09
od Vlados
hlavne že postavené úseky na D3 majú intenzitiy cez 8 tis. v24h.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2018 21:51
od IceFox
Pretože JA ich tu obhajujem :roll: Keby si si aspoň trošku pozisťoval ,vedel by si , že stavba D3 medzi Svrčinovcom a štátnou hranicou bolo trestuhodne minutie peňazí. Takže ešte raz. Bola to kravina. Je však blbosť galaktických rozmerov obhajovať blbosť inou blbosťou. A rozhodne už nie DrXovi ,ktorý je schopný si prihriať si R2 polievku aj na horších veciach ako uzávera tunela a to napr. úraz alebo nebodaj smrť pri stavbe tunela.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2018 08:10
od devil
uz si zabudol, my sme diskutovali aj o tom ze preco sa stavala D1 celoplosne aj s intenzitami 8-10 tisic aut a preco je teda malo 9.000 za krivanom. je pritom jasne urcene ze pod tieto cisla sa s plnym profilom uz nepojde. ani v pripade sorosky ktoru by zopar prispievatelov postavilo s dvomi rurami lebo to je TUNEL. ale tu budete donekonecna opakovat xyz argumentov ktore vsak boli zyz-krat vyvratene. presne ako na zaciatku ze D1 je planovana z cias CSR ale to ze ziadna CSR neexistuje a neexistovala ani ked meciar rozbiehal megalomansku D1 vam stale unika. a uz uplne ignorujete fakt o nespravodlivom prerozdelovani financii v prospech ZA kraja.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2018 17:38
od peterle
Ale nie, tvoje neustále používanie slova megalomanská nám neuniká, naopak :-)
A to že sa rozdeľuje nespravodlivo nie je fakt, ale tvoj názor.

Re: Akou trasou sa momentálne oplatí ísť z BA na východ?

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2018 05:41
od devil
cisla neklamu. a stale je lespie uznat ze je to nespravodlive ako podle pretvarovanie sa.

Osobna doprava - ZSSK, RegioJet etc

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2018 15:10
od DrX
asdf napísal:DrX: V čom je D1 nefunkčná? V tom, že nevedie cez BB?


V tom, ze ju nie sme schopni dokoncit aspon na trase BA-PO, ked uz ma obsluhovat *** - cize neexistuje, a funkcnost je podmienena existenciou ;-). No a aj v tom, ze vladou proklamovanu funkcnost (prioritne spojenie KE-BA) nebude mat nikdy, lebo R1+R2 a madarsko.

Re: Osobna doprava - ZSSK, RegioJet etc

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2018 17:56
od IceFox
Cez Maďarsko to máš skoro rovnako (ak nie viac) ako cez (ako to ty nazývaš) "naokoloblizšie" D1-tkou.

Re: Osobna doprava - ZSSK, RegioJet etc

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2018 19:17
od DrX
Mam, ale:
- ziadne tunely, zavrete tyzdne kvoli udrzbe
- ziadne poveternostne a geograficke podmienky zodpovedajuce vysokohorskemu terenu (D1 splha nad 800mnm)
- ziadne polprofily (Branisko min do r 2030)
- ziaden upchaty vjazd do/vyjazd z BA v exponovanych casoch
- dlzka bude prakticky rovnaka, ked sa dostavia SZ obchvat BP

Re: Osobna doprava - ZSSK, RegioJet etc

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2018 20:06
od Vlados
DrX napísal:V tom, ze ju nie sme schopni dokoncit aspon na trase BA-PO, ked uz ma obsluhovat *** - cize neexistuje, a funkcnost je podmienena existenciou ;-). No a aj v tom, ze vladou proklamovanu funkcnost (prioritne spojenie KE-BA) nebude mat nikdy, lebo R1+R2 a madarsko.

aj je trasa jej podmienená existenciou, tak potom trasa R1+R2 bude ďaleko neskôr... a ešte uvidíme ako to bude s M30.

Re: Osobna doprava - ZSSK, RegioJet etc

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2018 10:27
od DrX
Funkcnost je podmienena existenciou. A teda, dokym nie je D1 dokoncena, tak funkcna (cize napriklad plniaca funkciu spojenia vychod-zapad) je len D1+I/18. No a rovnako aj R1+R2+I/16.

IceFox presne pre to, ze cez HU je to rovnaka obchadzka ako po D1, je potrebna R1+R2.