Moderátor: Moderátori
A ako spojit Hricovske Podhradie so Strecnom?
A priame spojenie potrebuje tak maximalne 100 ludi. Rozdiel cca 50km je pri tak dlhej vzdialenosti fakt nic, v absolutnych cislach je to len 23minut. Proste priznaj ze tam mas pozemky.
DrX napísal:A ze aj pri tom istom rozkradani sa veci na juhu uz dali postavit, toho dokazom su PPPcka. Vsetky tri boli velke rozkradacky, ale len PPP2 sa este dalo prefinancovat, takze sa ako jedine realizovalo.
devil napísal: pomocou D3 cez brodno, potom cesta popri KII potom most cez vah a kratky tunel (oproti visnovemu). strazov-brodno by potom malo opodstatnenie.
devil napísal:cakajte si aj 25 rokov na vas tunel ale kvoli tomu sa nemoze zvysovat investicny deficit inde.
devil napísal:potreby pre 100 cestovatelov na 400 km su dolezitejsie ako potreby 500 cestovatelov do 30 km co len nechcu zdvihnut zadok a sadnut rano do vlaku.
devil napísal:alebo este horsie ked tie vlaky ani nechodia lebo "sa nedaju pridat". potom tam treba pustit regiojet, ten im ukaze ako sa da znasobit pocet pasazierov.
devil napísal:davnejsie tu boli hlasky ze BA-KE mozu chodit lietadlom...tak uz nemozu...alebo maju chodit rychlikom za 6 hodin + na stanicu/zo stanice resp. prestup dalej. alebo IC co chodi tusim "az" 3x denne. alebo autom juhom za nejake 4 hodiny co sa da dostat pod tie 4 hodiny ked sa aspon priblizne dodrzi ten pomer 60-40.
PS: na cestu okolo KIE sa ide cez Zilinu,, cize nechapem o com tocis...
Či to nebude tým, že VINCI je európska jednička v PPP a teda veritelia majú na túto skupinu úplne iný pohľad ako na taký Váhostav-SK
Povedal devil... Obidve skupiny môžu používať vlaky. Všetko má svoje plus a mínus.
Neviem čo si tým chcel povedať, ale je evidentné, že dopyt BA - KE nie je taký silný, aby lietadlo bolo rentabilné. A vlaky tiež nie sú na tom najlepšie. Celkom pekne to ukazoval RegioJet, ktorý zastavoval pri každej vŕbe.
nevo83 napísal:Spoj KE-BA / letecky/ bol stale vytazeny, zial nemame narodneho prepravcu kt by to tocil aspon s 2lietadlami
samozrejme to zlyhava stat na celej ciare v priprave je jasne.
A ako sa odtiaľ vrátia na cestu okolo Kie?
- pokým cesta nie je 2+2 diaľnica, tak nie je bezpečná a v okolí kľud. Len má to chybu, lebo takmer každá dedina bojuje, aby práve cez jej kataster diaľnica nešla, lebo hluk
devil napísal:Či to nebude tým, že VINCI je európska jednička v PPP a teda veritelia majú na túto skupinu úplne iný pohľad ako na taký Váhostav-SK
aj hochtief je velka, silna a renomovana spolocnost a predsa nezohnali peniaze na 3. balik a to ponukli aj zlavu. cize asi to bude predsa tym ze PPP2 bolo daleko lacnejsie.
devil napísal:a devil este zabudol dodat ze jedna skupina bude tym vlakom cestovat o par minut dlhsie nez autom a ta druha bude cestovat aj 2 hodiny dlhsie nez autom. a devil snad nemusi konkretizovat ze ktora je ktora.
devil napísal: presne, kedze medzi BA-KE je par miest a este par vrb ale ziadne VELKE mesto.
devil napísal: jarino a ja studiam neverim. to su vsetko papiere ktore su pisu podla potreby a na ich pisani sa zaraba. to su skusenosti a neverim ze v doprave je to inac. ako bolo uz napisane zeleznice bez velkych investicii dokazu vela. vid jednokolajovu trat na DS. na pridanie lokalnych vlakov na elektrifikovanu dvojkolajovku so slusnou rychlostou netreba 160 km/h to uz je nam hadam jasne.
devil napísal:tazko sa mi odpoveda ked neviem to na co odpovedas. ale toto ma dostalo:- pokým cesta nie je 2+2 diaľnica, tak nie je bezpečná a v okolí kľud. Len má to chybu, lebo takmer každá dedina bojuje, aby práve cez jej kataster diaľnica nešla, lebo hluk
prepac ale toto jednoducho nie je pravda a ja si vazim tvoje prispevky ale slusne povedane v terene su niektore veci ine ako na papieri....
Aj ten čo dochádza vlakom do 30 km môže mať oproti autu o hodinu dlhšiu cestu. Príchod na stanicu, zhody okolností na železnici (meškanie, naväzujúce prípoje, rýchlik obieha osobák...), prípoj MHD na vlak hneď nejde. V tomto je takmer každý prípad unikátny.
Na to aby lokálka bola atraktívna treba viac peňazí. Na nákup kvalitných jednotiek, údržbu tratí a aby vlaky chodili častejšie (konkrétne tomu chýba najmä jedno -> peniaze). Lenže to by chcelo viac peňazí ako stojí bezplatná doprava, bavíme sa skôr v stovkách miliónov eur.
Skôr nechápem, prečo nadradzuješ potreby tých čo idú 400 km nad potreby tých čo idú 30 km.
- pokým cesta nie je 2+2 diaľnica, tak nie je bezpečná a v okolí kľud. Len má to chybu, lebo takmer každá dedina bojuje, aby práve cez jej kataster diaľnica nešla, lebo hluk
Prvá veta je pokus o iróniu.
Mne stačí kvalitná jednička. Len už ma bavia tie dôvody, prečo diaľnica do každej slovenskej doliny.
devil napísal: takze co brani zelezniciam nasadit vlak kazdych 20 minut tak ako je to pri BA ? na to treba stovky milionov eur ? alebo to strecno predsa nie je az tak strasne zeby prinutilo ludi presadnut na vlak
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.