od DrX » 07. Dec 2023 15:42
Ak by nieco mohli presuvat na to co sa uz stavia, tak by to rovno sutazili z tych penazi, nemyslis? A praveze je len dobre, ak im EU aspon stupne na krk, ze tie megalomanie sa musia osekat, sak preto im tam aj JASPERS rovno na tych rokovaniach sedi.
Fakt tuto tupost, ze stat neriesi 20 rokov nic ine len D1 a D3, ale po rumunsky to znamena, ze "tak len kŕmia (s)prostý ľud bludmi". Pritom realita je, ze nikde inde nejdu take peniaze ako do ZA. Ale chapem, nenazrani ste tak, ze aj to vam je malo. Proste pachovske zmyslanie: ked neukradneme 100%, tak uz "sme okradnuti" a "oklamani". Jedine s cim sa da suhlasit je, ze okrem pasirovania infrastrukturnych penazi na naokolo blizsie je druhym dolezitym pravidlom, ze cim drahsie tym lepsie aby sa mohli nabalovat tunelari a stavebne firmy. A pre nich dokonca lepsie ked sa stavia cim dlhsie a ked sa toho cim viac pokazi, lebo to pre nich znamena, ze si mozu uctovat este viac nez tie prehnane ceny za ktore to vysutazili. Preto sa stavia VYISNOVE aj RUZOMBEROK tak zmatocne ako sa stavia, a preto sa kvoli megalomaniam starostov ostatnych snilkov okolo D3 neda stavat: proste tak jak sa to nakreslilo je to nezaplatitelne.
Len pripomeniem, ze ked Meciar so Slotom D3 nakreslili, tak tuna obhajcovia tvrdili, ze "sak to by sa ani nemalo volat D", sak to bude len obycajny lacnucky polprofil, ktory skromne vsetko poriesi. A pozrime sa dnes, najdrahsi usek celej dialnicnej siete je uz tam, a na dokoncenie ubohych par desiatok km sa idu zozrat miliardy z celeho 7-rocneho obdobia EU financovania. Tak este si poplac.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (
aktualizácia maj 2023)