Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 10. Jún 2018 10:27

Ak je severná D1 skoroprázdna tak je potom väčšina nepostavených úsekov R2 úplneprazdna :roll:
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod DrX » 10. Jún 2018 10:56

Yoggy52 napísal:
DrX napísal:V prvom rade, ja hovorim o zmenach v poctoch, a tie su v tychto udajoch uplne v pohode, lebo pravidla pri scitani sa nezmenili.

V druhom rade, vselijake vymyslene statistiky, ze "taki co su tam po-pia" su praveze totalna sprostost (napr., co studenti co v po a pia nemaju skolu, rataju sa este? :-) ). A pre takych plati, ze rovnako tak dochadzaju studenti z BA do Brna.

Inak, tu ma MINDOP celkom dobre zhrnutie dolezitych statistik: https://www.mindop.sk/files/statistika_vud/reg_hdp.htm
Hlavne za povsimnutie stoji, ze stale plati, ze Kosicky kraj vyprodukuje druhe najvyssie HDP na Slovensku, napriek tomu je v investiciach do infrastruktury daleko na chvoste. A tiez, aj na krajskej urovni, kde rastie a kde klesa pocet obyvatelov. A je jasne, ze rozvoj je v podstate len v sirsom okoli BA a KE.


Preco zavadzas? Na obyvatela su len pred Banskou a Presovom, nevidim, ze by boli na druhom :roll: Stale si musis miesat polievocku ze? No to, ze D1 je aj na obsluhovanie KE kraja ti nejak unika? KE kraj nie su len Kosice a tvoja vysnivana Roznava


Dalsi hlupak zliezol z nejakych lazov a doliezol az do velkej Blavy, tak ide ukazovat svoju "mudrost" :-). Ked nerozumies z ktorej tabulky vycitat hodnoty pre tvrdenie "Kosicky kraj vyprodukuje druhe najvyssie HDP na Slovensku", tak radsej sklapni.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 10. Jún 2018 13:27

Ak je severná D1 skoroprázdna tak je potom väčšina nepostavených úsekov R2 úplneprazdna :roll:


presne, NEPOSTAVENYCH, potom sa netreba cudovat ze samospravy ziadaju plne profily. cize vlastne uznavas ze juh doplaca na sever :?: pamatas si....presovcania platia dane, postavte nam obchvat za ne....to mozno aplikovat vsade....

preuzkazatelne existuje NEPOSTAVENYCH cca 50-60 km kde by sa intenzity vyrovnali najmenej vytazenym POSTAVENYM usekom D1. k tomu par bodovych zavad, cize je co dobiehat....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 10. Jún 2018 13:58

Takže namiesto dokončenia plného profilu D1 na skoroprázdnom severe:
Liet. Lúčka - Višňové - Dubná Skala - 22 700 vz./24 h.
Hrič. Podhradie - Lietavská Lúčka - 23 500 vz./24 h.
Turany - Hubová - 13 700 vz./24 h.
Hubová - Ivachnová - 12 500 vz./24 h.
ideme staviať R2 na úplnepreplnenom juhu:
Kriváň - Mýtna - 8800 vz./24 h.
Mýtna - Lovinobaňa - 9000 vz./24 h.
Lovinobaňa - Ožďany - 7000 vz. /24 h.
Ožďany-Zacharovce - 6500 vz./24 h.
Zacharovce - Bátka - 5300 vz./24 h.
atď. až do KE
Gratulujem. Skvelá logika. Slovenská diaľničná sieť sa fakt nenachádza v tak skvelom stave aby si mohla dovoliť staviať plný profil pre 7000 vz./24h.
devil napísal:.presovcania platia dane, postavte nam obchvat za ne

Prešov západ - Prešov juh - 19 000 vz. 24/h.
Ale však čo. Povieme im ,že sme za peniaze (čo mali ísť na ich obchvat a reálne riešil problém) postavili 3 úseky na R2 s priemernou intenzitou 7000 vz./24h.
---
Všetky intenzity sú zo stránky ineka - vždy najnižšia hodnota intenzity zaokrúhlená nahor
---
EDIT:
Jedinú výnimku tvorí úsek:
Zvolen západ - Zvolen východ - 13 000 vz./24h.
a
Košice, Šaca - Košické Olšany - 10 100 vz./24h.
ktorých stavba niečo rieši.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 10. Jún 2018 19:02

Icefox porovnavas neporovnatelne
Na D1 sa az na jeden usek vsetko stavia a v plnom profile, Ruzomberok sa rozbehne tak ci tak do 6m v najhorsom pripade,
Zatial co na R2 sa idu VELKORYSO stavat az 2 useky / Saca-Olsany neratam lebo tam tie peniaze musia minut/ aj to preto lebo na R2 sa sralo cele roky tak zrazu ideme nieco dobiehat.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod peterle » 10. Jún 2018 19:19

Keby sa tu diskutoval fakticky, tak by príspevok od IceFox, debatu o potrebnosti D1 - R2 ukončil. Ale tu sa diskutuje, ako všade :-), hlavne emotívne, keď píše DrX aj s osobnými urážkami, takže debata pokračuje. Žiaľ aj v intenciách naokolobližšie. Neverendig story :D
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 10. Jún 2018 19:58

DrX napísal:
Yoggy52 napísal:
DrX napísal:V prvom rade, ja hovorim o zmenach v poctoch, a tie su v tychto udajoch uplne v pohode, lebo pravidla pri scitani sa nezmenili.

V druhom rade, vselijake vymyslene statistiky, ze "taki co su tam po-pia" su praveze totalna sprostost (napr., co studenti co v po a pia nemaju skolu, rataju sa este? :-) ). A pre takych plati, ze rovnako tak dochadzaju studenti z BA do Brna.

Inak, tu ma MINDOP celkom dobre zhrnutie dolezitych statistik: https://www.mindop.sk/files/statistika_vud/reg_hdp.htm
Hlavne za povsimnutie stoji, ze stale plati, ze Kosicky kraj vyprodukuje druhe najvyssie HDP na Slovensku, napriek tomu je v investiciach do infrastruktury daleko na chvoste. A tiez, aj na krajskej urovni, kde rastie a kde klesa pocet obyvatelov. A je jasne, ze rozvoj je v podstate len v sirsom okoli BA a KE.


Preco zavadzas? Na obyvatela su len pred Banskou a Presovom, nevidim, ze by boli na druhom :roll: Stale si musis miesat polievocku ze? No to, ze D1 je aj na obsluhovanie KE kraja ti nejak unika? KE kraj nie su len Kosice a tvoja vysnivana Roznava


Dalsi hlupak zliezol z nejakych lazov a doliezol az do velkej Blavy, tak ide ukazovat svoju "mudrost" :-). Ked nerozumies z ktorej tabulky vycitat hodnoty pre tvrdenie "Kosicky kraj vyprodukuje druhe najvyssie HDP na Slovensku", tak radsej sklapni.

Ty si poslednu dobu, nejak strasne drzy :lol: Boze, je mi to luto, ze ti to musim takto povedat, ale ty si fakt chory. Len si nieco nesprav, ze sa nebude stavat soroska.

Lebo pozerat na udaj, ktory je maximalne nesmerodajny, je v pohode ze :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 10. Jún 2018 20:17

devil napísal:
Preco zavadzas? Na obyvatela su len pred Banskou a Presovom, nevidim, ze by boli na druhom :roll: Stale si musis miesat polievocku ze? No to, ze D1 je aj na obsluhovanie KE kraja ti nejak unika? KE kraj nie su len Kosice a tvoja vysnivana Roznava


KE kraj je v investiciach do infrastruktury daleko na chvoste....D1 konci pri KE dalsie velke okresy MI a TV su stale mimo. okrem toho HE a VT su sice v PO kraji ale su blizko trasy na KE. tak sa stavala aj zeleznica KE-TV-MI-HE. to nie su mikrookresy ako na severovychode.


Usek D1 v useku od Strby - Presov/Kosice, ma za ulohu skratit cas jazdy na zapad AJ pre vychodnu cast KE kraja. Mas pocit, ze to tak nie je? Tak v com vidite problem? D1 doslova kopiruje hranicu krajov, teraz mame posunut hranice, aby KE kraj bol spokojny a aby mohli ludia z PO kraja nadavat?
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 10. Jún 2018 20:19

treba uznat ze IceFox alebo Jano1 debatuju k veci, skoda vsak ze obhajuju neobhajitelne.

cela ZA sa mala riesit inac. a dalej sa malo projektovat skromnejsie, menej mostov, viac kopirovat teren, max 24,5. verte tomu ze by sa usetrili tazke prachy.

Gratulujem. Skvelá logika. Slovenská diaľničná sieť sa fakt nenachádza v tak skvelom stave aby si mohla dovoliť staviať plný profil pre 7000 vz./24h.


ale toto som nikde nenapisal. :roll: prelozky okolo bodovych zavad a jedna rura pod soroskou. myslis ze je to neadekvatne :?:

Prešov západ - Prešov juh - 19 000 vz. 24/h.


ale to je v meste. kosice maju v meste 20-50.000 aut denne. :wink:

intenzita 2010 I/18 vrutky-sucany 26.844, 22.095
intenzita 2015 I/18 vrutky-sucany 16.267, 16.062

intenzita 2015 D1 dsk-tur 10.482, 11.047.

toto su intenzity na D1 bez tranzitu na E75.

I/16 lieskovec-zvolenska slatina 16.000
R2 zvolen-krivan cca. 9.000
I/16 krivan-tomasovce 9-10.000

vidis tu velky rozdiel ? lebo ja nie.

este skus hadat ze odkial stat zozenie 900 mega na turany-hubova aby sa suvisla D1 (vecny mokry sen) po desiatkach rokov dokoncila. zeby, uver, alebo PPP ? urcite nebude problem hodnota za peniaze. :shock:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 10. Jún 2018 20:37

Usek D1 v useku od Strby - Presov/Kosice, ma za ulohu skratit cas jazdy na zapad AJ pre vychodnu cast KE kraja. Mas pocit, ze to tak nie je? Tak v com vidite problem? D1 doslova kopiruje hranicu krajov, teraz mame posunut hranice, aby KE kraj bol spokojny a aby mohli ludia z PO kraja nadavat?


to je sice pekne ale ako pomaha pri znizovani regionalnych rozdielov :?: nezamestnanost okresov MI, TV, VT je vyse 10 percent a to uz je kopa ludi prec. vies o nejakych investiciach vdaka D1 :?: lebo ja nie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 10. Jún 2018 20:46

devil napísal:
Ak je severná D1 skoroprázdna tak je potom väčšina nepostavených úsekov R2 úplneprazdna :roll:

presne, NEPOSTAVENYCH, potom sa netreba cudovat ze samospravy ziadaju plne profily. cize vlastne uznavas ze juh doplaca na sever :?: pamatas si....presovcania platia dane, postavte nam obchvat za ne....to mozno aplikovat vsade....

veď ty žiadaš taktiež plné profily. ak som si dovolil povedať že od Popradu sa mal stavať pol profil a detto od Kriváňa tak som za blázna.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Yoggy52 » 10. Jún 2018 20:50

devil napísal:
Usek D1 v useku od Strby - Presov/Kosice, ma za ulohu skratit cas jazdy na zapad AJ pre vychodnu cast KE kraja. Mas pocit, ze to tak nie je? Tak v com vidite problem? D1 doslova kopiruje hranicu krajov, teraz mame posunut hranice, aby KE kraj bol spokojny a aby mohli ludia z PO kraja nadavat?


to je sice pekne ale ako pomaha pri znizovani regionalnych rozdielov :?: nezamestnanost okresov MI, TV, VT je vyse 10 percent a to uz je kopa ludi prec. vies o nejakych investiciach vdaka D1 :?: lebo ja nie.


Preco otacas otazku? mas pocit, ze nejaka Soroska pomoze tymto okresom?
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 10. Jún 2018 21:00

pol profil okolo braniska, inac kludne aj plny profil len nie D26,5.

urcite neziadam plne profily pre 5000 aut, ty si chcel stavat plny profil pod soroskou..... :roll:

Preco otacas otazku? mas pocit, ze nejaka Soroska pomoze tymto okresom?


soroska sama osebe nie. ale ani D1 ak bude koncit pri KE. tie cisla som si nevymyslel. len tie 3 okresy maju 300.000 obyvatelov. blizko su HE a SO to je dalsich mozno 100.000. to maju vsetci odist vdaka dialnici co "skrati cas jazdy" :?:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 10. Jún 2018 21:12

devil napísal:
IceFox napísal:Prešov západ - Prešov juh - 19 000 vz. 24/h.

ale to je v meste. kosice maju v meste 20-50.000 aut denne.

Možno preto, lebo je to obchvat mesta.
devil napísal:cela ZA sa mala riesit inac. a dalej sa malo projektovat skromnejsie, menej mostov, viac kopirovat teren, max 24,5. verte tomu ze by sa usetrili tazke prachy.

So skromnejšími parametrami súhlasím. S prekresľovaním alá R1+R2 bude základ na ,ktorý napojíme ostatné DC/RC (neviem už kto to tu na fóru navrhoval) určite nie.
devil napísal:intenzita 2010 I/18 vrutky-sucany 26.844, 22.095
intenzita 2015 I/18 vrutky-sucany 16.267, 16.062

intenzita 2015 D1 dsk-tur 10.482, 11.047.

To je síce veľmi pekné (že tu dávaš čísla len z D1), ale musíš počítať aj cestu I/18 ,pretože ľudia z toho okolia ti nepôjdu na DB - Tur. (resp. na R3) len preto aby zase a znova pred Ružomberkom zliezli na križovatku ,keď môžu ísť pohodlne po I/18 - to mi mimochodom potvrdzuje aj sčítanie z Ružomberka ,kde sa na križovatke objaví 24 766 vz./24h. Ale dobrý pokus :wink:
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... k_2015.pdf
devil napísal:
IceFox napísal:Gratulujem. Skvelá logika. Slovenská diaľničná sieť sa fakt nenachádza v tak skvelom stave aby si mohla dovoliť staviať plný profil pre 7000 vz./24h.
ale toto som nikde nenapisal.

Nie priamo...
devil napísal:preuzkazatelne existuje NEPOSTAVENYCH cca 50-60 km kde by sa intenzity vyrovnali najmenej vytazenym POSTAVENYM usekom D1.

čo som ti vyvrátil, úseky sú až dva.
---
EDIT: Na D1 treba prakticky dotiahnúť Tur. - Hub (ktorá ma zachvíľu EIA za sebou) a "zacálovať" ale aj tak ťa budú presviedčať niektorí ľudia ,že R2 je stále výhodnejšia...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 10. Jún 2018 21:51

To je síce veľmi pekné (že tu dávaš čísla len z D1), ale musíš počítať aj cestu I/18 ,pretože ľudia z toho okolia ti nepôjdu na DB - Tur. (resp. na R3) len preto aby zase a znova pred Ružomberkom zliezli na križovatku ,keď môžu ísť pohodlne po I/18 - to mi mimochodom potvrdzuje aj sčítanie z Ružomberka ,kde sa na križovatke objaví 24 766 vz./24h. Ale dobrý pokus :wink:


toto mi skus vysvetlit este raz. ds-tur usetri 5-10 min. pohodlne cez vrutky :?: :lol: ... vobec nerozumiem co s tym ma 24 766 vz./24h v RK. pred RK totiz mas 13.676 a 12.491. mne z toho vychadza ze aj keby existovala dialnica intenzity by boli velmi podobne dsk-tur.

čo som ti vyvrátil, úseky sú až dva.


3. aj krivan-tomasovce. cize vlastne 4 lebo usek sa rozdelil. kazdy postaveny usek suvislej D ci RC zvysi intenzitu toho nasledujuceho.

EDIT: Na D1 treba prakticky dotiahnúť Tur. - Hub (ktorá ma zachvíľu EIA za sebou) a "zacálovať" ale aj tak ťa budú presviedčať niektorí ľudia ,že R2 je stále výhodnejšia...


to zacalovat bude "trosku" vacsi problem ako npr. soroska uz len preto ze stoji 3x tolko.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 10. Jún 2018 22:10

devil napísal:urcite neziadam plne profily pre 5000 aut, ty si chcel stavat plny profil pod soroskou..... :roll:

tak prečo po Lučenec musí byť plný profil?
áno chcel, aj som písal že sa má skôr stavať o 10 rokov... keď by už stála/dokončovala sa polovica východnej R2. potrebujeme na tú trasu dostať viac áut, ale to len Soroškou sa dosiahnúť nedá. pre OA Soroška nie je žiadna prekážka.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 11. Jún 2018 05:59

Ad cena Turany Hubová. 900 mega je podla mňa nereálne číslo, ak keď je oficiálne uvádzané. Aj Višňové malo stáť 900 mega a mohlo to byť za 350 a reálne je to za 400 voľačo. Cena korbelky by nemala byť výrazne odlišná, nakoľko dĺžky úsekov a tunelov sú porovnateľné.

https://spravy.pravda.sk/ekonomika/clan ... i-visnove/
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 11. Jún 2018 06:51

Myslíš si ,že keď postavíš RC na úseku kde sú intenzity 10 000 vz./24h. tak sa celá táto intenzita prenesie na RC? Pri intenzite 10 000 by to bolo max. 7000, možno 8000 na RC. Ale je v pohode staviať pre intenzitu 7000 :roll:
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Vlados » 11. Jún 2018 07:33

On očakáva, že sa tam presunie aj 10 000vo./24h z D1. Zopár tisíc sa ich presunie, žiaľ až po postavení aspoň 100km R2, no až toľko ich nebude.
Naposledy upravil Vlados dňa 11. Jún 2018 07:35, celkovo upravené 1 krát.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 11. Jún 2018 07:34

Icefox: Nie nemyslim, ale podla tejto Logiky by sa malo stavat len v okoli BA... Alebo inak ak by sa najprv postavila R1+R2 ake intenzity by boli na D1 nechodili by auta viac po tejto ceste ?? Dost aut prejde na R2 ak by bola vacsina dostavana. Alebo niektore useky D3 tiez maju intenzity podobne tym o kt pises a su postavene.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 11. Jún 2018 08:01

nevo83 napísal:Nie nemyslim, ale podla tejto Logiky by sa malo stavat len v okoli BA...

Ešte raz: Slovenská DC/RC sieť sa nenachádza v takom stave aby sme si mohli dovoliť postaviť plný profil pre 7000 áut.
nevo83 napísal:Alebo inak ak by sa najprv postavila R1+R2 ake intenzity by boli na D1 nechodili by auta viac po tejto ceste ?? Dost aut prejde na R2 ak by bola vacsina dostavana.

Lenže toto nie je najkratšom prepojení BA - KE. Medzi Zv - KE je nič. Pardon, Rožňava.
nevo83 napísal:Alebo niektore useky D3 tiez maju intenzity podobne tym o kt pises a su postavene.

Postaviť dané úseky D3 ,ktoré myslíš bolo trestuhodne minutie peňazí a mali by sme sa z toho poučiť a použiť to ako odstrašujúci príklad ako sa to nemá robiť. Nie to použiť ako zámienku na postavenie R2 s intenzitou 7000...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod nevo83 » 11. Jún 2018 08:56

icefox: ok potom suhlasim, ja netvrdim ze cela R2 ma byt v plnom profile, fakt je ten zvolen- lucenec nech je plny, a od lucenca- moldava staci 1/2 a moldava-kosice opat plny.. ja dokonca sorosku ani nepovazujem za problem.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod aquila » 11. Jún 2018 09:16

IceFox napísal:Ešte raz: Slovenská DC/RC sieť sa nenachádza v takom stave aby sme si mohli dovoliť postaviť plný profil pre 7000 áut.


a preco sa isla stavat D3 svrcinovec - skalite, kde su realne intenzity okolo 2tisic ? alebo brodno - strazov, kde su 5 tisicove intenzity ? a to este ultradrahy plny profil..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod Jonathan » 11. Jún 2018 10:34

Oba úseky boli zle vytendrované, čo ich výrazne predražilo. Postavenie Svrčinovec Skalité umožnilo prepojenie pre autá nad 3,5 tony. To tiež pridáva k opodstatnenosti úseku.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod IceFox » 11. Jún 2018 10:52

aquila napísal:a preco sa isla stavat D3 svrcinovec - skalite, kde su realne intenzity okolo 2tisic ? alebo brodno - strazov, kde su 5 tisicove intenzity ? a to este ultradrahy plny profil..

Na to som už odpovedal v predošlom príspevku.
IceFox napísal:Postaviť dané úseky D3 ,ktoré myslíš bolo trestuhodne minutie peňazí a mali by sme sa z toho poučiť a použiť to ako odstrašujúci príklad ako sa to nemá robiť. Nie to použiť ako zámienku na postavenie R2 s intenzitou 7000...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.