Moderátor: Moderátori
Yoggy52 napísal:DrX napísal:V prvom rade, ja hovorim o zmenach v poctoch, a tie su v tychto udajoch uplne v pohode, lebo pravidla pri scitani sa nezmenili.
V druhom rade, vselijake vymyslene statistiky, ze "taki co su tam po-pia" su praveze totalna sprostost (napr., co studenti co v po a pia nemaju skolu, rataju sa este? ). A pre takych plati, ze rovnako tak dochadzaju studenti z BA do Brna.
Inak, tu ma MINDOP celkom dobre zhrnutie dolezitych statistik: https://www.mindop.sk/files/statistika_vud/reg_hdp.htm
Hlavne za povsimnutie stoji, ze stale plati, ze Kosicky kraj vyprodukuje druhe najvyssie HDP na Slovensku, napriek tomu je v investiciach do infrastruktury daleko na chvoste. A tiez, aj na krajskej urovni, kde rastie a kde klesa pocet obyvatelov. A je jasne, ze rozvoj je v podstate len v sirsom okoli BA a KE.
Preco zavadzas? Na obyvatela su len pred Banskou a Presovom, nevidim, ze by boli na druhom Stale si musis miesat polievocku ze? No to, ze D1 je aj na obsluhovanie KE kraja ti nejak unika? KE kraj nie su len Kosice a tvoja vysnivana Roznava
Ak je severná D1 skoroprázdna tak je potom väčšina nepostavených úsekov R2 úplneprazdna
devil napísal:.presovcania platia dane, postavte nam obchvat za ne
DrX napísal:Yoggy52 napísal:DrX napísal:V prvom rade, ja hovorim o zmenach v poctoch, a tie su v tychto udajoch uplne v pohode, lebo pravidla pri scitani sa nezmenili.
V druhom rade, vselijake vymyslene statistiky, ze "taki co su tam po-pia" su praveze totalna sprostost (napr., co studenti co v po a pia nemaju skolu, rataju sa este? ). A pre takych plati, ze rovnako tak dochadzaju studenti z BA do Brna.
Inak, tu ma MINDOP celkom dobre zhrnutie dolezitych statistik: https://www.mindop.sk/files/statistika_vud/reg_hdp.htm
Hlavne za povsimnutie stoji, ze stale plati, ze Kosicky kraj vyprodukuje druhe najvyssie HDP na Slovensku, napriek tomu je v investiciach do infrastruktury daleko na chvoste. A tiez, aj na krajskej urovni, kde rastie a kde klesa pocet obyvatelov. A je jasne, ze rozvoj je v podstate len v sirsom okoli BA a KE.
Preco zavadzas? Na obyvatela su len pred Banskou a Presovom, nevidim, ze by boli na druhom Stale si musis miesat polievocku ze? No to, ze D1 je aj na obsluhovanie KE kraja ti nejak unika? KE kraj nie su len Kosice a tvoja vysnivana Roznava
Dalsi hlupak zliezol z nejakych lazov a doliezol az do velkej Blavy, tak ide ukazovat svoju "mudrost" . Ked nerozumies z ktorej tabulky vycitat hodnoty pre tvrdenie "Kosicky kraj vyprodukuje druhe najvyssie HDP na Slovensku", tak radsej sklapni.
devil napísal:Preco zavadzas? Na obyvatela su len pred Banskou a Presovom, nevidim, ze by boli na druhom Stale si musis miesat polievocku ze? No to, ze D1 je aj na obsluhovanie KE kraja ti nejak unika? KE kraj nie su len Kosice a tvoja vysnivana Roznava
KE kraj je v investiciach do infrastruktury daleko na chvoste....D1 konci pri KE dalsie velke okresy MI a TV su stale mimo. okrem toho HE a VT su sice v PO kraji ale su blizko trasy na KE. tak sa stavala aj zeleznica KE-TV-MI-HE. to nie su mikrookresy ako na severovychode.
Gratulujem. Skvelá logika. Slovenská diaľničná sieť sa fakt nenachádza v tak skvelom stave aby si mohla dovoliť staviať plný profil pre 7000 vz./24h.
Prešov západ - Prešov juh - 19 000 vz. 24/h.
Usek D1 v useku od Strby - Presov/Kosice, ma za ulohu skratit cas jazdy na zapad AJ pre vychodnu cast KE kraja. Mas pocit, ze to tak nie je? Tak v com vidite problem? D1 doslova kopiruje hranicu krajov, teraz mame posunut hranice, aby KE kraj bol spokojny a aby mohli ludia z PO kraja nadavat?
devil napísal:Ak je severná D1 skoroprázdna tak je potom väčšina nepostavených úsekov R2 úplneprazdna
presne, NEPOSTAVENYCH, potom sa netreba cudovat ze samospravy ziadaju plne profily. cize vlastne uznavas ze juh doplaca na sever pamatas si....presovcania platia dane, postavte nam obchvat za ne....to mozno aplikovat vsade....
devil napísal:Usek D1 v useku od Strby - Presov/Kosice, ma za ulohu skratit cas jazdy na zapad AJ pre vychodnu cast KE kraja. Mas pocit, ze to tak nie je? Tak v com vidite problem? D1 doslova kopiruje hranicu krajov, teraz mame posunut hranice, aby KE kraj bol spokojny a aby mohli ludia z PO kraja nadavat?
to je sice pekne ale ako pomaha pri znizovani regionalnych rozdielov nezamestnanost okresov MI, TV, VT je vyse 10 percent a to uz je kopa ludi prec. vies o nejakych investiciach vdaka D1 lebo ja nie.
Preco otacas otazku? mas pocit, ze nejaka Soroska pomoze tymto okresom?
devil napísal:IceFox napísal:Prešov západ - Prešov juh - 19 000 vz. 24/h.
ale to je v meste. kosice maju v meste 20-50.000 aut denne.
devil napísal:cela ZA sa mala riesit inac. a dalej sa malo projektovat skromnejsie, menej mostov, viac kopirovat teren, max 24,5. verte tomu ze by sa usetrili tazke prachy.
devil napísal:intenzita 2010 I/18 vrutky-sucany 26.844, 22.095
intenzita 2015 I/18 vrutky-sucany 16.267, 16.062
intenzita 2015 D1 dsk-tur 10.482, 11.047.
devil napísal:IceFox napísal:Gratulujem. Skvelá logika. Slovenská diaľničná sieť sa fakt nenachádza v tak skvelom stave aby si mohla dovoliť staviať plný profil pre 7000 vz./24h.
ale toto som nikde nenapisal.
devil napísal:preuzkazatelne existuje NEPOSTAVENYCH cca 50-60 km kde by sa intenzity vyrovnali najmenej vytazenym POSTAVENYM usekom D1.
To je síce veľmi pekné (že tu dávaš čísla len z D1), ale musíš počítať aj cestu I/18 ,pretože ľudia z toho okolia ti nepôjdu na DB - Tur. (resp. na R3) len preto aby zase a znova pred Ružomberkom zliezli na križovatku ,keď môžu ísť pohodlne po I/18 - to mi mimochodom potvrdzuje aj sčítanie z Ružomberka ,kde sa na križovatke objaví 24 766 vz./24h. Ale dobrý pokus
čo som ti vyvrátil, úseky sú až dva.
EDIT: Na D1 treba prakticky dotiahnúť Tur. - Hub (ktorá ma zachvíľu EIA za sebou) a "zacálovať" ale aj tak ťa budú presviedčať niektorí ľudia ,že R2 je stále výhodnejšia...
devil napísal:urcite neziadam plne profily pre 5000 aut, ty si chcel stavat plny profil pod soroskou.....
nevo83 napísal:Nie nemyslim, ale podla tejto Logiky by sa malo stavat len v okoli BA...
nevo83 napísal:Alebo inak ak by sa najprv postavila R1+R2 ake intenzity by boli na D1 nechodili by auta viac po tejto ceste ?? Dost aut prejde na R2 ak by bola vacsina dostavana.
nevo83 napísal:Alebo niektore useky D3 tiez maju intenzity podobne tym o kt pises a su postavene.
IceFox napísal:Ešte raz: Slovenská DC/RC sieť sa nenachádza v takom stave aby sme si mohli dovoliť postaviť plný profil pre 7000 áut.
aquila napísal:a preco sa isla stavat D3 svrcinovec - skalite, kde su realne intenzity okolo 2tisic ? alebo brodno - strazov, kde su 5 tisicove intenzity ? a to este ultradrahy plny profil..
IceFox napísal:Postaviť dané úseky D3 ,ktoré myslíš bolo trestuhodne minutie peňazí a mali by sme sa z toho poučiť a použiť to ako odstrašujúci príklad ako sa to nemá robiť. Nie to použiť ako zámienku na postavenie R2 s intenzitou 7000...
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.