sucasny stav je cca 2:30
ak bude ZV-LC full a soroska, batka polo tak to bude asi 2:15
nerealny plny profil komplet by znamenal asi 1:45, kazde obmedzenie (znizena rychlost, tunel, predlzenie trasy) pri pridalo nejake minuty.
cize len vyriesenie zavad zabezpeci polovicu celkovej moznej uspory.
"sranda", že pýtaš plný profil po LC a pritom z ušetreného polprofilu by sa dalo stavať aj za KE. ak by sme chceli byť korektní tak sa mal stavať len obchvat Mýtnej a všetko presunúť od KE na východ. Z MI to bude cez PP rýchlejšie ako cez RS... a znížili by sa intenzity na I/16.
Vlados, tych 22 km je takom stave ze sa tendruje, za KE sa riesi EIA. to co pojde na kri-tom je nieco navyse by inac by to neskoncilo v doprave. takze znovu ti zopakujem ze kandidati na plny profil budu:
2. etapa SO PO, prip. kapusany-lipniky - silna loby na dokoncenie SO
D1 tur-hub - kvoli propagande "dokoncenia" D1 a tiez silna loby ale aj odporcovia
D3 brodno-KM- osc. - najsilnejsia ZA loby
este prip.
R2 TN-BN, R3 MT, R2 ZV ale kvoli slabsej loby a sporom ako sliac pochybujem
tvoju korektnost pozname. nevies reagovat na ziadne argumenty. vid naposledy otazka preco polsko a madarsko stavia kadetade full profil....