Moderátor: Moderátori
Podaktorým tu z fóra, (myslím, že nemusím menovať) budú dnes asi robiť dvojitý bypass...
To bolo rečí tu na fóre, že treba všetky úseky posúdiť hodnotou za peniaze. Nuž ako sa hovorí, karma je zdarma. Ak niečo človek veľmi chce, tak sa mu to splní.
Prajem príjemný prejazd 4-prudovou jednotkou so 110 hore Soroškou.
Mám takú otázočku, Boli úseky Zvolen-Pstruša a Pstruša-Kriváň najhoršie na starej ceste zo Zvolena do Košíc?
aquila,, nechcel som vsade pisat,, ale toto mi neda,, ty fakt porovnavas rovnu cestu s mozno jednym mostkom vs cestu s vela mostami a najvyssim mostom v strednej EU + tunelom? toto je tazka schizaaaaa
juancarlos napísal:No prečítal som si to ešte raz, ale OK, asi neviem čítať medzi riadkami. Vidim však, že s Tebou sa nedá. Aj keby sme boli vo vlákne, ktoré by bolo o Route 66 v USA, aj tam by si zamontoval do každého príspevku D3. Porovnávať D3 Sv-Sk s malým obchvatom Čadce..... Ak si už niečo chcel porovnávať tak malý obchvat Čadce vz. veľký obchvat Čadce (D3). Takto môžeš porovnávať aj D4 s rekonštrukciou Jaskovho radu. A uznaj, toto už je na smiech.
Mawerick81 napísal:sakra,, devil,, a podobni,, usek D3 sa nestaval lebo bol ten najsuper najdolezitejsi,, to nikto netvrdi,, aj ked vzdy budeme tvrdit, ze tu priblemy su,, proste BOL PRIPRAVENY = STAVAL SA.. zmierte sa s tym..
juancarlos napísal:Mám takú otázočku, Boli úseky Zvolen-Pstruša a Pstruša-Kriváň najhoršie na starej ceste zo Zvolena do Košíc?
Vlados napísal:stanovisko Útvaru Hodnoty za peniaze je možno len taký zastierací manéver alebo politický boj:
a) chcú naštvať ľudí, aby sa zdvihla vlna protestov aj na juhu a ľahšie sa dôvodňovalo uvoľnenie brzdy (čím väčší balík peňazí pôjde na cesty tým vyššie ceny a väčšie provízie)
b) smer nechce aby si most uvaril polievočku na R2
c) konečne reflektujeme na čo ekonomicky máme?
Lorenc napísal:Nerozumiem prečo NDS a SSC razí cestu diaľnica alebo nič. V iných krajinách je plno RC ktoré vznikli rozšírením exist. ciest.
Projekty a systém rozširovania siete je absolútne nekreatívny. Postupný improvement ciest by bol na osoh všetkým...
Je dobré mať víziu tu bude R-ka tu to dlhodobo plánujeme, ale vylepšeniami cesty alebo novými úsekmi v tuneloch.
Napr. Turiecka R3 od Rakova po TR totálna najzbytočnejšia príprava novej stavby a projekt, keď by stačil druhý dvojpruh na 1/65. Ostatná sieť by bezproblémov vykryla lokálku.
milan_KM napísal:V prvom rade na Slovensku platí nezmyselná myšlienka paralelnej cesty 1. triedy. Je to naozaj hlúposť mať 2 ťahy pre NA vedľa seba. Veľmi sa mi páči česká koncepcia, keď nadradenú infraštruktúru tvoria D a cesty 1. triedy. Tam kde sa využije cesta 1. triedy na prestavbu na D, ale doplnia cestu nižšej kategórie pre regionálnu dopravu a paralelnú starú 1ku preradia na regionálnu cestu 2. triedy.
Takže by sa mohli vo väčšom využívať rozšírenie na D/R 2+2 a v mieste kde to je nutné doplniť 2ku, ktorá by bola určite lacnejšia ako 1ka dimenzovaná na ťažkú dopravu.
milan_KM napísal:V prvom rade na Slovensku platí nezmyselná myšlienka paralelnej cesty 1. triedy. Je to naozaj hlúposť mať 2 ťahy pre NA vedľa seba. Veľmi sa mi páči česká koncepcia, keď nadradenú infraštruktúru tvoria D a cesty 1. triedy. Tam kde sa využije cesta 1. triedy na prestavbu na D, ale doplnia cestu nižšej kategórie pre regionálnu dopravu a paralelnú starú 1ku preradia na regionálnu cestu 2. triedy.
Takže by sa mohli vo väčšom využívať rozšírenie na D/R 2+2 a v mieste kde to je nutné doplniť 2ku, ktorá by bola určite lacnejšia ako 1ka dimenzovaná na ťažkú dopravu.
milan_KM napísal:paralelnú starú 1ku preradia na regionálnu cestu 2. triedy.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 41 hostí.