Moderátor: Moderátori
aquila napísal:ja som svoje hodnotenie uz napisal skor.. a stale si za nim stojim ..
aj ked necakane toto je zatial suverenne najlepsi minister dopravy a pre dopravu (nielen dialnice) urobil toho najviac
- nepokracovanie PPP
- transparentne tendre, ktore doteraz usetrili len na stavebnych nakladoch predbezne 1 miliardu euro, sumu predtym nevidanu
- masivny rozbeh rekonstrukcii ciest prvej triedy
- najviac novych stavieb na jednickach
- zmena trasovania R7 ako aj docasne riesenie na rozsireni I/63
- rozbehnutie zastavenych reko zeleznicnych koridorov
- vyrazne pokracovanie v modernizacii vozoveho parku ZSSK
- prva lastovicka so sukromym dopravcom (aj ked dost otazna absencia tendra)
vycitanie:
- necinnost v zlucovani SSC a NDS
- rezignacia na mytny tender, ktory je cisty tunel
- pretlacanie uzinoveho variantu useku turany - hubova
- nevyskrtnutie R8 a R9
slafko1 napísal:zrejme po volbach pojde Smer s KDH do koalicie.
Myslite si, ze ostane Figel vo funkcii?
devil napísal:ked bude niekto ochotny stavat LL-DS za 75% expertizy, priemerne naklady na 1km D1 budu nizsie, ako na R1 cez PPP - bez prevadzky a udrzby a vratane tzv. "megalomanskych" tunelov a estakad medzi ZA a RK
pekny pokus. porovnat PPP2 s celym balikom D1 . porovnajme najproblemovejsie useky na severe a juhu - LL-Dubna Skala bude drahsi ako PPP2 zlava-nezlava.
DrX napísal: Ja ešte doplním, že ma Fígeľ dosť naštval, keď odsunul Sorošku a miesto toho dal prioritu R4 sev.obchvat Prešova. Ale ospravedlňuje ho, že aj keď v tomto aspekne neprekročil tieň provinčného slovenského politika (ktorý sa stará len o svoju dedinu) v ostatných slovenský štandard vysoko prekonal
Andrej napísal:To ale vôbec neznamena, ze Figel bol dobry minister a osobne som mal problem hlasovat aj za dvojku
DrX napísal:Sklerotikom pripomeniem par faktov:
R4 KE-HU je prva a jedina dialnica/RC, ktora sa v KE kraji stavia od vzniku tejto po... republiky. A vseho vsudy je to 180mil EUR, z ktorych este 85% hradi EU, cize Slovenska republika prespela na rozvoj cestnej infrastruktury kosickeho kraja za CELU svoju existenciu asi tak 20mil EUR. Porovnaj si to s ktorymkolvek krajom Slovenska, zvlast s pazravou Blavou alebo ***. Je to mozno 1000x menej, tak neviem, aky musi byt niekto obmedzeny, ked este aj na to nadava.
A ked uz to porovnavas s PO krajom, tak si to porovnaj s tym, kolko sa uz od Braniska nalialo do nekonecne nakladnych dialnic v tom kraji. A potom mozno pochopis, preco je velky rozdiel, ci sa dava na R4 KE-HU alebo na sev.obchvat PO, ked v PO kraji sa v sucasnosti uz tak dava na dialnice hrozne vela.
A ked sa na niektoru cestu poslednych rokov uplne zabudalo, tak to bola R2 KE-ZV. Hadam to najdvolezitejsie, co nejakym zazrakom prezilo aj vo Fico/Vazny planoch, bol tunel Soroska. A to Figel jendnym smahom zrusil a presunul peniaze na R4 SO PO, aj ked ak by dal tie peniaze coilen do pripravy celeho useku ZV-KE, urcite by nic neprepadlo.
PS: Dedinou som mal na mysli tu dedinu pri Vranove, z ktorej Figel je, a pre dostanie sa do ktorej potrebuje obchvat PO.
michael89 napísal:Hm, a ja si zas myslím, že je treba stavať cesty tam, kde sú potrebné.
Kto jazdil nejaký čas po BA a okolí, musí súhlasiť, že sú potrebné tam, a kto jazdil po Prešove vie tiež, že aj severný aj južný obchvat toto mesto potrebuje.
Kto jazdí po Košiciach vie, že tam nie je takmer žiaden dopravný problém, a kto jazdí I/68 KE - HU, tak vie tiež, že by tá cesta v pohode vydržala ešte 5 rokov bez paralelnej rýchlocesty.
Cez Sorošku som za svoj život šiel asi len 100 krát, a vždy som sa tam zdržal oveľa menej než na podobných úsekoch, kde sú ale oveľa väčšie problémy.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.