Moderátor: Moderátori
Pozorovateľ napísal:Nehádžem žiadnu vinu na odborníkov.
Píšeš, že treba modernizáciu železničnej trate aspoň po ZA. Ja v prípade PSA nevidím problém čakať na to. Jedna vec sú veľké zámery, druhá vec je konať prakticky už teraz. Bežného účastníka premávky nemusí zaujímať projekt CEPIT, ani odborné stanoviská, on platí cestnú daň, diaľničnú známku a používa napr. aj tento úsek. Alebo nemá aj keď platí?
Toto je téma o predbiehaní sa kamiónov a ja mám v nej ten názor, že aspoň na tomto úseku to zakázať. Keď bude tretí pruh, budem diskutovať o situácii, ktorá bude.
aquila napísal:myslim, ze rozsirenie BA - Sered na aspon 2x2 v ramci cesty prvej striedy by bolo docela optimalne aj cenovo vyhodne. myslim, ze stavat to ako RC alebo nebodaj D je zbytocne.
Jaroslav Štemberk napísal:Dy napísal:Avšak ja tvrdím, že kým nebude tretí pruh, tak nepomôže nič.
Nepomohla by D4 Bratislava - Senec a následně I/62 Senec-Sereď rozšířit na čtyřpruh?
aquila napísal:myslim, ze rozsirenie BA - Sered na aspon 2x2 v ramci cesty prvej striedy by bolo docela optimalne aj cenovo vyhodne. myslim, ze stavat to ako RC alebo nebodaj D je zbytocne.
aquila napísal:hm, to by sa dalo nejako poriesit aj dodatocne. aj tak sa s tym rozsirenim nezacne ako o 10-15 rokov. takze je dobre ze tam budu kruhace.
Dy napísal:Rozširovanie sa podľa mňa do roku 2010 pripraví tak, aby sa po r. 2010 mohlo začať a do r. 2013 bude D1 mať v úseku BA-TT reálne 3+3 pruhy.
Bude to o 13 rokov neskôr ako bol pôvodný plán pripravený v deväťdesiatych rokoch.
Čumil napísal:mapman napísal:V Čechách je na mnohých miestach zavedený zákaz predchádzania kamiónov, najmä na určitých úsekoch D1 a v na kľúčových cestách v Prahe... Deje sa niečo také aj na Slovensku??
Zatial viem iba o obchvate BA.
Nevedko napísal:Čumil napísal:mapman napísal:V Čechách je na mnohých miestach zavedený zákaz predchádzania kamiónov, najmä na určitých úsekoch D1 a v na kľúčových cestách v Prahe... Deje sa niečo také aj na Slovensku??
Zatial viem iba o obchvate BA.
Na obchvate BA je zakaz predbiehania nakladnych vozidiel? V ktorom useku?
aquila napísal:dovolil som si upravit prvy posting a pridal som aj odpoved, ktoru by som ja zvolil. bud casovo obmedzene t.j. cez cen, alebo aj s moznostou lokalneho obmedzenia.
napriklad v takom rakusku maju na to specialne znacky, ktore prikazuju vozidlam nad 3,5t ist v istych casovych obdobiach len v pravom pruhu.
qwerty28 napísal:aquila napísal:dovolil som si upravit prvy posting a pridal som aj odpoved, ktoru by som ja zvolil. bud casovo obmedzene t.j. cez cen, alebo aj s moznostou lokalneho obmedzenia.
napriklad v takom rakusku maju na to specialne znacky, ktore prikazuju vozidlam nad 3,5t ist v istych casovych obdobiach len v pravom pruhu.
No nebolo by to stastne lebo niektore supravy mozu byt velmi pomale a mozu ucpat cestu inym nakladiakom ktore by ich legalne nemohli predbehnut a to by bol priestor pre nase zelene zabky na sebarealizaciu
Pozorovatel napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4641
Tak to som zvedavý, či to prejde.
Lenny napísal:Ti dopadne špatně, na tak dlouhém úseku zákaz předjíždění bude pro řidiče kamionů pohroma, bo nebudou moci předjet pomalejšího, což povede k vytvoření kolon v pravém pruhu a následně i v levém, čimž se velmi zpomalí cestovní rychlost.
Dy napísal:Lenny napísal:Ti dopadne špatně, na tak dlouhém úseku zákaz předjíždění bude pro řidiče kamionů pohroma, bo nebudou moci předjet pomalejšího, což povede k vytvoření kolon v pravém pruhu a následně i v levém, čimž se velmi zpomalí cestovní rychlost.
Lenny,
protestujem, nesúhlasím, v prípade D1 BA-TT doprava kolabuje už dnes a každé predbiehanie kamióna kamiónom je problémom a keď sa nechcue a nebude rozširovať, tak budú len zákazy, najrpv tento ku kamiónom, neskôr sa obmedzí oficiálne rýchlosť.
Čo by si s tým robil ty
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 16 hostí.