Počuj ti si ako ženy
ja mam pri nich 15 min. príhovor. nakoniec si vyberú čo potrebujú to si poskladajú a nakoniec ja som tam najeväšči debilko
( to bol vtiippp)
Čo viem tak z hľadiska dopravných prieskumov a ich aktuálnosti na tom BA a ZA. Myslel som to tak že je potom jednoduhšie a oveľa presnejšie organizova dopravu v uzle alebo v komplexe dopravných uzlov
V Ba v meste je jeden problém a to že sa nerieši doprava komplexne, ale len dané pieskovisko. Príklad je mnoho plánovaných centier ako sú Boháčky,Nove Vajnory, Metropolis, Južne mesto, Bory atd atd. Každý si vyrieši okolie a magistrát sa škrabká že má nové cestičky no zabúdajú že k nim sa budu musieť aj dostať a šup ho v roku 2015 bude čakanie na križovatkách v meste do 20 min. len snom. A určite s kapacitného hľadiska nepomôže ani predlženie železnice, električka do Petržalky či predlženie do vajnor. Mesto bude bude take zapchaté o 1600 že sa bude lepšie oplatiť robiť len v noci
Ale toto skôr asi do inej témy.
Z hľadiska intenzít v Ba však môžem napísať zopár zaujímavosti. Na križovatke Trnavské mýto prejde za rannú špičkovú hodinu 5706 j.v/h.
Najviac zaťažený plánovaný kruhový odjazd som zatiaľ zaznamenal v Lamači križovatky I/50 a I/2. Križovatka je teraz styková a prejde za hodinu cez nu okolo 4000 j.v./h.
Paradox na ulici Vajnorská od Polusu k Jurajovmu dvoru sa intenzita znížila a to v priemere o 200 j.v./h oproti minulosti.
A aby som nebol len v BA tak môžem ešte povedať v okolí Trenčína, konkrétne Trenčiansku Turnú kade ide od križovatky Chocholná smerom na Prievidzu I/50 je predpokladaný nárast dopravy zo súčasných cca 12000 sk.voz/den v pripade že sa nepostaví R2 v roku2030 bude 18000 sk.voz/h/den.