Moderátor: Moderátori
teoretik napísal:R1 s rozostavanym obchvatom NR a polovicnym profilom na trase NR-ZM bude prehlasena za hotovu
Dialniciar napísal:mikeBoss napísal:Teraz som cital spravy a ze do 2010 bude obchvat NR hovoty...
A ty tomu veríš
Jurislav napísal:Ja myslím, že lepšie ako stavať hocičo na severnej R3, je stavať R2 od ZV až po DT. Na plný profil. Verím, že do 2010 bude tento úsek aspoň rozostavaný.
Nemôže byť každý spokojnýDialniciar napísal:Jurislav napísal:Ja myslím, že lepšie ako stavať hocičo na severnej R3, je stavať R2 od ZV až po DT. Na plný profil. Verím, že do 2010 bude tento úsek aspoň rozostavaný.
Naopak, Orava potrebuje ako soľ aspoň 1/2 profil. Prejdi sa tadiaľ niekedy cez pracovný deň.
Jurislav napísal:Nemôže byť každý spokojnýDialniciar napísal:Jurislav napísal:Ja myslím, že lepšie ako stavať hocičo na severnej R3, je stavať R2 od ZV až po DT. Na plný profil. Verím, že do 2010 bude tento úsek aspoň rozostavaný.
Naopak, Orava potrebuje ako soľ aspoň 1/2 profil. Prejdi sa tadiaľ niekedy cez pracovný deň.
Obchvaty treba všade. Aj na Orave, aj na juhu.
Ja si myslím, že viac je potrebné stavať na R2. Ak ty tvrdíš niečo iné, nezhodneme sa.
kvalitná dialnica napísal:Áno, treba peniaze rozdeliť tak aby boli všetci aspoň z časti spokojný...aj keď si myslím že po dostavaní D3 by to malo byť aj bez R3 lepšie
Dialniciar napísal:kvalitná dialnica napísal:Áno, treba peniaze rozdeliť tak aby boli všetci aspoň z časti spokojný...aj keď si myslím že po dostavaní D3 by to malo byť aj bez R3 lepšie
Chyba. Pretože na severnej R3 ide cesta I. triedy priamo cez mestá a obce a oveľa silnejšie zasahuje, než na Kysuciach a viac aj bude potom. Takže by sa tam museli tak či tak stavať cestné obchvaty.
Jarda napísal:Je jedno, bude-li se to jmenovat 1/2 profil R3 nebo přeložka I/59, ale nová silnice přes Oravu potřeba je. Pro mezinárodní E77 je stávající silnice zcela nevyhovující, první třída to je jen administrativně, ne parametry.
Jarda napísal:Dialniciar napísal:kvalitná dialnica napísal:Áno, treba peniaze rozdeliť tak aby boli všetci aspoň z časti spokojný...aj keď si myslím že po dostavaní D3 by to malo byť aj bez R3 lepšie
Chyba. Pretože na severnej R3 ide cesta I. triedy priamo cez mestá a obce a oveľa silnejšie zasahuje, než na Kysuciach a viac aj bude potom. Takže by sa tam museli tak či tak stavať cestné obchvaty.
Je jedno, bude-li se to jmenovat 1/2 profil R3 nebo přeložka I/59, ale nová silnice přes Oravu potřeba je. Pro mezinárodní E77 je stávající silnice zcela nevyhovující, první třída to je jen administrativně, ne parametry.
Andrej napísal:Ak v PB nebudu nejake tahanice v tendroch, nema byt preco neotvorena pred volbami 2010. NR bude uz väcsi problem, ale ten rok-dva uz preziju.
Tych par km 1/2 profilov na R2 a R3 ani poriadne neratam medzi dialnice.
Ak sa vsak skutocne podari otvorit tejto vlade 200 km, tak klobuk dole (teda ani nie tak vlade ako skor Vaznemu)
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 25 hostí.