Ako prostriedky sa môzu vyuzit:
Eurofondy 2007-2013 - 2,2 mld. € + spolufinancovanie 1,8 mld. €, spolu 4 mld. €
Nove PPP, radovo v mld. €
DSS - max. 0,5 mld. €
Eurofondy 2014-2020
suhlas a aquilom. iste eurofondy KF+ERDF aj so spolufinancovanim nadoraz su 2,2 mld. €. nic ine nie je iste
- presun z inych kapitol bude politicka otazka, a nijake ministerstvo sa samo od seba nevzda ani eura. snad ked zasiahne premierka presunu do 400 mil tj. navyse. to ze min. dopravy koordinuje eurofondy pokial viem neznamena ze ich moze aj svojvolne popresuvat.
- presun z ID BA je realnejsi.
celkovo ked presunu sumu medzi 0,5-1 mld. € tak to bude velky uspech kazdopadne ked si vyberu na visnove-ll tak useky D co si napisal na 2012-13 su bezpredmetne a naopak.
ERDF tiez nebude velka slava pokial sa tam nic nepresunie a budu chciet riesit obchvat PO, tam som cital rozne ceny od 266 mil. po 400 mil. v pripade tej lacnejsej verzie by sa sucasne riesil aj ZV-krivan, prip. nerealizoval by sa most v TN, ako najdrahsia a nerozpracovana stavba na c. I. tr.
zacat R7 koncom vol. obdobia nebude problem, vykryt ho bude musiet najma dalsia vlada
- nove PPP je nepravdepodobne, dost by riskovali reputaciu a aj keby tak by to bolo tiez zdhave
- o DSS sa rokuje uz davno ale od teoretickej roviny sa nespravil ani krok vpred, nie je ani navrh potrebnych zmien zakonov, nieto este legislativny proces, potom dalsie rokovania, tendre...
- eurofondy 2014-2020 ako predcerpanie su mozne, kedze vsak este nebude zname prerozdelenie tak nemoze byt masivne, tj. tiez 1-2 useky zacate na konci volebneho obdobia
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...