Moderátor: Moderátori
peterle napísal:V dopravných správach pravidelne hlásia kolóny pri Čadci, ale pri Michalovciach nikdy.
taky stav ako sa prezentuje na Orave a Kysuciach s kamionmy je aj na vychode ci uz PO alebo Michalovce smer Vysne Nemecke
svricnovec , podzavoz, cadca-bukov, oscadnica, krasno nad kysucou ..
nevo83 napísal:ono zasa velmi nehlasia ani mobilne radary a tiez to neznamena ze nemeraju na vychode... taky stav ako sa prezentuje na Orave a Kysuciach s kamionmy je aj na vychode ci uz PO alebo Michalovce smer Vysne Nemecke... a nik sa tu nehadze o zem.
Vlados napísal:Jano1, si riadny gemagóg.
1. Čadca nemá ani 25 tisíc obyvateľov https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_miest_na_Slovensku
2. MÚK Bukov je pre časť Horelica zachádzakou pár km
3. čo by na 6 km nadchádzku povedali porovnateľné mestá ako Rimavská Sobota, Trebišov, Lučenec, Bardejov, Levice, Humenné, Komárno a aj väčšiako ako SNV, NZ, MI, PD...
Jano1 napísal:
Napis mesto, ktore ma D/RC vedenu cez mesto (alebo planovanu cez mesto) a pritom ma na prevazujuci smer dopravy z/do centra mesta zachadzku 6 km. D/RC cez mesto znamena zvyseny hluk aj splodiny, tak ze kompenzacia by mala byt dobra dostupnost na D/RC. PB to doviedla do extremu.
devil napísal:Tento návrh je poplatný široko rozšírenej povere, že sa cesty stavajú pre radosť miestnym dedinčanom a nie pre dopravu odniekadiaľ niekam.
http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35 ... 43#p198443
toto sa naozaj oplati precitat. mali by to citat vo vsetkych skolach, instituciach a organizaciach kde sa zaoberaju dopravou. bez ohladu na to ci suhlasia s uplne vsetkym co je tam napisane alebo nie.
DrX napísal:este raz: 6-tisicove intenzity su DOSLEDOK 25 rokov ignorovania juhu
Aj ked pochovym potomkom je zbytocne to vysvetlovat.
milan_KM napísal:Že 1-2-3 roky. Tak teraz si sa zhovadil na ntu. Samotná NDS odhaduje časovú os na asi 11 rokov. V akom štádiu je rozpracované rozšírenie a obchvaty na I/11? Jaj v žiadnom. Teda 10+ rokov. Čo s vykúpenými pozemkami pod D3? Asi NDS kúpi traktory a bude sadiť zemiaky.
Bože ľudia tliachate tu nezmysly, ktoré absolútne ignorujú skutočnú a aktuálnu realitu.
Všetci by sme boli radi za takéto riešenie I/11ky lebo by bolo o čosi lacnejšie a rýchlejšie, ale toto bolo vecou 90tych rokov preboha. TERAZ je tu problém, ktorý chcú ľudia riešiť. Ale nie my ideme staviať D pre 6k OA. Gratulujem
DrX napísal:Ukaz mi porovnanie intenzit napr. Kosice-Roznava a Presov-Poprad v roku 1993.
Vlados napísal:milan_KM napísal:Že 1-2-3 roky. Tak teraz si sa zhovadil na ntu. Samotná NDS odhaduje časovú os na asi 11 rokov. V akom štádiu je rozpracované rozšírenie a obchvaty na I/11? Jaj v žiadnom. Teda 10+ rokov. Čo s vykúpenými pozemkami pod D3? Asi NDS kúpi traktory a bude sadiť zemiaky.
Bože ľudia tliachate tu nezmysly, ktoré absolútne ignorujú skutočnú a aktuálnu realitu.
Všetci by sme boli radi za takéto riešenie I/11ky lebo by bolo o čosi lacnejšie a rýchlejšie, ale toto bolo vecou 90tych rokov preboha. TERAZ je tu problém, ktorý chcú ľudia riešiť. Ale nie my ideme staviať D pre 6k OA. Gratulujem
Ako si prišiel na 10+ rokov? Preložku potrebuje pre Povinná, na zvyšku by sa rozšírila cesta v existujúcej trase. Nebolo by to o čosi ale hodne lacnejšie, ale vy nechcete nejaké riešenie ale LEN drahé riešenie. Smutné... nakoľko nie sú voľné peniaze a ani tak skoro sa situácia nezmení tak možno sa riešenia ani nedožijete.
Umelý tunel je úsek Svrčinovec Skalité, ťah cez Kysuce E75 je prirodzený historický koridor ktorý bol aj je intenzívne využívaný, či sa to nejakému gemerčanovi páči alebo nie. Tvoje prepojenie na Ukrajinu cez Baktu je mokrý sen, tam treba stavať podľa návrhu Hodnoty za peniaze, ale súboj o percentá pre vládnych politikov z toho urobil frašku. Už dávno tam mohlo byť kvalitné cestné spojenie pre tých 4-5 tisíc áut.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 27 hostí.