Stránka 55 z 124

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 19:26
od sergej
joe1024 napísal:Kde sa dotrepem za ten cas cez pracovny den po D1ke ? Minule som po hodine cesty nebol este ani v Levoci, a to som sa snazil ist 140 medzi dedinami, len kvoli takmer suvislej kolone to nakoniec ani neslo.

:shock: :shock: Ty jazdis po I/18 140 km/h? Dokonca cez pracovne dni? Packove dopravne komando na teba :twisted:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 19:33
od i15
no a? vsak ked sa na 200metrovej rovinke rozbehnes na 140, do ciela prides aspon o pol hodinu skor

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 19:54
od sergej
Fiha, zeby som vyskusal? Len sa potom nesmiem cudovat, ze mam vir v nadrzi...

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 20:27
od Dialniciar
A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 20:47
od sergej
Az sa dostavia D1 bude cez D1+R1 napojenych na dialnicnu siet 10 najvacsich miest na Slovensku...

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 21:18
od Dialniciar
sergej napísal:Az sa dostavia D1 bude cez D1+R1 napojenych na dialnicnu siet 10 najvacsich miest na Slovensku...
Ano, to ja už som zdôrazňoval (aj dnes aj veľakrát predtým) na predchádzajúcej strane, že všetky krajské mestá sa k tomu pridajú a logicky aj PB a MT.

Dokonca niektorý spochybňujú fakt, že na Slovensku nie je diaľničná sieť. Ale čo je vlastne sieť ? Ja si osobne myslím, že stret D1xD2xD4 v Bratislave je sieťou - nie je to v strede republiky, logicky na polohu hlavného mesta. Taktiež to nie je jediný uzol - ďalší je na D1xR1 a už čo nevidieť de facto reálne aj na D1xD3 ... :idea:

Samozrejme, že ak niekto príde z BB a čaká sieť pri tomto meste, tak sa nedočká tak skoro vôbec ... lebo tam mimo R1 tak skoro nič iné nebude. :wink: ... blbé voči napr. ZV, kde reálne R1xR2 bude :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 21:25
od rastislav5
Dialniciar napísal:A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...

Dokonca 4 najvacsie mesta Slovenska lezia na D1. Stvrta Zilina uz davnejsie (2005) predbehla Nitru a kazdy rok jej uteka o cca 300 obyvatelov

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 21:42
od Dialniciar
rastislav5 napísal:
Dialniciar napísal:A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...

Dokonca 4 najvacsie mesta Slovenska lezia na D1. Stvrta Zilina uz davnejsie (2005) predbehla Nitru a kazdy rok jej uteka o cca 300 obyvatelov
Hm, to som nevedel. :oops:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 21:54
od sergej
Dialniciar napísal:Ano, to ja už som zdôrazňoval (aj dnes aj veľakrát predtým) na predchádzajúcej strane, že všetky krajské mestá sa k tomu pridajú a logicky aj PB a MT.

PP, PB je trochu nizsie.

Dialniciar napísal:Dokonca niektorý spochybňujú fakt, že na Slovensku nie je diaľničná sieť. Ale čo je vlastne sieť ? Ja si osobne myslím, že stret D1xD2xD4 v Bratislave je sieťou - nie je to v strede republiky, logicky na polohu hlavného mesta. Taktiež to nie je jediný uzol - ďalší je na D1xR1 a už čo nevidieť de facto reálne aj na D1xD3 ... :idea:

Neviem, ci sa na medicine uci co je to siet, ale ludia s patricnym vzdelanim to vedia, polemizovat sa da o topologii prave kvoli polohe hlavneho mesta. Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto ;)

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 22:15
od rastislav5
sergej napísal:Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto ;)

Aby sme boli presni, na D1 lezi "len" 8 z 10 najvacsich slovenskych miest, zvysne 2 (NR a BB) prepoji R1

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 22:15
od Dialniciar
Hm, Poprad, ... no tak ani to som nevedel, resp. som zabudol, že aj to je väčšie mesto. Ospravedlňujem sa Popradčanom. :-)

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 22:16
od Dialniciar
rastislav5 napísal:
sergej napísal:Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto ;)

Aby sme boli presni, na D1 lezi "len" 8 z 10 najvacsich slovenskych miest, zvysne 2 (NR a BB) prepoji R1
sergej to napísal o pár príspevkov vyššie presne: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=92923#92923 . :wink:

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2009 22:34
od sergej
Jo, bolo to písané v kontexte predchádzajúcich príspevkov. Keď už sme pri tej štatistike, s výnimkou PD (11.) bude napojené aj 12. a 13. najväčšie mesto - PB a ZV, tj. 12 z prvých 13 miest, z toho pohľadu je to pekná bilancia.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 06:59
od sorgo
sergej napísal:Az sa dostavia D1 bude cez D1+R1 napojenych na dialnicnu siet 10 najvacsich miest na Slovensku...


skvele, a teda napriklad KE-BB mam ist cez ZA a TT?

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 07:48
od rastislav5
sorgo napísal:skvele, a teda napriklad KE-BB mam ist cez ZA a TT?


rovnakym sposobom ako z Bystrice do Trencina ci Ziliny alebo z Nitry do Martina. Kazde z tychto 10 najvacsich miest s kazdym nebude najkratsou trasou pospajane dialnicou bohuzial asi nikdy. To ale neznamena, ze ZV-KE, BB-MT a niektore dalsie by sa nemali riesit prednostne

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 07:56
od sorgo
rastislav5 napísal:
sorgo napísal:skvele, a teda napriklad KE-BB mam ist cez ZA a TT?


rovnakym sposobom ako z Bystrice do Trencina ci Ziliny alebo z Nitry do Martina. Kazde z tychto 10 najvacsich miest s kazdym nebude najkratsou trasou pospajane dialnicou bohuzial asi nikdy. To ale neznamena, ze ZV-KE, BB-MT a niektore dalsie by sa nemali riesit prednostne


veta jak z nejakeho predvolebneho prejavu v Lucenci :)))

D1 je v katastrofalnom stave a pises tu, ze ZV-KE treba riesit prednostne, pozor, budes oznaceny za Mesika

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 09:11
od joe1024
sergej napísal:Fiha, zeby som vyskusal? Len sa potom nesmiem cudovat, ze mam vir v nadrzi...
Ironia tu nie je na mieste.
Aj ked na tych par 100 metrov clovek nezrychli, aj tak je spotreba min. o 50% vyssia kvoli neustalym kopcekom, cize si nepomozes.
Samozrejme, ze to zrychlenie na tych kratkych usekoch nema valny vyznam na skorsi prichod, ale ta premavka proste cloveku neda ist inak.

Naproti tomu, na porovnavanej trase cesty c.3 do Miskolca clovek nema problem ist ukazkovo 90-100 cely cas, lebo tam proste nie je taky sajgon, clovek nema nutkanie zutekat odtial (ako na I/18), aby si ratoval zivot.
A to je to, na co narazam cely cas.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 09:43
od Dialniciar
sorgo: "D1 je v katastrofalnom stave a pises tu" ... kde je D1 v katastrofálnom stave ?
joe1024: my vieme, na čo narážaš, ale kým ty len narážaš, tak REALITA, akú ti ja a ďalší vravíme je tá, že ak niekde chýbajú kilometre D/R, tak len ťažko sa môžeš napojiť na európsku diaľničnú sieť. Nebuď tvrdohlavým.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 09:52
od PK
D1 je v katastrofalnom stave myslel zrejme to, ze na tej trase su prakticky vsetky bodove zavady ako pred zacatim vystavby.
Povazska Bystrica, Zilina, Strecno, Ruzomberok, Levoca
Jedine co sa doteraz urobilo co realne pomohlo bol obchvat Popradu a Branisko.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 10:05
od Dialniciar
PB sa už realizuje, tú už je zbytočné zahŕňať, lebo do roka je otvorená.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 10:08
od Dialniciar
PK napísal:D1 je v katastrofalnom stave myslel zrejme to, ze na tej trase su prakticky vsetky bodove zavady ako pred zacatim vystavby.
Povazska Bystrica, Zilina, Strecno, Ruzomberok, Levoca
Jedine co sa doteraz urobilo co realne pomohlo bol obchvat Popradu a Branisko.
To je ale len koridor D1, nie samotná D1. Tá je v katastofálnom stave na úseku BA-TT; laicky vysvetlené asi tak, že je to ako keď zubár opravuje zubný kaz. :wink:

Práve preto, že je tak veľa bodových závad na trase D1, ktoré tak vážne prekážajú dokonca aj tým, ktorí cestujú juhom :twisted: , je nutné pokračovať vo výstavbe D1. Našťastie sa to deje od 70.-tych rokov po dnes; len je smutné, že do 1995 sa absolútne nerealizovali tunely.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 10:25
od PK
Trocha som sa pohral s google, ako asi bude vyzerat situacia o take 2 roky:
BA - Ivachnova cez Zilinu:
BA - ZA 205km - 1h 28m, 140km/h
ZA - Ivachnova 71km - 1h, 71km/h
2h 28m

BA - BB 208km - 1h 29m 140km/h
BB - Ivachnova 60km - 51m 70km/h
1h 20m

Takze aj o tie 2 roky stale bude vyhodnejsia cesta cez Donovaly.... :)

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 11:49
od Dialniciar
PK napísal:Takze aj o tie 2 roky stale bude vyhodnejsia cesta cez Donovaly.... :)
Len je teda zaujímavé, prečo sa všetci nehrnú tými Donovalmi. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 11:54
od joe1024
Dialniciar napísal:sorgo: "D1 je v katastrofalnom stave a pises tu" ... kde je D1 v katastrofálnom stave ?
joe1024: my vieme, na čo narážaš, ale kým ty len narážaš, tak REALITA, akú ti ja a ďalší vravíme je tá, že ak niekde chýbajú kilometre D/R, tak len ťažko sa môžeš napojiť na európsku diaľničnú sieť. Nebuď tvrdohlavým.
Dobre, tak na 100% to nie je dialnicne napojenie. Ale pre KE/PO je rozhodne najpohodlnejsie. Druha vec je, ze z PO do BA je cez Bp hodne vela km, to je fakt.

Z mojho pohladu, ako uzivatela dialnic, cesta c.3 je polodialnica.
Ina vec by bola, ak by tam bola taka premavka ako na I/18. Ale to nie je.

Tym chcem povedat, ze ohladom napojenia na EU dial.siet bude mat severna D1ka zmysel len pre PO/PP a vsetko na zapad. Pre KE (co je dost znacna cast populacie vychodu) urcite nie, pokial sa nejedna vylozene o cestu na severovychod Ciech.

OdoslaťOdoslané: 13. Aug 2009 12:01
od Dialniciar
joe1024: ale veď ja netvrdím, že to nie je najpohodlnejšie, tak nevyrábaj problémy naviac, čo si politik ?