Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Nove hlasovanie od 14.12.2010 (Po pade PPP1+PPP3)

2016
2
1%
2017-2018
29
15%
2019-2020
41
21%
po r. 2020
128
64%
 
Celkový počet hlasov : 200

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 13:28

Dialniciar napísal:On ten priemysel by nedošiel na územie ZV-KE, lebo tam chýbajú aj riadne elektrické vedenia, poriadna železnica, málo ciest I. triedy a pomaly sa rozsýpajúce cesty II. a III. triedy.


Ty si asi nebol na vychode ze? Zeleznice su tam v takom stave ako na ostatnom Slovensku, dokonca aj elektrifikovane, napr. hlavny tah S - J :) Elektricke vedenia su tam tiez, len si predstav kolko elektriny potrebuje US Steel, pokial viem tak aj elektraren Vojany je na vychode, takze elektriny je dost. Cesty I. triedy su tam v rovnakom stave ako na zbytku Slovenska. Priemysel je v oblasti PO - KE urcite rozvinutejsi ako v oblasti ZA.
Jedinou a hlavnou nevyhodou je NEEXISTENCIA cestneho pripojenia na slovensku a europsku dialnicnu siet!
Ver tomu, ze keby KIA nebola Ziline, tak by bola v Kosiciach ak by tam bola v dosahu dialnica a podobne by to aj s dalsimi investormi.
Okrem toho by bola dialnicou ako bonus pokryta cela juzna a stredna cast Slovenska.
Stale hovoris, ze ak by nebola dialnica v okoli Ziliny tak je odsudeny ten kraj na stagnaciu, ale tymto odsudzujes na stagnaciu cely vychod! Nehnevaj sa, ale uprednostnit Zilinu, pred celym vychodnym slovenskom je jednoducho blbost.
A presadzovanie tejto blbosti nas teraz doviedlo do stavu, ked uz nie lepsie riesenie ako to dotiahnut do konca.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 13:29

PK: Železnica medzi ZV a KE je skutočne v kvalitnom stave. Nemám čo viac dodať.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sorgo » 11. Aug 2009 13:31

PK napísal:Jedinou a hlavnou nevyhodou je NEEXISTENCIA cestneho pripojenia na slovensku a europsku dialnicnu siet!


ze slovenska dianicna siet :D to je dobre...

keby sa takou "sietou" chytali ryby, tak ani nevieme ako chutia...
Obrázok používateľa
sorgo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 949
Obrázky: 19
Založený: 17. Okt 2005 14:20
Bydlisko: KE

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 13:39

Trasovanie dialnice Z-V mi sice pripada ako blbost a hneva ma, ale este viac ma hneva tych 5mld Sk ktore dala tato vlada rocne na dialnice od roku 2006 :D Mas pravdu, ze Slovensko je chudobna krajina a my sa tu musime bit o kost(kusky dialnic) ktore nam hodi vlada. Ak by isli na dialnice od roku 2006 normalne peniaze tak mame +40mld. Sk k dispozicii a D1 by uz mohla byt po PO hotova a mohlo sa makat na vylepseniach situacie ako R2, R7, Donovaly, D3, D1 po UA...
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 13:43

PK napísal:Jedinou a hlavnou nevyhodou je NEEXISTENCIA cestneho pripojenia na slovensku a europsku dialnicnu siet!


trošku si utrasme pojmy :arrow:

cestné napojenie SR má, aj na slovenské D/R aj na zahraničné (ČR, A, H)

A Slovensko má aj diaľničné napojenie na diaľnice v Európe ... akurát nie z východného Slovenska.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 13:44

Dialniciar napísal:PK: Železnica medzi ZV a KE je skutočne v kvalitnom stave. Nemám čo viac dodať.


Je tam pekny vyhlad na krajinu :)
Povedal si ze na vychode nie je v dobrom stave zeleznica, takze som oponovol, ze je a mal som na mysli severny tah ZA - PP - KE, okrem toho je tam dolezity S-J tah Polsko - Balkan a skoro som aj zabudol na sirokorozchodnu do Ruska :)
Zeleznice na vychode fakt nie su problem.
Jediny problem je neexistujuca dialnica.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 13:45

PK napísal:Trasovanie dialnice Z-V mi sice pripada ako blbost a hneva ma, ale este viac ma hneva tych 5mld Sk ktore dala tato vlada rocne na dialnice od roku 2006 :D Mas pravdu, ze Slovensko je chudobna krajina a my sa tu musime bit o kost(kusky dialnic) ktore nam hodi vlada. Ak by isli na dialnice od roku 2006 normalne peniaze tak mame +40mld. Sk k dispozicii a D1 by uz mohla byt po PO hotova a mohlo sa makat na vylepseniach situacie ako R2, R7, Donovaly, D3, D1 po UA...


Vláda dáva cca. 7 mld. SKK + rovnaká suma môže ísť z eurofondov. K tomu nálepky a vlastné príjmy NDS a spolu je to cca. 18 mld. SKK. Pokles oproti iným rokom je asi o 6 mld. SKK, t.j. nie +40 ale max. +18 mld. SKK.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod devil » 11. Aug 2009 14:39

Ale je sakra rozdiel ak firma z Kosic moze ratat so zasobovanim z BA za 3h, alebo sucasnych 5 az 7 podla pocasia, premavky, sviatkov, dovoleniek, dna v tyzdni, teploty, zrazok a pod...


presne tak, 200 km po ZA je super len je to stale mensia cast obyvatelov krajiny....potom sa netreba cudovat ze tu je 3. najvyssia nezamestnanost v ramci OECD a keby nebolo odislo nejakych 200.000 ludi prevazne zo stredu a vychodu tak by sme kandivali na prve miesto v statistike. k tym strojarskym tradiciám...investori prisli aj do hál skrachovanych zbrojarskych a inych firiem, nejake tradicie su druhorade. investori chodia aj do inych krajin ked si spravia infr. a nemusia mat ani tradicie. to porovnanie ma tiez pobavilo....to elektrina nie je problem, ze nie je zeleznica - ved prave, sever by svoju lepsiu zeleznicu mal viac vyuzivat. okrem toho juhom ide nejaky nepodstatny plynovod ktorym sa zasobuje zapadna europa....

nerobte tu z tych okresov problem...pri 10.000 intenzite na spisi ma byt rovno plny profil....to potom uz mohol byt po LC.....a zvysnych 150 km by uz mohlo byt tiez par poloprofilov a 1 rura sorosky. a vec by bol vyriesena.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 15:27

Dovolím si povedať, že D1 BA-ZA je podstata HDP na Slovensku, tak o čom ?
Rovnako sú to 4 kraje. Už len keď zrátame počet obyv. 4 krajov (BA, ZA, TN, TT) tak máme cez 2 mil. ľudí a kľudne môžeme pridať aj NR, lebo NR napojenie na D1 má.

A čo sa dá robiť ďalej s plynovodom ? Ha ? Aký priemysel okolo neho vybuduješ ? No to si ma zas pobavil ty ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 15:46

Dialniciar napísal:Dovolím si povedať, že D1 BA-ZA je podstata HDP na Slovensku, tak o čom ?
Rovnako sú to 4 kraje. Už len keď zrátame počet obyv. 4 krajov (BA, ZA, TN, TT) tak máme cez 2 mil. ľudí a kľudne môžeme pridať aj NR, lebo NR napojenie na D1 má.

A čo sa dá robiť ďalej s plynovodom ? Ha ? Aký priemysel okolo neho vybuduješ ? No to si ma zas pobavil ty ...


Dovolim si povedat, ze D1 PO - KE je podstata HDP na vychodnom slovensku...
.... Uz len ked zratam pocet obyv. SL, RV, SN a vychodnejsie tak mame cez 1 mil. ludi a kludne mozme pridat aj PP, RS, LC a okolie, lebo tiez na D1 pripojenie nemaju.

Oneskorenim pripojenia vychodu slovenska si stat sam sebe podkopava nohy. Kraj od TT po MT sa taky dolezity javi len ludom ktori su odtial, ver tomu, ze z Kosic, alebo Presova, alebo hociktoreho mesta na vychod, juhu to vyzera uplne inac.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 15:54

D1 PO-KE je samozrejme podstata HDP na vých. Slovensku, ... tak sme sa pobavili vzhľadom na súvislosti celoslovenského charakteru ... :-)

Čo sa týka faktu, že sa predlžuje diaľničné prepojenie západu a východu krajiny a pôsobí to negatívne na hospodársky rozvoj a znižovanie regionálnych rozdielov ... to všetci vieme a proti tomu ja nič nemám.

Tu nejde o dôležitosť z pohľadu ľudí ... to je práve lokálpatriotizmus (ala kaviarista ajeho Donovaly) a neznalosť vecí (Mesík svetová banka); v skutočnosti ide o dopravný inžiniering, trasovanie dopravných tepien, ich projektovanie, výstavba a financovanie ako aj následná kontrola. A o týchto veciach si dovolím povedať, že 90% užívateľov tohto fóra nemá ani len základné vedomosti ... mimo tých, že kadiaľ má tá D1 ísť a pod.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 15:59

Skusil som teraz hladat HDP okresov a nahodou som nasiel toto:
http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-sl ... locne.html

Pisu tam napr:
"Tvrdia, že vláda zanedbáva tento problém(zaostalost Vych. Slov.), a navrhli tri konkrétne projekty, ktoré majú pomôcť ho riešiť – výstavbu úseku Važec – Prešov, ktorý je súčasťou severného diaľničného ťahu D1. Rýchlostnou komunikáciou z Košíc po hranicu s Maďarskom by sa zasa celé východné Slovensko napojilo na európsku diaľničnú infraštruktúru."


Je to z roku 2004, vyse 5 rokov dozadu. Co sa odvtedy zmenilo? Takmer nic.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod sorgo » 11. Aug 2009 16:06

Dialniciar napísal:... A o týchto veciach si dovolím povedať, že 90% užívateľov tohto fóra nemá ani len základné vedomosti ... mimo tých, že kadiaľ má tá D1 ísť a pod.


tak zjavne dopravnym inzinierom chyba zdravy selsky rozum... kazdy normalny, kto sa pozrie na mapu terenu Slovenska, sa musi chytat za hlavu preco tahame dialnicu severom.

ziadne reci o intenzitach, priemysle, obsluhe uzemia a obyvatelstva nezakryju fakt, ze lejeme desiatky miliard do estakad a tunelov namiesto jednoducheho riesenia = vystavby na rovine.

dovolim si obmenit jeden stary vtip: Videli uz na ministerstve dopravy a v NDS reliefnu mapu Slovenska?

http://www.emporium.sk/Slovenska_republ ... 63634.html

stoji to len 20 EUR a usetrilo by to miliardy :)
Obrázok používateľa
sorgo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 949
Obrázky: 19
Založený: 17. Okt 2005 14:20
Bydlisko: KE

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 16:13

Čo sa zmenilo, ... nuž tak napr. sa otvoril 12 km úsek Važec-Mengusovce a prakticky je hotových aj ďalších 26 km úseku Mengusovce-Jánovce. A rovnako čo nevidieť sa sprevádzkuje 7 km Svinia-Prešov. Vo výstavbe sú úseky "pri Branisku", nehovoriac o tom. ... takže keď si prvé 3 úseky, tak ide o 45 km diaľnice D1, čo za 5 rokov je prírastok 9 km ročne pre PO kraj. A to je vzhľadom na celoslovenský priemer 1. miesto.

Čo sa týka R4 KE-H, tak v článku je to jasne napísané: "by sa napojilo" ... nuž a doriešila sa príprava a v 11/09 sa vyhlasuje tender na výstavbu, takže pokrok tu je.

A ešte sa k tomu prvému vrátim: 45 km je, ... zostalo Jánovce-Jablonov s 20 km, po Behárovce ďalších 9 km, a potom Fričovce-Svinia ďalších 11 km.

Takže na otázku čo sa zmenilo, je aj jasná odpoveď: postavilo sa viac ako 50% zostatku na D1 a v 2010 budú reálne zemné práce na R4 KE-H. A v PO kraji sa pohla Nábrežná komunikácia a R4 obchvat Svidníka.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 16:14

sorgo napísal:tak zjavne dopravnym inzinierom chyba zdravy selsky rozum... kazdy normalny, kto sa pozrie na mapu terenu Slovenska, sa musi chytat za hlavu preco tahame dialnicu severom.

ziadne reci o intenzitach, priemysle, obsluhe uzemia a obyvatelstva nezakryju fakt, ze lejeme desiatky miliard do estakad a tunelov namiesto jednoducheho riesenia = vystavby na rovine.

dovolim si obmenit jeden stary vtip: Videli uz na ministerstve dopravy a v NDS reliefnu mapu Slovenska?

http://www.emporium.sk/Slovenska_republ ... 63634.html

stoji to len 20 EUR a usetrilo by to miliardy :)


Už si normálne trápny, ...

Diaľnica sa nestavia podľa terénu, ale podľa potreby.

Chápem ťa že si nespokojný, vzhľadom na to, že si z Košíc.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 16:18

Pre mna ako pracujuceho a byvajuceho v Bratislave je Zilina a jej megalomanske napajanie na dialnicu len pozieracom penazi ktore by mohli ist na zlepsenie situacie v BA, ako D4, tunel popod karpaty...
A pre mna ako rodeneho vychodniara je Zilina len pozieracom penazi ktore by mohli ist na najjednoduchsie napojenie vychodu na dialnicnu siet.

Ako pozeram aj z jedneho pohlad aj z druheho, budovanie dialnice severom cez Zilinu bolo najvacsim omylom Slovenska. (snad po vladach Meciara a Fica... :D )
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 16:19

Lebo vlastne podľa sorga je vôbec záhadou, prečo Slováci bývajú v tých horách a lesoch ? Prečo sa tam stavala v minulosti železnica a prečo sa tam ťahal strojársky a elektrotechnický priemysel ?

Prečo si tam ľudia viac zamorili vzduch ? Prečo tam vrazili peniaze do Vážskej kaskády a prečo sa tam stavali hydroelektrárne ?

Prečo sa tam dnes každý "trepe" cez to Strečno, keď sú aj iné prázdnejšie cesty a cestičky ? Prečo :?:

Čudujem sa niekedy tým argumentom o reliéfe a teréne, ... hold je to na Slovensku tak. 60% územia SR sú pohoria a lesy. A tak sa tomu terénu nedá vyhnúť. :idea: Normálny človek to pochopí.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 16:21

PK napísal:Pre mna ako pracujuceho a byvajuceho v Bratislave je Zilina a jej megalomanske napajanie na dialnicu len pozieracom penazi ktore by mohli ist na zlepsenie situacie v BA, ako D4, tunel popod karpaty...
A pre mna ako rodeneho vychodniara je Zilina len pozieracom penazi ktore by mohli ist na najjednoduchsie napojenie vychodu na dialnicnu siet.

Ako pozeram aj z jedneho pohlad aj z druheho, budovanie dialnice severom cez Zilinu bolo najvacsim omylom Slovenska. (snad po vladach Meciara a Fica... :D )


No vidíš a pritom 9 km tunel Karpaty bude požieračom peňazí pre ľudí z Michaloviec, Humenného či Šiah.

Našťastie tak ako to vidíš ty a pár tvojich kamarátov tu na fóre, tak výstavbu a trasovanie D1 nevidí žiadny odborník. Ostatné je mi "ukradnuté".
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 16:32

Dialniciar napísal:Čo sa zmenilo, ... nuž tak napr. sa otvoril 12 km úsek Važec-Mengusovce a prakticky je hotových aj ďalších 26 km úseku Mengusovce-Jánovce. A rovnako čo nevidieť sa sprevádzkuje 7 km Svinia-Prešov. Vo výstavbe sú úseky "pri Branisku", nehovoriac o tom. ... takže keď si prvé 3 úseky, tak ide o 45 km diaľnice D1, čo za 5 rokov je prírastok 9 km ročne pre PO kraj. A to je vzhľadom na celoslovenský priemer 1. miesto.



Pred 5 rokmi mi trvala cesta BA - SB 4:45 hodin, teraz 4:30, zlepsenie prakticky len kvoli obchvatu Popradu.
Pred 5 rokmi mi trvala cesta BA - KE juhom 5h, teraz tiez tolko. Zlepsenia vyvazuje spomalenie premavky novym zakonom.
Jedine co podla mna subjektivne zlepsilo dostupnost vychodu je obchvat Popradu, obchvat Novej Bane a Branisko.
Inac na vsetkych trasach zostali najhorsie bodove zavady.
Strecno, Donovaly, Povazska Bystrica, Hlinik nad Hronom, Ruzomberok, cela R2 od ZV po KE.
Takze z mojho pohladu sa toho za 5 rokov prakticky nic nezmenilo. Len sa dalej stale rozprava, ze jedina trasa je Visnove a tunely okolo RK a ze na to nemame peniaze.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 16:35

PK napísal:Pred 5 rokmi mi trvala cesta BA - SB 4:45 hodin, teraz 4:30, zlepsenie prakticky len kvoli obchvatu Popradu.
Pred 5 rokmi mi trvala cesta BA - KE juhom 5h, teraz tiez tolko. Zlepsenia vyvazuje spomalenie premavky novym zakonom.
Jedine co podla mna subjektivne zlepsilo dostupnost vychodu je obchvat Popradu, obchvat Novej Bane a Branisko.
Inac na vsetkych trasach zostali najhorsie bodove zavady.
Strecno, Donovaly, Povazska Bystrica, Hlinik nad Hronom, Ruzomberok, cela R2 od ZV po KE.
Takze z mojho pohladu sa toho za 5 rokov prakticky nic nezmenilo. Len sa dalej stale rozprava, ze jedina trasa je Visnove a tunely okolo RK a ze na to nemame peniaze.


SB ako Sabinov :?: :roll:

PK: zavádzaš a odbáčaš ... našiel si článok a povedal si jasne: diaľnica Važec-Prešov a Košice-Maďarsko. Reagoval som na to, nie na celé Slovensko a navyše na to už reakcie máš.

Buď aspoň trošku serióznym. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 16:39

Dialniciar napísal:Našťastie tak ako to vidíš ty a pár tvojich kamarátov tu na fóre, tak výstavbu a trasovanie D1 nevidí žiadny odborník. Ostatné je mi "ukradnuté".


No o "odbornikoch" sme sa tu uz bavili, potom to tu aj tak vyzera, ze za 8 rokov co casto chodim BA - vychod a preinvestovanych XXX mld. Sk je celkovy efekt prinosu pre vychodne slovensko prakticky NULA.
Este aj ta KIA ktora naletela, ze bude dialnica v 2006 v Ziline ju doteraz nema...
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 16:51

PK napísal:
Dialniciar napísal:Našťastie tak ako to vidíš ty a pár tvojich kamarátov tu na fóre, tak výstavbu a trasovanie D1 nevidí žiadny odborník. Ostatné je mi "ukradnuté".


No o "odbornikoch" sme sa tu uz bavili, potom to tu aj tak vyzera, ze za 8 rokov co casto chodim BA - vychod a preinvestovanych XXX mld. Sk je celkovy efekt prinosu pre vychodne slovensko prakticky NULA.
Este aj ta KIA ktora naletela, ze bude dialnica v 2006 v Ziline ju doteraz nema...
Ale to nie je chyba a vina odborníkov, ale politikov.

A to sa netýka len diaľnic, ale hlavne školstva a zdravotníctva.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod PK » 11. Aug 2009 16:57

Dialniciar napísal:SB ako Sabinov :?: :roll:

PK: zavádzaš a odbáčaš ... našiel si článok a povedal si jasne: diaľnica Važec-Prešov a Košice-Maďarsko. Reagoval som na to, nie na celé Slovensko a navyše na to už reakcie máš.

Buď aspoň trošku serióznym. :wink:


No asi si nevies dat dokopy, ze tu ide o cele vychodne slovensko od SL, SN, RV na vychod. Ktore prichadza o peniaze a buducnost pre neefektivny navrh dialnic. Porovnal som realne casy ciest ktore poznam takmer naspamat a mam prechodene. Tieto cesty pokryvaju prakticky vsetky moznosti ako sa dostat na vychodne slovensko a tam sa realne nezmenilo skoro nic.
Ked sa budem vediet dostat z BA do Kosic co je vzdusnou ciarou 330km, alebo do Presova co je tiez tolko, za 2,5 hodiny, co by mala byt realita po dialnici, potom uznam, ze je vychod slovenska napojeny. Ak sa cas cestovania bude priblizovat tej hodnote tak uznam, ze sa spravil pokrok.
PK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 17:03

Nie že ja si neviem dať dokopy ... :x

PK napísal:Skusil som teraz hladat HDP okresov a nahodou som nasiel toto:
http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-sl ... locne.html

Pisu tam napr:
"Tvrdia, že vláda zanedbáva tento problém(zaostalost Vych. Slov.), a navrhli tri konkrétne projekty, ktoré majú pomôcť ho riešiť – výstavbu úseku Važec – Prešov, ktorý je súčasťou severného diaľničného ťahu D1. Rýchlostnou komunikáciou z Košíc po hranicu s Maďarskom by sa zasa celé východné Slovensko napojilo na európsku diaľničnú infraštruktúru."


Je to z roku 2004, vyse 5 rokov dozadu. Co sa odvtedy zmenilo? Takmer nic.


Toto si uviedol ako prvé ... nie cestovanie kdesi od Bratislavy, ale samotné vých. Slovensko a následne si nechal cielene 2 riešenia ... pýtal si sa čo sa zmenilo a ja ti hovorím, že z 80 km prakticky 45 km existuje alebo je tesne pred otvorením a ďalších 5 km sa stavia. :!:

Viac už nemám s tebou čo riešiť, lebo znovu len zavádzaš. :wink:

Pre mňa si človek, ktorý ako riešenie pre 202 cm človeka, ktorý musí prechádzať denne desiatimi dverami s výškou 190 cm a jednou 15 m chodbou vysokou 170 cm, ktorý zavelí, že pre toho človeka bude lepšie, keď sa najprv upravia zárubne na tých 10 dverách a bude mu lepšie. ... Pritom pre neho je oveľa lepšie aby sa 10x na 1s zohol, ako aby chodil denne stále skrčený miestami, ktoré treba len zvýšiť. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Aug 2009 17:05

Mimo toho, aj keď bude R4 KE-H hotová tak po Miškolc diaľnica neexistuje. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.