Dialniciar napísal:On ten priemysel by nedošiel na územie ZV-KE, lebo tam chýbajú aj riadne elektrické vedenia, poriadna železnica, málo ciest I. triedy a pomaly sa rozsýpajúce cesty II. a III. triedy.
Ty si asi nebol na vychode ze? Zeleznice su tam v takom stave ako na ostatnom Slovensku, dokonca aj elektrifikovane, napr. hlavny tah S - J Elektricke vedenia su tam tiez, len si predstav kolko elektriny potrebuje US Steel, pokial viem tak aj elektraren Vojany je na vychode, takze elektriny je dost. Cesty I. triedy su tam v rovnakom stave ako na zbytku Slovenska. Priemysel je v oblasti PO - KE urcite rozvinutejsi ako v oblasti ZA.
Jedinou a hlavnou nevyhodou je NEEXISTENCIA cestneho pripojenia na slovensku a europsku dialnicnu siet!
Ver tomu, ze keby KIA nebola Ziline, tak by bola v Kosiciach ak by tam bola v dosahu dialnica a podobne by to aj s dalsimi investormi.
Okrem toho by bola dialnicou ako bonus pokryta cela juzna a stredna cast Slovenska.
Stale hovoris, ze ak by nebola dialnica v okoli Ziliny tak je odsudeny ten kraj na stagnaciu, ale tymto odsudzujes na stagnaciu cely vychod! Nehnevaj sa, ale uprednostnit Zilinu, pred celym vychodnym slovenskom je jednoducho blbost.
A presadzovanie tejto blbosti nas teraz doviedlo do stavu, ked uz nie lepsie riesenie ako to dotiahnut do konca.