Moderátor: Moderátori
v tretej vete si poprel tvrdenie druhej vety .Trocha objektivity by nezaškodilo. V prípade D3 sa stavia paralelne k I/11 pre násobne väčšiu intenzitu, tak vykrikuješ ake je to megalomanstvo. Tu je toto iste len pre nizsiu intenzitu a lacnejšie. To s tou dvojkou si ako myslel? Vies sa pozriet na mapu? Tento usek je jeden z najmenej potrebnych usekov. Skor treba D1 Dargov-Pozdišovce-Michalovce a R2 Šaca-Moldava-Včeláre, Tomášovce-RS-Figa, ktore viac pomozu RR, vyriesia bodove zavady a su tam vacsie intenzity, kym cena je porovnatelna.
cize 300 km (100 km NR-ZH a 200 km ZV-KE) sme mohli mat za 3 mld.
Mozes mi vysvetlit ako konkretne?v tretej vete si poprel tvrdenie druhej vety .
skor je to myslene tak ze toto je typicky usek R2 s cenou okolo 10 mil za km este aj dnes nieto pred 10 rokmi. cize 300 km (100 km NR-ZH a 200 km ZV-KE) sme mohli mat za 3 mld. + pol mld. navyse kvoli soroske, krivanskym estakadam a pripadnym vymyslenym tunelom pri zvolene ci plesivci, nemuselo byt PPP. intenzity by uz boli tiez niekde uplne inde. oproti tomu D1 bude stat v konecnom dosledku min. 5 mld. co uz dnes nabeton vieme
k tomu D3 za 1,5 mld. eur ktora mohla byt lacnejsia min. o 500 mega len tym ze by neviedla do polska a scasti by sa vyuzila sucasna cesta.
ja viem ze sa opakujem ale opakovanie je matka mudrosti a tato tema je tu preto.
ja viem. som len naznacil sirsie suvislosti.Toto som ja nepoprel, ja píšem len, že sú podobne lacné úseky, ktoré sú omnoho potrebnejšie. Nedá sa argumentovať, že "je to lacné,tak to treba stavať".
DrX má striktny nazor, ze D3 sa ma stavat ako druhy profil I/11, mysli si, ze D3 je megalomanska. Potom k danemu useku napisal, ze je velmi lacny a mal by sa stavat. Ja som napisal, ze bolo by dobre mat rovnaky meter a ked pre Kysuce netreba D3 lebo I/11 ide mimo dedin, takisto netreba ani dany usek R2, lebo I/16 ide mimo obci. To, ze D3 je nasobne drahsie, je priblizne vyvazene nasobne vyssimi intenzitami na D3 (okrem toho D3 riesi bodovu zavadu). Ked je intenzita 7.000 mimo obci, tak urcite netreba stavat R-ku. Tento usek je fakt asi najmenej potrebny z juznej R2. (To sa uz opakujem, ale predsa opakovanie je matka mudrosti )no mozno som sa zle vyjadril, ale napisal si "Tu je toto iste len pre nizsiu intenzitu a lacnejšie.". no tak ked je nizsia cena (vyrazne) a ked....I/11 ma paralelku a tu vidim len nejaku miestnu komunikaciu pre terenaky a traktory, tak to to iste nie je. btw. skromne sa pytam ked je nizsia intenzita tak netreba ziadna paralelka ?
DrX napísal:MuelMI napísal:DrX má striktny nazor, ze D3 sa ma stavat ako druhy profil I/11, mysli si, ze D3 je megalomanska.
Najradsej mam dristalov, ktori mne vkladaju do ust co som nikdy nenapisal, a potom s tym "bojuju" a "vyvracaju moje tvrdenia", ktore su ale vyplodmi len ich chorych hlaviciek. Taki sa tu vyskytuju opakovane, a tento MuelMI je exemplarny priklad. Ukaz mi, kde som ja napisal, ze "D3 sa ma stavat ako druhy profil I/11". A potom prestan plieskat sprostosti.
devil napísal:MuelMI, pre neho intenzity nie su argument. vsak to uz napisal x-krat.
Ak by mi niekto zmazal príspevok, tak by som sa aspoň ospravedlnil, alebo by som aspoň bol ticho. Určite by som sa k nemu nehlásil verejne. Ale čo už. Ja som rád, že príspevok ostal citovaný, aspoň si ľudia urobia na teba (lepšie) názor. Nazval si ma usvedcenym klamárom. A potom si si išiel svoje, úplne od veci. Ja som nikde nepoprel tieto veci.Vidim, ze *** ceznori su nejaki nedosledni: prispevok mi vymazali, ale nejakym omylom ho nechali ocitovany v reakcii usvedceneho klamara MuelMI. Treba ich poslat na doucovanie k Putinovi, u Slotu s Kotlebom nemaju dost dobrych cisticov .
A pre tych, co chcu dalej opakovat a reagovat to, co ja tvrdim, to rad este raz zopakujem: DIALNICE NA SK SA MALI STAVAT PODLA PRAVIDLA 60:40 (D1 VS R1+R2) AKO SA DOHODLO ZA DZURINDU A VYCHOD-ZAPAD SK BY BOLI UZ 10 ROKOV SPOJENE, NA R2 BY NIKDE NEBOLI INTENZITY 7000AUT/DEN A SLOVENSKO BY NEBOLO BANANOVOU REPULIKOU S JEDNYMI Z NAJVACSICH REGIONALNYCH ROZDIELOV V EU, KTOREHO DOPRAVNU OBSLUZNOST MUSIA ZABEZPECOVAT SUSEDNE KRAJINY. D3 A INE SPOJENIA DO ZAHRANICIA (D4, D2) V NORMALNEJ KRAJINE NEMOZU BYT PRIORITOU PRED PREPOJENIM REGIONOV VNUTRI KRAJINY.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.