fh napísal:D1 po dostavaní bude diaľnica s ďaleko najväčšou obslužnosťou , ostané sú doplnkom toho čo nepokrýva.
Potom sa D1 mala postavit ako okruh Slovenska, to by uz len mala obsluznost, ze? Najlepsie cik cakom aby pokryla co najviac.
Moderátor: Moderátori
fh napísal:D1 po dostavaní bude diaľnica s ďaleko najväčšou obslužnosťou , ostané sú doplnkom toho čo nepokrýva.
nevo83 napísal:Jano1: Prepac ale cakal som od toho ,,predlzenia,, nieco ine a obrovske..
este som nikde nevidel zeby sa na obchvate ,, velkej aglomeracie,, nieco skratilo, Cize obchvat Ba, KE, ZV, ZA, NR atd. neberem ako predlzenie, vid Obchvat BUDAPESTI cca +70km. Ak by si mi napisal ze LC-RS bude v mega obluku napr.+25km tak Ti napisem ze mas pravdu.
DrX napísal:Svata prostoto. Statistika nepopusti, ale len pre tych, ktori ju vedia pouzivat. A ty to zjavne nevies. Resp., vyberas si to co ti vyhovuje. A ked nevies pochopit, ze R1+R2 (spolu s existujucimi usekmi D1 BA-Trnava a KE-PO) obsluzi Presov lepsie ako D1 obsluzi Kosice, tak fakt zbytocne sa dalej rozpisovat.
devil napísal:v podstate nesuhlasim s nicim. nie je pravda ze ciste kvoli 2x2 su menej bezpecne krizovatky. uzka neprehladna X pre 1+1 je horsia ako siroka prehladna pre 2+2.... nejaky ten semafor je mozne akceptovat, ked ich je vela tak to uz pripomina mesto.
fh napísal:PK diaľnice sa nestavajú preto aby to mal východňar blízko na týždňovky do Bratislavy alebo Prahy. Píšeš len zo svojho sebeckého hľadiska, to je to isté ako magori na traktoroch blokovali Starý most a električky kôli ich sebeckosti nemohli jazdiť. Choďte s tým už do prdele, nie ste tu iba vy čo platíte dane !!!
Toto sa uz potvrdzuje, napriklad tym, ze R1 je za Trnavou viac zatazena o 46% ako D1.
Diaľnica bola dostavaná, až v roku 2009. KIA mala zámer v tomto regióne mať aj ďalší závod a ten aj postavili v Nošoviciach. Takže aj preto Žilina.
PK diaľnice sa nestavajú preto aby to mal východňar blízko na týždňovky do Bratislavy alebo Prahy. Píšeš len zo svojho sebeckého hľadiska, to je to isté ako magori na traktoroch blokovali Starý most a električky kôli ich sebeckosti nemohli jazdiť. Choďte s tým už do prdele, nie ste tu iba vy čo platíte dane !!!
Asi tam to dobré polnohospodarstvo nefunguje, nevedia to súdruhovia robiť. Paprika a paradajky nepotrebujú voziť po rýchlostnej ceste.
Dialnice sa stavaju len preto aby spojili rychlostne vzdialene ciele.
Prave ten najvacsi rozdiel je "neprehladna" a "siroka prehladna". Pre intenzity do 10 tisic je prehladna 1+1 pomerne bez problemov. Urovnove krizovatky na 2+2 zvlast mimo obci pri vyssich intenzitach (nad 20 tisic) su mimoriadne nebezpecne. Este horsie nez semafory na 2+2 su priechody pre chodcov, ak su tam vyssie intenzity(nad 20 tisic), tak je to o zivot.
Poliaci mohutne stavaju dialnice, ale tie ich 2+2 by som za pozitivny priklad nedaval.
Poliaci maju 10.7 krat vyssi pocet mrtvych na cestach nez na Slovensku, ale len 7 nasobny pocet obyvatelov, cize 1.53 nasobnu umrtnost na cestach na pocet obyvatelov.
https://auto.sme.sk/c/20387801/eu-za-mi ... obeti.html
Jano1 napísal:Toto sa uz potvrdzuje, napriklad tym, ze R1 je za Trnavou viac zatazena o 46% ako D1.
To Ti neprekaza argumentovat niekolko km usekom, kde je na R1 zaujimava intenzita kvoli lokalke na par km useku? A 46% oproti comu? Oproti useku, ktory si len tak vyberies? Tak ja si vyberam z klobuka R1 pri Tekovskych Nemciach 14528 v./24h oproti useku D1 pri NM 28168 v./24h a co je vysledkom:
D1 ma vyssiu intenzitu o 94% nez R1. Si spokojny s takouto statistikou?
devil napísal:Diaľnica bola dostavaná, až v roku 2009. KIA mala zámer v tomto regióne mať aj ďalší závod a ten aj postavili v Nošoviciach. Takže aj preto Žilina.
ziadne napojenie na nosovice sa do zmluvy nedalo. este ju modri sudruhovia aj oklamali lebo slubili D1 do 2006 co sa nedalo splnit. pre ZA vsetko....PK diaľnice sa nestavajú preto aby to mal východňar blízko na týždňovky do Bratislavy alebo Prahy. Píšeš len zo svojho sebeckého hľadiska, to je to isté ako magori na traktoroch blokovali Starý most a električky kôli ich sebeckosti nemohli jazdiť. Choďte s tým už do prdele, nie ste tu iba vy čo platíte dane !!!
cize ten kto ide 400 km stoji na pieskoch je tiez sebec zato *** nastahovany do bernolakova musi chodit autom tych svojich 20 km a je to OK. lebo on je tam "doma"....
.
Jano1 napísal:DrX napísal:Svata prostoto. Statistika nepopusti, ale len pre tych, ktori ju vedia pouzivat. A ty to zjavne nevies. Resp., vyberas si to co ti vyhovuje. A ked nevies pochopit, ze R1+R2 (spolu s existujucimi usekmi D1 BA-Trnava a KE-PO) obsluzi Presov lepsie ako D1 obsluzi Kosice, tak fakt zbytocne sa dalej rozpisovat.
To mi stale unika, preco R1+R2 lepsie obsluzi PO na trase do BA ako D1, ked je to v sucasnosti o 24 km kratsie po D1 a dostavanim D1 sa to dostane na uroven 40 km, po dostavani R2 sa to este zvysi.
Jano1 napísal:Toto sa uz potvrdzuje, napriklad tym, ze R1 je za Trnavou viac zatazena o 46% ako D1.
To Ti neprekaza argumentovat niekolko km usekom, kde je na R1 zaujimava intenzita kvoli lokalke na par km useku? A 46% oproti comu? Oproti useku, ktory si len tak vyberies? Tak ja si vyberam z klobuka R1 pri Tekovskych Nemciach 14528 v./24h oproti useku D1 pri NM 28168 v./24h a co je vysledkom:
D1 ma vyssiu intenzitu o 94% nez R1. Si spokojny s takouto statistikou?
PK napísal:Jano1 napísal:Toto sa uz potvrdzuje, napriklad tym, ze R1 je za Trnavou viac zatazena o 46% ako D1.
To Ti neprekaza argumentovat niekolko km usekom, kde je na R1 zaujimava intenzita kvoli lokalke na par km useku? A 46% oproti comu? Oproti useku, ktory si len tak vyberies? Tak ja si vyberam z klobuka R1 pri Tekovskych Nemciach 14528 v./24h oproti useku D1 pri NM 28168 v./24h a co je vysledkom:
D1 ma vyssiu intenzitu o 94% nez R1. Si spokojny s takouto statistikou?
Nie Jano1, toto nebolo z klobuka, je to presne miesto kde konci spolocna D1 pre D1 a R1 a deli sa. Kde primarne vidno, ze D1 je a bude menej zatazena ako R1.
Zato ty si vybral dva useky z ktorych je jeden postaveny 20 rokov a druhy 7 rokov. Pritom rychlostne cesty a dialnice na seba pritahuju investicie a synergicky osobnu premavku s odstupom 10+ rokov od postavenia. Pockaj az prvy usek bude postaveny 30, druhy 17 rokov a potom uvidis.
devil napísal:to ale nemas dokazane ze je to kvoli cestam 2+2. cesty 2+2 maju viac nehod aj preto lebo tam jazdi viac aut. na frekventovanej krizovatke treba MUK to ja nespochybnujem. ale 20.000 aut za den na 2+2 nie je vela a prehladna krizovatka s nejakou cestou III.- tr. mi vobec nepripada nebezpecna. v kolonach kde sa ide krokom tiez nehrozia tazke havarie.... ked niekto nerespektuje prednost v jazde nema vlastnit vodicak, to sa snad nebudeme hadat.... celne zrazky na 2+2 zrazky ako C11,5 ale nemas.
Vlados napísal:pre mňa osobne je dôležitejšia R1+R2 a Slovensko ako celkom D1.
nezníži, ale ani nezvýši pri ZnH, ZV či BB.
na rovine sa majú pestovať plodiny a nie stavať plechové búdy (PSA, JLR atď.)
jasné, Kysuce, Orava, Zamagurie, Šariš... pokrývajú poľské cestičky.
pre mňa osobne je dôležitejšia R1+R2 a Slovensko ako celkom D1.
nezníži, ale ani nezvýši pri ZnH, ZV či BB.
na rovine sa majú pestovať plodiny a nie stavať plechové búdy (PSA, JLR atď.)
jasné, Kysuce, Orava, Zamagurie, Šariš... pokrývajú poľské cestičky.
Čo sa týka Nosovic nájdi kde som tvrdil že bolo spojenie v zmluve. Závod stojí napriek neexistencii diaľničného spojenia, mantra diaľnic teda neplatí. Žilina doteraz nie je poriesena, diaľnica D1 končí v Hricove a máme rok 2018. Je len zbytočná D3 cez priehradu.
devil napísal:a kedze D3 v zmluve nebola tazko ma niekto presvedci o opaku.
devil napísal:samozrejme ze to robia len tu bolo treba "dokazat" ze poliaci nie su az tak vpred, 2+2 na Sk sa prilis nerobili ani nerobia urcite preto lebo su zle a nebezpecne.
na uzsej ceste je mensia pravdepodobnost ze si taketo nieco dovolia, presne o tom to je.
poloprofil na R2 treba len na 2-3 usekoch kde aj R11,5 je radikalne zlepsenie oproti 6metrovej klukatej ceste. zvysok pockat na intenzity aspon take ako pri stavbe D1...
zvýši medzi TT-NR, ale nezvýši medzi NR-BB. to si ako ten inteligent Andrásy mal prísť aj bez nápovedy...
A čo sa týka hnojarov, dotácie by mali plošne zrušiť, aj tak sa len rozkrádajú. A tí čo neukradli akebo nestihli, plačú že majú málo. Postavené na hlavu.
A presviedča ťa niekto o opaku? Vymyslis si nejaké tvrdenie ktoré tu nikto nenapísal a bojujes proti nemu.
devil napísal:A čo sa týka hnojarov, dotácie by mali plošne zrušiť, aj tak sa len rozkrádajú. A tí čo neukradli alebo nestihli, plačú že majú málo. Postavené na hlavu.
cely vyspely svet dotuje, priamo aj nepriamo, a dotuje sa aj strojarstvo len nie tak okato. len modri sudruhovia a ich kamarati co ziju v centre BA a chcu odtial vsetko riadit to prilis nechapu.A presviedča ťa niekto o opaku? Vymyslis si nejaké tvrdenie ktoré tu nikto nenapísal a bojujes proti nemu.
Diaľnica bola dostavaná, až v roku 2009. KIA mala zámer v tomto regióne mať aj ďalší závod a ten aj postavili v Nošoviciach. Takže aj preto Žilina.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 47 hostí.