Vlados napísal:... veď najvačšiu eko. záťaž robia kamióny ...
Na to si ako prišiel?
Moderátor: Moderátori
Vlados napísal:vladi87 napísal:Vlados napísal:... veď najvačšiu eko. záťaž robia kamióny ...
Na to si ako prišiel?
vyššia hmotnosť -> vyššia spotreba vozidla
aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12606
ze by konecne nieco rozumneho aj od EU ? a zoficialnenei stavu, ze je to aj tak len Rka ?
mohli by celu D3 urobit radsej R5 t.j. komplet v RC parametroch ..
lubos napísal:aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12606
ze by konecne nieco rozumneho aj od EU ? a zoficialnenei stavu, ze je to aj tak len Rka ?
mohli by celu D3 urobit radsej R5 t.j. komplet v RC parametroch ..
Či to bude D3 alebo R5, je snáď jedno, no dúfam, že to bude stavané od ZA aspoň po MÚK Svrčinovec v plnom profile, pretože tá premávka je tam už dosť vysoká, kamiónov tam jazdí pomerne dosť.
asi si neni tunajsi??ze?treba si najskor vyskudat cestu cez vranie a potom by si si uz nemohol dovolit napisat to co si napisal!lubos napísal:Pozerám sa do mapy a v okolí KNM vidím že je paralelná komunikácia takmer všade, ku ceste 1/11, ktorej časť (alebo možno celá, neviem) by sa mohla využiť ako jeden polprofil štvorprúdovky. Ak by teda ako paralelná komunikácia mohla byť vyžívaná trasa zo ZA cez obce Vranie, Rudinka, Rudina do KNM. Jediný úsek, kde nevidím paralelnú cestu je medzi KNM a Kys. Lieskovcom, tam by sa asi musela jedna alebo druhá komunikácia dobudovať.
mauutinko napísal: asi si neni tunajsi??ze?treba si najskor vyskudat cestu cez vranie a potom by si si uz nemohol dovolit napisat to co si napisal!
mauutinko napísal: asi si neni tunajsi??ze?treba si najskor vyskudat cestu cez vranie a potom by si si uz nemohol dovolit napisat to co si napisal!
Andrej napísal:mauutinko napísal: asi si neni tunajsi??ze?treba si najskor vyskudat cestu cez vranie a potom by si si uz nemohol dovolit napisat to co si napisal!
Hm, tie cesty poznam len minimalne, ale ked si to porovnam s paralelnou trasou k R1 popri Hrone, tak to tu vyjde stale lepsie. Navyse nikde nie je napisane, ze by sa dana trasa nemohla popri tom upravit.
Btw, kade jazdil tranzit, kym nebola vybudovana sucasna cesta v parametroch 1/2 R (vystavba tusim 1981-84) ?
aquila napísal:presne ... voobec nic by sa nedialo, keby sa aj D3 stavala systemom ako R1 okolo zarnovice ...
johhan napísal:aquila napísal:presne ... voobec nic by sa nedialo, keby sa aj D3 stavala systemom ako R1 okolo zarnovice ...
to nie je také jednoduché .. na tú trasu existovala už niekoľko rokov stavebná uzávera ešte za komunistov a nebola projektovaná ako teraz ale povrchovo prieťahmi obcí - terajšie tunely dú len daňou na nové normy
i15 napísal:johhan napísal:to nie je také jednoduché .. na tú trasu existovala už niekoľko rokov stavebná uzávera ešte za komunistov a nebola projektovaná ako teraz ale povrchovo prieťahmi obcí - terajšie tunely dú len daňou na nové normy
tomu celkom nerozumiem, to je _problem_ , ze tu bola stavebna uzavera a ze existovali projekty na povrchove riesenie trasy D3?
Andrej napísal:i15 napísal:johhan napísal:to nie je také jednoduché .. na tú trasu existovala už niekoľko rokov stavebná uzávera ešte za komunistov a nebola projektovaná ako teraz ale povrchovo prieťahmi obcí - terajšie tunely dú len daňou na nové normy
tomu celkom nerozumiem, to je _problem_ , ze tu bola stavebna uzavera a ze existovali projekty na povrchove riesenie trasy D3?
Toto by ma tiez zaujimalo. Povodna trasa D3 bola snad uplne ina ako teraz? Myslel som, ze rozne trasovanie je len v okoli Ziliny (Rajecky variant + vychodny obchvat ZA), KNM (tunel) a Oscadnice (Oscadnicky variant).
Keby bola cela D3 (vratane useku ZA-CA) stavana ako R, bolo by to snad jednoduchsie?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 27 hostí.