Moderátor: Moderátori
Dy napísal:Tak som pozeral v správach, že v meste PB je niekoľko desiatok nových autobusov do verejnej dopravy v meste, všetky nové autobusy sú červenej farby, náklady boli ak si dobre pamätám 170 mil. SKK. Vie niekto podrobnosti tohto financovania ???
Keď už nič iné, tak aspoň lepšia verejná doprava. Až 95% starých autobusov ide rovno do šrotu, karosy, ktoré slúžili 20 rokov v meste už jednoducho doslúžili.
Koksolam napísal:Dy napísal:Tak som pozeral v správach, že v meste PB je niekoľko desiatok nových autobusov do verejnej dopravy v meste, všetky nové autobusy sú červenej farby, náklady boli ak si dobre pamätám 170 mil. SKK. Vie niekto podrobnosti tohto financovania ???
Keď už nič iné, tak aspoň lepšia verejná doprava. Až 95% starých autobusov ide rovno do šrotu, karosy, ktoré slúžili 20 rokov v meste už jednoducho doslúžili.
Nefinancovalo sa to nahodou s kompenzacii mestu za estakadu???
Ludo napísal:Tu nájdete Koncept Územného plánu mesta Považská Bystrica :
http://www.povazska-bystrica.sk/koncept-upn.phtml?id3=15415&id2=0
Dy napísal:Presne o tomto to je: nie je diaľnica, doprava už sa nedá inak presmerovať, tak treba začať obmedzovať ľudí, aby samotné autá mali prednosť čo najväčšiu. Ale aj o tomto to je: zdržovanie výstavby z rôznych dôvodov a to vždy budú pociťovať hlavne ľudia danej lokality, prečo by tu mali trpieť šoféri z celej krajiny
aquila napísal:mcmillan, problem je, ze v roku 1996 variant V1 cez tunely orlove/zdiar nechcelo ani mesto a statu to len a len vyhovovalo.
variant V7 mesto aktivne zmarilo povolenim vystavby tesca v priestore kde mal byt severny portal tunela.
tazke tak stoji otazka
Pozorovatel napísal:JoHnZ napísal:Pozorovatel: Odpocitaj sumu vyvolanych investicii na D1 lebo pan primator tam udajne zaratal aj tie
To máš pravdu a on to aj povedal, že s tým ráta, celkom som sa pousmial.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 75 hostí.