Moderátor: Moderátori
Ty by si sa mal dať liečiť. ... tranzit nezmizne odniekiaľ, kde sú VŠ, veľké a stredne veľké mestá a priemysel.DrX napísal:Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme.
DrX napísal:Furt mi nejde do hlavy, ako ti hlupi rakusaci a svajciari z hornatych krajin postavili dialnice najprv po rovnie
Dialniciar napísal:Pritom je to veľmi jednoduché. Bez obsluhy územia a ďalších sprostostí:
D1 BA-ZA-KE
R1 TT-BB
S týmto sa v pohode dá odstrániť dopravný problém na Považí, zlepší sa priechodnosť mnohých horských ciest a napojí sa všetkých 7 krajských miest na hlavné mesto. Náklady v r. 1995 predstavovali asi 150 mld. SKK. Dnes je to menej. Takže pokrok tu je. A keby sa nestavali žiadne iné úseky, je to ešte výrazne menej.
Dialniciar napísal:Čo sa týka prírastkov obyvateľov, tak nedominuje na 1. mieste východné Slovensko, ale skutočne Orava a predstavte si, ale stavia sa tam už 2 obchvat na R3.
Dialniciar napísal:... DrX, devil, sorgo a pár ďalších nespokojných s časovým určovaním výstavby úsekov diaľničnej siete: vám keď nesedia štatistiky, tak si ich upravíte. Keď už neviete ako ďalej, odbočíte od témy. ... Našťastie pre ostatných a je nás tu drtivá väčšina, hoci sa už minimum vyjadruje, lebo to tu v tých desiatkach strán je dávno popísané ... D1 sa stavia veselo ďalej. A dokonca aj PPP 1 a PPP 2 ovplyvnia stav ďalší rok: na juhu bude vo výstavbe 70 km R1, na severe 89 km D1.
Dialniciar napísal:A je len logické, že ani po dostavbe D1 sa nepresunie ťah BA-KE v čistom vyjadrení na D1 ... vzhľadom na fakt umiestnenia hlavného mesta a priemyslu na Slovensko.
Dialniciar napísal:D1 je často sledovaná a skloňovaná vo všetkých podobách, ale bytostne sa nedotýka všetkých Slovákov ... nadávajú Seničania, Pezinčania, Trnavčania, Trenčania, BanskoBystričania, Nitrania, Popradčania, Jabloničania, Holíčania, Vrútčania, ... ale mnohých z nich nespasí ani D1 ani R1 ani R2 ani R7, ale normálne cestné obchvaty a tie akosi tento štát príliš nezaujímajú. ... potom každý nadáva na to, že je málo diaľnic, ... tak aspoň pribúdajú na papieri, ale reálne taká R8 bude celá možno o 40 rokov.
sorgo napísal:D1 doprajem tiez, len zial patrocnice utekaju a suvisla D1 BA-KE je stale v nedohladne
Dialniciar napísal:dovolím si tvrdiť, že dostavba cca. 120 km nie je v nedohľadne, najmä ak s 1. balíkom toto číslo padá o -75 km
Nie je v nedohľadne niečo, čo bude o 5-10 rokov. A prvý možný termín - silno nereálny na r. 2005 dal Vladimír Mečiar. Takže to meškanie nie je vôbec veľké ... v nedohľadne je niečo, čo skutočne nemá ani žiadnu prípravu za sebou.
Dialniciar napísal:Našťastie pre ostatných a je nás tu drtivá väčšina, hoci sa už minimum vyjadruje, lebo to tu v tých desiatkach strán je dávno popísané ...
DrX napísal:Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme.
sorgo napísal:na zaver snad len, ze nie som ziadny horlivy odporca D1, nekupujem semtex na inzeraty a nesabotujem vystavbu len mi naozaj islo o teoreticku diskusiu - porovnanie vyvoja, ak by dialnica bola zaciatkom 90-tych rokov trasovana juhom, a samozrejme zvolene trasovania (cez ZA). dakujem vsetkym prispievatelom (oponentom aj spolubojovnikom) za nadhernu plejadu nazorov.
sorgo napísal:kolko je usekov D1, kde nie je "ani ciarka" ? nemyslim teraz fixkou nacrtnute trasovanie, ale useky, ktore nie su pripravene na vystavbu.
joe1024 napísal:Kde sa dotrepem za ten cas cez pracovny den po D1ke ? Minule som po hodine cesty nebol este ani v Levoci, a to som sa snazil ist 140 medzi dedinami, len kvoli takmer suvislej kolone to nakoniec ani neslo.
Ano, to ja už som zdôrazňoval (aj dnes aj veľakrát predtým) na predchádzajúcej strane, že všetky krajské mestá sa k tomu pridajú a logicky aj PB a MT.sergej napísal:Az sa dostavia D1 bude cez D1+R1 napojenych na dialnicnu siet 10 najvacsich miest na Slovensku...
Dialniciar napísal:A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...
Hm, to som nevedel.rastislav5 napísal:Dialniciar napísal:A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...
Dokonca 4 najvacsie mesta Slovenska lezia na D1. Stvrta Zilina uz davnejsie (2005) predbehla Nitru a kazdy rok jej uteka o cca 300 obyvatelov
Dialniciar napísal:Ano, to ja už som zdôrazňoval (aj dnes aj veľakrát predtým) na predchádzajúcej strane, že všetky krajské mestá sa k tomu pridajú a logicky aj PB a MT.
Dialniciar napísal:Dokonca niektorý spochybňujú fakt, že na Slovensku nie je diaľničná sieť. Ale čo je vlastne sieť ? Ja si osobne myslím, že stret D1xD2xD4 v Bratislave je sieťou - nie je to v strede republiky, logicky na polohu hlavného mesta. Taktiež to nie je jediný uzol - ďalší je na D1xR1 a už čo nevidieť de facto reálne aj na D1xD3 ...
sergej napísal:Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto
sergej to napísal o pár príspevkov vyššie presne: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=92923#92923 .rastislav5 napísal:sergej napísal:Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto
Aby sme boli presni, na D1 lezi "len" 8 z 10 najvacsich slovenskych miest, zvysne 2 (NR a BB) prepoji R1
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 44 hostí.