Spojenie Bratislava-Košice .. kedy bude ?

diskusia o D & RC vo všeobecnej rovine, plány, návrhy a samozrejme flamewars ;)

Moderátor: Moderátori

Nove hlasovanie od 14.12.2010 (Po pade PPP1+PPP3)

2016
2
1%
2017-2018
29
15%
2019-2020
41
21%
po r. 2020
128
64%
 
Celkový počet hlasov : 200

Odoslaťod DrX » 12. Aug 2009 17:17

Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme. Naviac, vychod sa mohol rozvijat a nebolo by nutne, aby tolko ludi dochadzalo za pracou do BA. A naviac, mali by sme realnu sancu, ze cez slovensko by viedol tranzit Ukrajina-zapad. Teraz mame prd.

No ale myslim, ze teraz, ked zacneme tie 3.2865x predrazene tunely vrtat cez 4x predrazene PPP, rakusaci a svajciari pochopia a poucia sa, ze 13.146x predrazena vystavba dialnic je idealny model, ktory maximalne sluzi vsetkym obyvatelom krajiny a zabezpecuje dlhodobu prosperitu.
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 17:24

Pritom je to veľmi jednoduché. Bez obsluhy územia a ďalších sprostostí:

D1 BA-ZA-KE
R1 TT-BB

S týmto sa v pohode dá odstrániť dopravný problém na Považí, zlepší sa priechodnosť mnohých horských ciest a napojí sa všetkých 7 krajských miest na hlavné mesto. Náklady v r. 1995 predstavovali asi 150 mld. SKK. Dnes je to menej. Takže pokrok tu je. A keby sa nestavali žiadne iné úseky, je to ešte výrazne menej.

Južná trasa dnes väčšie investície nepotrebuje. O to väčší dôkaz, že severná trasa bude vždy vyťaženejšie a je to aj logické, min. na trase BA-MT, kde na cca. 200 km sú 4 krajské mestá a všetky automobilky.

Ono sa to dosť zamieňa a je to len politický slogan ... ale pravda je taká, že D1 nikdy nebude slúžiť čisto na prepravu medzi BA a KE. Kto tomu verí, je proste na omyle. :idea:

A skutočne nikto nebráni nikomu cestovať medzi BA a KE cez Maďarsko. Ja dokonca poznám množstvo Trenčanov, ktorí do Skalice na Skalické dni (kultúrny festival) idú cez ČR, než by mali ísť cez cestu NM-MY. :wink:

Takže jediné, koho vytáčate rečami o jazde kadiaľkoľvek len nie cez ZA, ste vy sami. :wink:

Aj slávne hrabanie tunelov v ZA na D1 - žiadny tunel v ZA kraji nestojí. :arrow: A predsa tam smeruje tranzit.

A vypisovať tu také perličky, akože Peugeot/KIA by išli aj na trasu medzi ZV a KE je už aká blbosť ... do KE ešte možno áno. Ale inde nie. Automobilka potrebuje mohutné zázemie: dopravné, školské, energetické, ubytovacie, finančné. A na toto majú na Slov. zatiaľ iba krajské mestá. Však aj dopr. infraštruktúra pre Peugeot v Zavare pri TT stála 1 mld. SKK, takže som fakt veeeeľmi zvedavý, ako nejaká Tornaľa by mohla prijať automobilku ... keď tam nie sú ľudia ani pre textilný priemysel.

Alebo že juhom ide významný plynovod, ktorý zásobuje záp. Európu ... časom vyschne. A hlavne: to akože automobilka a priemysel sa napoja len podzĺž plynovodu ?

Čo sa týka prírastkov obyvateľov, tak nedominuje na 1. mieste východné Slovensko, ale skutočne Orava a predstavte si, ale stavia sa tam už 2 obchvat na R3.

... DrX, devil, sorgo a pár ďalších nespokojných s časovým určovaním výstavby úsekov diaľničnej siete: vám keď nesedia štatistiky, tak si ich upravíte. Keď už neviete ako ďalej, odbočíte od témy. ... Našťastie pre ostatných a je nás tu drtivá väčšina, hoci sa už minimum vyjadruje, lebo to tu v tých desiatkach strán je dávno popísané ... D1 sa stavia veselo ďalej. A dokonca aj PPP 1 a PPP 2 ovplyvnia stav ďalší rok: na juhu bude vo výstavbe 70 km R1, na severe 89 km D1.

A je len logické, že ani po dostavbe D1 sa nepresunie ťah BA-KE v čistom vyjadrení na D1 ... vzhľadom na fakt umiestnenia hlavného mesta a priemyslu na Slovensko.

D1 je často sledovaná a skloňovaná vo všetkých podobách, ale bytostne sa nedotýka všetkých Slovákov ... nadávajú Seničania, Pezinčania, Trnavčania, Trenčania, BanskoBystričania, Nitrania, Popradčania, Jabloničania, Holíčania, Vrútčania, ... ale mnohých z nich nespasí ani D1 ani R1 ani R2 ani R7, ale normálne cestné obchvaty a tie akosi tento štát príliš nezaujímajú. ... potom každý nadáva na to, že je málo diaľnic, ... tak aspoň pribúdajú na papieri, ale reálne taká R8 bude celá možno o 40 rokov.

D1 má možnosť technicky byť dostavaná v r. 2014, ak by sa v r. 2010 spustil PPP balík č. 3 a najneskôr v r. 2011 obchvat Prešova. ... dovtedy však na 100% bude trasa BA-TT akurát kvalitne rozšírená na 3+3 a po Zvolen bude súvislá R1, takže sa zásadným spôsobom zlepší cestovanie čisto medzi BA a KE a ľudia budú jazdiť juhom. ... ale dopravné problémy na severe vzhľadom na vyššie napísané, nezmiznú. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 17:26

DrX napísal:Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme.
Ty by si sa mal dať liečiť. :D :D :D :D :D :D :D :D ... tranzit nezmizne odniekiaľ, kde sú VŠ, veľké a stredne veľké mestá a priemysel. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 17:32

DrX je vlastne rasista: "Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme." ... on by narozdiel od nás, ktorý doprajeme "aj juhu", na severe nestaval vôbec nič. ... obyčajný zákerný rasista, našťastie vieme meno, takže stačí kontaktovať: MUDr. (už vraj len Dr.) Juraj Mesík; práca kdesi v 3. sektore pre napr. nadáciu Ekopolis a predtým poradca Svetovej banky. ... Tam aj nejaká býv. min. financií bola, ... tá tiež mala záujmy pre ľudí - chcela na Slov. zaviesť daň na auto ... hold, takí ľudia nám radili, čo máme robiť, aby bola chudoba nižšia. ... a nesmieme zabúdať na fantasmagórie Mesíka, keď zverejnil svoju trasu cez ťažké hory Donovalmi ... dnes ustúpil, lebo zistil, že tam "na druhej strane" je žilinský spojenec Ružomberok ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 17:40

DrX napísal:Furt mi nejde do hlavy, ako ti hlupi rakusaci a svajciari z hornatych krajin postavili dialnice najprv po rovnie


Jediný, kto je tu hlúpy si ty sám. :arrow:

Rakúsko a Švajčiarsko dodnes nemajú dobudovanú svoju diaľničnú sieť.
Rakúske diaľničné tunely patria k tým starším v rámci úsekov a aj preto nemajú únikové štôlne a doprava v niektorých bola donedávna obojsmerná; menilo sa to až požiarmi v nich so smrteľnými následkami.

Čo si ty myslíš, že všetci sú tupí, len ty si najmúdrejší a budeš donekonečna klamať a zavádzať svojimi táraninami "naokolo" ?
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sorgo » 12. Aug 2009 18:25

Dialniciar napísal:Pritom je to veľmi jednoduché. Bez obsluhy územia a ďalších sprostostí:

D1 BA-ZA-KE
R1 TT-BB

S týmto sa v pohode dá odstrániť dopravný problém na Považí, zlepší sa priechodnosť mnohých horských ciest a napojí sa všetkých 7 krajských miest na hlavné mesto. Náklady v r. 1995 predstavovali asi 150 mld. SKK. Dnes je to menej. Takže pokrok tu je. A keby sa nestavali žiadne iné úseky, je to ešte výrazne menej.


este by som pridal R2 ZV-KE, nejaky ten prepoj medzi BB a D1 a je podla mna "hotovo", potom sa da vyhrat s roznymi dalsimi stavbami ako D1-UA, alebo lokalne vetvy/privadzace do okresnych miest

Dialniciar napísal:Čo sa týka prírastkov obyvateľov, tak nedominuje na 1. mieste východné Slovensko, ale skutočne Orava a predstavte si, ale stavia sa tam už 2 obchvat na R3.


pozor! k tym prirastkom, na vychode statistiku robia Cigani, dobre vieme, ze az na uctyhodne vynimky ten prirastok nema nic spolocne s priemyslom, nebodaj VS

Dialniciar napísal:... DrX, devil, sorgo a pár ďalších nespokojných s časovým určovaním výstavby úsekov diaľničnej siete: vám keď nesedia štatistiky, tak si ich upravíte. Keď už neviete ako ďalej, odbočíte od témy. ... Našťastie pre ostatných a je nás tu drtivá väčšina, hoci sa už minimum vyjadruje, lebo to tu v tých desiatkach strán je dávno popísané ... D1 sa stavia veselo ďalej. A dokonca aj PPP 1 a PPP 2 ovplyvnia stav ďalší rok: na juhu bude vo výstavbe 70 km R1, na severe 89 km D1.


snazil som sa dopatrat k presnym statistikam. dik za pomoc s upresnenim cisel, ale aj tak +- 10% na tom nic nezmeni.

70 km R1 mna osobne velmi tesi, drzim palce, nech to stoji cim skor

D1 doprajem tiez, len zial patrocnice utekaju a suvisla D1 BA-KE je stale v nedohladne

Dialniciar napísal:A je len logické, že ani po dostavbe D1 sa nepresunie ťah BA-KE v čistom vyjadrení na D1 ... vzhľadom na fakt umiestnenia hlavného mesta a priemyslu na Slovensko.


ak sa bavime len o spojeni BA-KE, tak bude skorosuvisla D1 (podla poctu chybajucich km) cim dalej tym vacsou konkurenciou pre alternativne trasy (ZV, BP). Kazdy nech si vyberie podla svojho gusta a jazykovych znalosti.

Dialniciar napísal:D1 je často sledovaná a skloňovaná vo všetkých podobách, ale bytostne sa nedotýka všetkých Slovákov ... nadávajú Seničania, Pezinčania, Trnavčania, Trenčania, BanskoBystričania, Nitrania, Popradčania, Jabloničania, Holíčania, Vrútčania, ... ale mnohých z nich nespasí ani D1 ani R1 ani R2 ani R7, ale normálne cestné obchvaty a tie akosi tento štát príliš nezaujímajú. ... potom každý nadáva na to, že je málo diaľnic, ... tak aspoň pribúdajú na papieri, ale reálne taká R8 bude celá možno o 40 rokov.


vyssie spominane vetvy/privadzace. zaklad, pokial nikde nebude absolutny kolaps, je D1+R1+R2(ZV-KE).


na zaver snad len, ze nie som ziadny horlivy odporca D1, nekupujem semtex na inzeraty a nesabotujem vystavbu :) len mi naozaj islo o teoreticku diskusiu - porovnanie vyvoja, ak by dialnica bola zaciatkom 90-tych rokov trasovana juhom, a samozrejme zvolene trasovania (cez ZA). dakujem vsetkym prispievatelom (oponentom aj spolubojovnikom) za nadhernu plejadu nazorov.
Obrázok používateľa
sorgo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 949
Obrázky: 19
Založený: 17. Okt 2005 14:20
Bydlisko: KE

Odoslaťod i15 » 12. Aug 2009 18:32

Ked uz sa mame bavit ciste teoreticky, tak mna by teoreticky zaujimalo, ako by to dnes vyzeralo v okoli Trencina, keby sa stopla dialnica pri Hornej Strede a staval sa juzny tah. Ked spocitam intenzity na I/61 a D1, je to okolo 30000 aut... samozrejme narast premavky velmi ovplyvnila dialnica, ale tak ci tak je to husto obyvane uzemie, doslova dedina za dedinou, takze premavka by tu asi aj tak bola dost vysoka.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 18:34

sorgo, ja ďakujem za seriózne vedenie diskusie. :wink:

zareagujem iba na toto :arrow:

sorgo napísal:D1 doprajem tiez, len zial patrocnice utekaju a suvisla D1 BA-KE je stale v nedohladne


dovolím si tvrdiť, že dostavba cca. 120 km nie je v nedohľadne, najmä ak s 1. balíkom toto číslo padá o -75 km :wink:

Nie je v nedohľadne niečo, čo bude o 5-10 rokov. A prvý možný termín - silno nereálny na r. 2005 dal Vladimír Mečiar. Takže to meškanie nie je vôbec veľké ... v nedohľadne je niečo, čo skutočne nemá ani žiadnu prípravu za sebou. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sorgo » 12. Aug 2009 18:37

Dialniciar napísal:dovolím si tvrdiť, že dostavba cca. 120 km nie je v nedohľadne, najmä ak s 1. balíkom toto číslo padá o -75 km :wink:

Nie je v nedohľadne niečo, čo bude o 5-10 rokov. A prvý možný termín - silno nereálny na r. 2005 dal Vladimír Mečiar. Takže to meškanie nie je vôbec veľké ... v nedohľadne je niečo, čo skutočne nemá ani žiadnu prípravu za sebou. :idea:


kolko je usekov D1, kde nie je "ani ciarka" ? nemyslim teraz fixkou nacrtnute trasovanie, ale useky, ktore nie su pripravene na vystavbu.

tak minimalne tunely na D1 budu musiet pockat... pred 2 - 3 rokmi kazdy hovoril, ze 2010 nie je mozne stihnut, lebo uz len postavit tunel Visnove potrva 5 rokov. Znamena to, ze teraz uz stacia 2 roky? zas len +5 rokov je najblizsi mozny termin otvorenia Visnoveho... :evil:
Obrázok používateľa
sorgo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 949
Obrázky: 19
Založený: 17. Okt 2005 14:20
Bydlisko: KE

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 18:45

Úsekov pripravených na výstavbu je najviac pripravených na D1. Samozrejme, že nie sú všetky, ale z hľadiska rozpracovanosti je D1 na 1. mieste a to vrátane východnej časti. Naopak najhoršie sú na tom: R3, R7, R8 a severná časť D4. Poviem to inak: na D1 sa väčšina úsekov môže začať do 17 mesiacov začať stavať, s výnimkou hraničného úseku pri UA.

Višňové nepotrebuje 5 rokov, ale 48 mesiacov aj s technológiami, to sú +4 roky. 2010, 2011, 2012, 2013. V pohode, ... s rezervou som ja napísal technické zvládnutie 2014.

Nie je v nedohľadne niečo, čo bude meškať 10 rokov. A od 2005, čo bol prvý termín oznámený ešte Rezešom je 2015 termínom, ktorý okrem pána Mráza (boss doprastavu :D ) neoznámil z politikov nikto. ... To ale nie je "nedohľadno".
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sergej » 12. Aug 2009 18:57

Dialniciar napísal:Našťastie pre ostatných a je nás tu drtivá väčšina, hoci sa už minimum vyjadruje, lebo to tu v tých desiatkach strán je dávno popísané ...

Vacsina sa nevyjadruje, lebo:

DrX napísal:Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme.

co sa uz len da na toto napisat?

sorgo napísal:na zaver snad len, ze nie som ziadny horlivy odporca D1, nekupujem semtex na inzeraty a nesabotujem vystavbu :) len mi naozaj islo o teoreticku diskusiu - porovnanie vyvoja, ak by dialnica bola zaciatkom 90-tych rokov trasovana juhom, a samozrejme zvolene trasovania (cez ZA). dakujem vsetkym prispievatelom (oponentom aj spolubojovnikom) za nadhernu plejadu nazorov.

No vidis a pride drx a je po... Nic nie je cierne alebo biele, nikdy nebude ziadne trasovanie ani vystavba optimalna, a vacsina diskutujucich zasadzujucich sa za skorsiu vystavbu R2 ma v mnohom pravdu, ale potom pride destruktivny prvok a vezu sa s nim bohuzial vsetci. Jeden cesky sportovy komentator pouziva kvoli hrozbe pokuty od televiznej rady na oznacenie takychto prvkov pekny workaround "jedinec postradajici i zbytky intelektu"

sorgo napísal:kolko je usekov D1, kde nie je "ani ciarka" ? nemyslim teraz fixkou nacrtnute trasovanie, ale useky, ktore nie su pripravene na vystavbu.

Useky na vychod od KE. Okrem obchvatu PO maju pokial ma pamat neklame vsetky useky platne SP.
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod sergej » 12. Aug 2009 19:26

joe1024 napísal:Kde sa dotrepem za ten cas cez pracovny den po D1ke ? Minule som po hodine cesty nebol este ani v Levoci, a to som sa snazil ist 140 medzi dedinami, len kvoli takmer suvislej kolone to nakoniec ani neslo.

:shock: :shock: Ty jazdis po I/18 140 km/h? Dokonca cez pracovne dni? Packove dopravne komando na teba :twisted:
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod i15 » 12. Aug 2009 19:33

no a? vsak ked sa na 200metrovej rovinke rozbehnes na 140, do ciela prides aspon o pol hodinu skor
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod sergej » 12. Aug 2009 19:54

Fiha, zeby som vyskusal? Len sa potom nesmiem cudovat, ze mam vir v nadrzi...
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 20:27

A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sergej » 12. Aug 2009 20:47

Az sa dostavia D1 bude cez D1+R1 napojenych na dialnicnu siet 10 najvacsich miest na Slovensku...
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 21:18

sergej napísal:Az sa dostavia D1 bude cez D1+R1 napojenych na dialnicnu siet 10 najvacsich miest na Slovensku...
Ano, to ja už som zdôrazňoval (aj dnes aj veľakrát predtým) na predchádzajúcej strane, že všetky krajské mestá sa k tomu pridajú a logicky aj PB a MT.

Dokonca niektorý spochybňujú fakt, že na Slovensku nie je diaľničná sieť. Ale čo je vlastne sieť ? Ja si osobne myslím, že stret D1xD2xD4 v Bratislave je sieťou - nie je to v strede republiky, logicky na polohu hlavného mesta. Taktiež to nie je jediný uzol - ďalší je na D1xR1 a už čo nevidieť de facto reálne aj na D1xD3 ... :idea:

Samozrejme, že ak niekto príde z BB a čaká sieť pri tomto meste, tak sa nedočká tak skoro vôbec ... lebo tam mimo R1 tak skoro nič iné nebude. :wink: ... blbé voči napr. ZV, kde reálne R1xR2 bude :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod rastislav5 » 12. Aug 2009 21:25

Dialniciar napísal:A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...

Dokonca 4 najvacsie mesta Slovenska lezia na D1. Stvrta Zilina uz davnejsie (2005) predbehla Nitru a kazdy rok jej uteka o cca 300 obyvatelov
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 21:42

rastislav5 napísal:
Dialniciar napísal:A ešte taký detail ... až sa dostavia D1 po KE, nielenže budú spojené 2 najväčšie mestá, ale dokonca 3 najväčšie mestá naraz. To nemajú ani v Českej republike ...

Dokonca 4 najvacsie mesta Slovenska lezia na D1. Stvrta Zilina uz davnejsie (2005) predbehla Nitru a kazdy rok jej uteka o cca 300 obyvatelov
Hm, to som nevedel. :oops:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sergej » 12. Aug 2009 21:54

Dialniciar napísal:Ano, to ja už som zdôrazňoval (aj dnes aj veľakrát predtým) na predchádzajúcej strane, že všetky krajské mestá sa k tomu pridajú a logicky aj PB a MT.

PP, PB je trochu nizsie.

Dialniciar napísal:Dokonca niektorý spochybňujú fakt, že na Slovensku nie je diaľničná sieť. Ale čo je vlastne sieť ? Ja si osobne myslím, že stret D1xD2xD4 v Bratislave je sieťou - nie je to v strede republiky, logicky na polohu hlavného mesta. Taktiež to nie je jediný uzol - ďalší je na D1xR1 a už čo nevidieť de facto reálne aj na D1xD3 ... :idea:

Neviem, ci sa na medicine uci co je to siet, ale ludia s patricnym vzdelanim to vedia, polemizovat sa da o topologii prave kvoli polohe hlavneho mesta. Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto ;)
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod rastislav5 » 12. Aug 2009 22:15

sergej napísal:Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto ;)

Aby sme boli presni, na D1 lezi "len" 8 z 10 najvacsich slovenskych miest, zvysne 2 (NR a BB) prepoji R1
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 22:15

Hm, Poprad, ... no tak ani to som nevedel, resp. som zabudol, že aj to je väčšie mesto. Ospravedlňujem sa Popradčanom. :-)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 12. Aug 2009 22:16

rastislav5 napísal:
sergej napísal:Ale to, ze Slovensko bude mat dostavbou D1 po KE 10 svojich najvacsich miest pripojenych na europsku dialnicnu siet hadam nespochybni nikto ;)

Aby sme boli presni, na D1 lezi "len" 8 z 10 najvacsich slovenskych miest, zvysne 2 (NR a BB) prepoji R1
sergej to napísal o pár príspevkov vyššie presne: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=92923#92923 . :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sergej » 12. Aug 2009 22:34

Jo, bolo to písané v kontexte predchádzajúcich príspevkov. Keď už sme pri tej štatistike, s výnimkou PD (11.) bude napojené aj 12. a 13. najväčšie mesto - PB a ZV, tj. 12 z prvých 13 miest, z toho pohľadu je to pekná bilancia.
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod sorgo » 13. Aug 2009 06:59

sergej napísal:Az sa dostavia D1 bude cez D1+R1 napojenych na dialnicnu siet 10 najvacsich miest na Slovensku...


skvele, a teda napriklad KE-BB mam ist cez ZA a TT?
Obrázok používateľa
sorgo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 949
Obrázky: 19
Založený: 17. Okt 2005 14:20
Bydlisko: KE

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 44 hostí.