DrX napísal:A ked sa chces riadit trendmi podla tej druhej co si poslal, tak ak by si sa chcel riadit podla nej, potom stavat treba na vychodnom slovensku a nikde inde.
Nepravda, Orava ma najvacsi prirastok.
Moderátor: Moderátori
DrX napísal:A ked sa chces riadit trendmi podla tej druhej co si poslal, tak ak by si sa chcel riadit podla nej, potom stavat treba na vychodnom slovensku a nikde inde.
sorgo napísal:Dialniciar napísal:D1 v trase BA-ZA už je prakticky súvislá. Takže moc by som nepreháňal.
ale sme v teme Spojenie Bratislava-Kosice.... rozdiel, ze?
Dialniciar napísal:DrX, žiaľbohu, Tebe ani dopravný inžinier nepomôže. Tebe pomôže ešte raz si zopakovať ZŠ, aby si sa naučil, že 306*4 sa nerovná 862, ba čo viac ani 306*3 sa tomu nerovná. Takže znovu klamstvá a lži. Ale musím ťa pochváliť, že aspoň chápeš rozdiel medzi nákladami na tunelovo-mostové varianty a max. mostové varianty.DrX napísal:Zhruba sumár je ten, že na D1+D3 sa odhadovala cena 862 mil.Skk/km, na R1+R2 je to 306mil.SKK/km. Čiže betonársko-žilinská lobby si vybojovala, že sa SK skladá na 4x drahšie "prepojenie KE-BA", ... riešenia, ktoré aj tak nie sme schopní pochopiť, keďže nie sme dopravní inžinieri
Dialniciar napísal:joe1024 napísal:i15 napísal:Dialniciar napísal:Mimo toho, aj ked bude R4 KE-H hotová tak po Miškolc dialnica neexistuje.
s tymto s tebou musim suhlasit, uz to sice opakujem x-krat, ale vsak preco by som nemohol zopakovat, ked sa uz roky vychodniarom opakovane podsuva rozpravka o napojeni na europsku dialnicnu siet cez R4ku.
Z "chutoviek" na pseudodialnici do Miskolca zaujme hlavne maly kruhac uprostred pola pri Aszalo, kde treba aj o tretej rano podradit minimalne na trojku, alebo semafor a uzky most cez rieku v mestecku Szikszo. Pripadne traktor, ktory sa obcas objavi za zakrutou a pri rychlosti 120kmh je to celkom zaujimave
Rozpravka ?
Áno je rozprávkou hovoriť o tom, že bude vďaka 16 km R4 KE-H súvislé napojenie vých. Slovenska na európsku diaľničnú sieť, keďže po Miškolc min. do 2015 žiadna diaľnica nebude, hoci je tam vcelku slušná hlavná cesta s nejakými obchvatmi.
sorgo napísal:zvlastne, ze sa tu natahujete o Miskolc-KE a Budapest nikto ani nespomenul, to je uz obchvat v takom stave, ze je to plus oproti prejazdu centrom?
fh napísal:Dialniciar napísal:DrX, žiaľbohu, Tebe ani dopravný inžinier nepomôže. Tebe pomôže ešte raz si zopakovať ZŠ, aby si sa naučil, že 306*4 sa nerovná 862, ba čo viac ani 306*3 sa tomu nerovná. Takže znovu klamstvá a lži. Ale musím ťa pochváliť, že aspoň chápeš rozdiel medzi nákladami na tunelovo-mostové varianty a max. mostové varianty.DrX napísal:Zhruba sumár je ten, že na D1+D3 sa odhadovala cena 862 mil.Skk/km, na R1+R2 je to 306mil.SKK/km. Čiže betonársko-žilinská lobby si vybojovala, že sa SK skladá na 4x drahšie "prepojenie KE-BA", ... riešenia, ktoré aj tak nie sme schopní pochopiť, keďže nie sme dopravní inžinieri
Na lekárskej fakulte učia budúcich patológov pitvať, nie dopravné inžinierstvo , tak ťažko od takýchto čakať niečo zmysluplné
Dialniciar napísal:DrX, my keď sme súdruhovia, tak ty si potom Pálčák.
Juhom by sa skutočne za 120 mld. SKK nič súvislé nepostavilo. To vedia aj malé deti.
Ty by si sa mal dať liečiť. ... tranzit nezmizne odniekiaľ, kde sú VŠ, veľké a stredne veľké mestá a priemysel.DrX napísal:Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme.
DrX napísal:Furt mi nejde do hlavy, ako ti hlupi rakusaci a svajciari z hornatych krajin postavili dialnice najprv po rovnie
Dialniciar napísal:Pritom je to veľmi jednoduché. Bez obsluhy územia a ďalších sprostostí:
D1 BA-ZA-KE
R1 TT-BB
S týmto sa v pohode dá odstrániť dopravný problém na Považí, zlepší sa priechodnosť mnohých horských ciest a napojí sa všetkých 7 krajských miest na hlavné mesto. Náklady v r. 1995 predstavovali asi 150 mld. SKK. Dnes je to menej. Takže pokrok tu je. A keby sa nestavali žiadne iné úseky, je to ešte výrazne menej.
Dialniciar napísal:Čo sa týka prírastkov obyvateľov, tak nedominuje na 1. mieste východné Slovensko, ale skutočne Orava a predstavte si, ale stavia sa tam už 2 obchvat na R3.
Dialniciar napísal:... DrX, devil, sorgo a pár ďalších nespokojných s časovým určovaním výstavby úsekov diaľničnej siete: vám keď nesedia štatistiky, tak si ich upravíte. Keď už neviete ako ďalej, odbočíte od témy. ... Našťastie pre ostatných a je nás tu drtivá väčšina, hoci sa už minimum vyjadruje, lebo to tu v tých desiatkach strán je dávno popísané ... D1 sa stavia veselo ďalej. A dokonca aj PPP 1 a PPP 2 ovplyvnia stav ďalší rok: na juhu bude vo výstavbe 70 km R1, na severe 89 km D1.
Dialniciar napísal:A je len logické, že ani po dostavbe D1 sa nepresunie ťah BA-KE v čistom vyjadrení na D1 ... vzhľadom na fakt umiestnenia hlavného mesta a priemyslu na Slovensko.
Dialniciar napísal:D1 je často sledovaná a skloňovaná vo všetkých podobách, ale bytostne sa nedotýka všetkých Slovákov ... nadávajú Seničania, Pezinčania, Trnavčania, Trenčania, BanskoBystričania, Nitrania, Popradčania, Jabloničania, Holíčania, Vrútčania, ... ale mnohých z nich nespasí ani D1 ani R1 ani R2 ani R7, ale normálne cestné obchvaty a tie akosi tento štát príliš nezaujímajú. ... potom každý nadáva na to, že je málo diaľnic, ... tak aspoň pribúdajú na papieri, ale reálne taká R8 bude celá možno o 40 rokov.
sorgo napísal:D1 doprajem tiez, len zial patrocnice utekaju a suvisla D1 BA-KE je stale v nedohladne
Dialniciar napísal:dovolím si tvrdiť, že dostavba cca. 120 km nie je v nedohľadne, najmä ak s 1. balíkom toto číslo padá o -75 km
Nie je v nedohľadne niečo, čo bude o 5-10 rokov. A prvý možný termín - silno nereálny na r. 2005 dal Vladimír Mečiar. Takže to meškanie nie je vôbec veľké ... v nedohľadne je niečo, čo skutočne nemá ani žiadnu prípravu za sebou.
Dialniciar napísal:Našťastie pre ostatných a je nás tu drtivá väčšina, hoci sa už minimum vyjadruje, lebo to tu v tých desiatkach strán je dávno popísané ...
DrX napísal:Ano, vyriesilo by sa spojenie vychod-zapad. Tranzit by zo severu zmizol, a tak by cesty co tam su stacili na dalsich 50 rokov. A je po probleme.
sorgo napísal:na zaver snad len, ze nie som ziadny horlivy odporca D1, nekupujem semtex na inzeraty a nesabotujem vystavbu len mi naozaj islo o teoreticku diskusiu - porovnanie vyvoja, ak by dialnica bola zaciatkom 90-tych rokov trasovana juhom, a samozrejme zvolene trasovania (cez ZA). dakujem vsetkym prispievatelom (oponentom aj spolubojovnikom) za nadhernu plejadu nazorov.
sorgo napísal:kolko je usekov D1, kde nie je "ani ciarka" ? nemyslim teraz fixkou nacrtnute trasovanie, ale useky, ktore nie su pripravene na vystavbu.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.